خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

اسمارت فون های وان پلاس، هیچگاه به خاطر قابلیت های تصویر برداری شهرت نداشته اند و 7 Pro هم اولین محصول این کمپانی بود که از فاصله کانونی های متنوع بهره می برد.

اسمارت فون های وان پلاس، هیچگاه به خاطر قابلیت های تصویر برداری شهرت نداشته اند و 7 Pro هم اولین محصول این کمپانی بود که از فاصله کانونی های متنوع بهره می برد. اما بنابر جدیدترین بررسی دوربین وبسایت DxOMark، OnePlus 7T Pro این کمپانی که از همان سخت افزار و نرم افزار 7 Pro استفاده می کند، به قدری قدرتمند است که دقیقا پشت سر Galaxy S10 و Huawei P30 Pro قرار می گیرد.
امتیاز کلی دوربین این اسمارت فون 114 است، در حالیکه Galaxy S10 و Huawei P30 Pro امتیاز 116 را کسب کرده اند. این امتیاز بسیار بالا و عالی است و متخصصین این وبسایت هم نوردهی دقیق و محدوده داینامیک عریض را از جمله اصلی ترین ویژگی های این ساختمان دوربین نامیدند. رنگ های ثبت شده با این دوربین زنده و پویا است و سطح جزئیات تصویر هم در همه موقعیت ها بالا می باشد.
اگرچه، مشکلاتی در برطرف کردن نویز تصویر دیده می شود. سایه زنی و رندرینگ مصنوعی و همچنین تراز سفیدی در برخی از شرایط و موقعیت ها بیش از حد گرم است.

انجمن رمان نویسی


DxOMark اعلام کرد که OnePlus 7T Pro از نظر دوربین، کمی عقبتر از Galaxy S10 است.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا