خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,965
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

نقد و بررسی تخصصی جدیدترین هدفون کاملا بیسیم سامسونگ گلکسی بادز پلاس و آشنایی با امکانات و کیفیت صدا و مکالمه با این گجت زیبا

در سه سال گذشته، هدفون های کاملا بیسیم به بخش جدایی ناپذیر زندگی من تبدیل شده است و در این مدت همواره از محصولات سامسونگ استفاده کرده ام، از IconX سال 2018 گرفته تا Galaxy Buds های سال های اخیر.
وقتی سامسونگ اعلام کرد که Galaxy Buds + Plus تکامل یافته در راه است، بسیار هیجان زده شدم چرا که امیدوار بودم کمپانی کره ای سرانجام می تواند ایراد های اساسی و بزرگ نسل قبلی را رفع کند

 تصاویر Galaxy Buds + PLUS


Galaxy Buds + Plus در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می شود و نسخه آبی رنگ آن هم در این مقاله بررسی می شود. به طور کلی هدفون ها، در کنار یک پخش کننده موسیقی، به یک لوازم مد تبدیل شده است، بنابراین عرضه این نوع گجت ها در رنگ ها مختلف رفته رفته طبیعی تر می شود.
 تصاویر Galaxy Buds + PLUS


هم کیس شارژر و هم خود هدفون های گلکسی بادز پلاس طراحی و ظاهر کاملا یکسانی با نسل قبلی دارند، به حدی که می توان آن ها را باهم تعویض کرد. بزرگترین تفاوت این دو نسل این است که حالا سامسونگ موفق شده باتری بزرگتری در هدفون هایش جای دهد. حالا هر کدام از هدفون ها باتری 85 میلی آمپر ساعتی دارند که نسبت به باتری 58 میلی آمپر ساعتی هدفون های قبلی، یک افزایش 50 درصدی را نشان می دهد. سامسونگ قول 11 ساعت پخش موسیقی با یک بار شارژ را داده بنابراین می توانید هدفون ها را یک بار شارژ کنید و یک روز کامل از آن ها استفاده کنید.





 تصاویر Galaxy Buds + PLUS

با اینکه به راحتی در حال لـ*ـذت بردن از موسیقی در سومین ساعت متوالی بودم، به این نتیجه رسیدم که عمر باتری کامل این هدفون ها چندان ها کارآمد نیست، چرا که هیچکس نمی تواند 11 ساعت در یک روز حضور یک هدفون در گوشش را تحمل کند. بله، هدفون ها به لطف سه نوع لاستیک توگوشی متفاوت که البته یک اندازه هستند ولی در شکل و طرح متفاوت هستند تا با گوش های مختلف سازگاری داشته باشند، بسیار راحت هستند ولی با اینحال نمی توان این مدت استفاده بدون توقف در یک روز را تحمل کرد.
به جای اینکار، سعی کردم تا سرعت شارژ هدفون ها را تست کنم و متوجه شدم که پنج دقیقه استراحت و قرار دادن Galaxy Buds + Plus در کیس شارژر، می تواند انرژی مورد نیاز برای یک ساعت پخش
موسیقی را فراهم کند. در واقعیت، این یعنی امکان ندارد که هدفون ها کاربر را تنها بگذارند.


انجمن رمان نویسی


بررسی تخصصی Samsung Galaxy Buds + Plus

 

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,965
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
 تصاویر Galaxy Buds + PLUS


بزرگترین ایراد Galaxy Buds سال گذشته، کیفیت صدای آن ها در هنگام مکالمه تلفنی بود. به این صورت که در محیط های نسبتا پر سروصدا، شخص پشت تلفن قادر به شنیدن صدایتان نبود. اما حالا با افتخار اعلام می کنم که سامسونگ این مشکل را کاملا حل کرده و تعبیه میکروفون دوم در بخش بیرونی هدفون عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. هر دو میکروفون خروجی، قابلیتی به نام Beam-forming دارد که می تواند تشخیص دهد که صدا از کجا وارد می شود و میکروفون داخلی هم در فرآیند ضد نویز هنگام تماس عملکردی عالی از خود نشان می دهد.
Galaxy Buds + Plus هنگام تماس تلفنی از Ambien Sound هم پشتیبانی می کند. این قابلیت کمک می کند تا به جای شنیدن انعکاس صدا به طرز عجیب، کاربر صدای خود را به شکل طبیعی تری بشنود.
 تصاویر Galaxy Buds + PLUS

دیگر بهبودی که سامسونگ در Galaxy Buds + Plus ایجاد کرده تجربه کاربری کلی با گجت است. سال گذشته بسیاری از کاربران از عملکرد پر ایراد بخش لمسی شکایت داشتند ولی حالا گلکسی بادز پلاس بسیار بهتر شده است . عملکرد نگه داشتن انگشت روی سنسور حذف شده و حالا جای خود را به لمس های ساده Spotify داده و نگه داشتن انگشت هم به سرعت آخرین موزیکی که در گوشی در حال پخش بود را حتی با وجود بستن اپلیکیشن مربوطه پخش می کند.
با اینکه سامسونگ با افتخار اعلام کرد کهGalaxy Buds + Plus با سیستم عامل iOS سازگار است، اما Spotify قابلیتی معرفی کرده که برای محصولات اپل قابل دسترس نیست. البته امکان خواندن اعلان ها برای این کاربران وجود ندارد ولی همه ویژگی های دیگر از جمله Ambient Sound بهبود یافته و همه ویژگی های لمسی جدید در هر دو پلتفرم در دسترس است.
گلکسی بادز پلاس در کناره های خود کنترل های لمسی هم دارند: یک لمس کوچک در سمت چپ صدا را کم می کند و لمسی در سمت راست هم آن را افزایش می دهد. این ویژگی در منوی تنظیمات Labs مخفی شده است، جاییکه سطح دیگری از Ambien Sound را می توان در آن فعال کرد.

انجمن رمان نویسی


بررسی تخصصی Samsung Galaxy Buds + Plus

 

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,965
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
 تصاویر Galaxy Buds + PLUS

Ambient Sound قابلیتی است که از الگوریتم های هوشمندی استفاده می کند تا نویز محیط را تشخیص دهند و بعد درون گوش پخش کنند. این قابلیت جالب در IconX و Galaxy Buds رباتی و مصنوعی حس می شد ولی Galaxy Buds + Plus چهار سطح مختلف از صدا دارد که تجربه کاربری را طبیعی تر می کند. سطحی که مخفی شده بسیار بلند است، به همین خاطر است که قابل دسترس نیست.
هدفون های کوچک همواره این مشکل را داشته اند که در پخش بیس چندان عالی عمل نمی کنند. Galaxy Buds قبلی هم چنین مشکلی داشت ولی کمپانی AKG در ووفر و توییتر Galaxy Buds + Plus تاثیر مثبتی داشته است، بنابراین روی کاغذ عملکرد مدل جدید 38 درصد بهتر است. البته امکان ندارد که بتوانیم این بهبود را با اعداد نشان دهیم ولی واقعیت این است که حالا واقعا می توان بیس را حس کرد که نسبت به Buds های قبلی که هیچ بیسی نداشتند، پیشرفت قابل توجهی محسوب می شوند.

 تصاویر Galaxy Buds + PLUS

یک قابلیت مهم و اساسی که Galaxy Buds + Plus از آن بی بهره است، سیستم ضد نویز فعال می باشد، مخصوصا حالا که رقبایی مثل Huawei و Apple هدفون هایی با این قابلیت را معرفی و عرضه کرده اند. امید است که تابستان سال آینده نسخه به روز رسانی شده ای را همراه با Galaxy Note 20 معرفی کند، در غیر اینصورت باید تا سال آینده منتظر باشیم.
سامسونگ تماس تلفنی، بیس، صدای محیطی، عمر باتری و حتی لولای کیس شارژر را بهبود بخشیده است. البته این بهبود ها با قیمت 150 دلاری در دسترس است که نسبت به نسل قبلی 20 دلار گران تر است ولی با اینحال، Buds+ نسبت به نسل قبلی گجت بهتری بوده و ارزش خرید بالاتری دارد. دو کاربرد اصلی این هدفون ها، یعنی پخش موسیقی و برقراری تماس تلفنی در این مدل ها به قدری بهبود بخشیده که ارزش خرید محصول را به شدت بالا برده است.


انجمن رمان نویسی


بررسی تخصصی Samsung Galaxy Buds + Plus

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا