خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,968
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
Fairmont Grand Del Mar .1

Fairmont Grand Del Mar

3.jpgdownload (1).jpgfairmont-grand-del-mar.jpgfamily-friendly-resort.jpgGDM_479136_Amaya-Terrace-01.jpgthe-hotel-v783913-1440-1024x683.jpg

مجموعه ای ۴۰۰ هکتاری در Reserve Canyon Los Peñasquitos، به سبک تفرج گاه های مدیترانه ای . Fairmont Grand Del Mar نهفته در یک مرکز بین LEGOLAND از شمال و پارک Balboa از جنوب است، اما با تمام فعالیت های دوستانه خانوادگی در اینجا، شما هرگز احتیاج به ترک این هتل نخواهید داشت.

۲ . Hotel Del Coronado
هتل دل کرونادو

هتل ساحلی Del Coronado، یکی از استراحتگاه های مشهور کالیفرنیا، است. این مکان ملی برجسته تاریخی، با برج های قرمز مخروطی متمایز، با برج های خنک کننده شن و ماسه و دریا در جزیره کرونادو، کمتر از ۱۰ دقیقه توسط کشتی از جاذبه های مرکز شهر سن دیگو فاصله دارد.


۳ . Omni La Costa Resort & Spa
Omni La Costa Resort & Spa

این هتل به همراه ۴۰۰ هکتار از باغ های سرسبز گرمسیری، در حدود ۱۰ دقیقه رانندگی از LEGOLAND، فاصله دارد و برای همه اعضای خانواده جذاب است. بچه ها به هنگام ورود یک کوله پشتی پر از نوشیدنی ها را دریافت می کنند، و برنامه های تفریحی این هتل هر هفته نغییر میکند.

۴ Hilton San Diego Resort & Spa، ماموریت خلیج
Hilton San Diego Resort & Spa، Mission Bay

ممکن است این هتل برای بچه ها خیلی جذاب نباشد اما بازیهای مهیج به جذابیتهای این هتل می افزاید. بسکتبال، والیبال، تنیس، توپ بوچ، بادبانی، قایقرانی و paddleboarding تنها برخی از ورزش های ارائه شده برای خانواده های فعال است، و شما همچنین می توانید اجاره اسکیت جت، چرخه آب، و Segways را اجاره کنید.


۵ . Homewood Suites توسط Hilton San Diego Del Mar
سوئیت های Homewood Suites توسط Hilton San Diego-Del Mar

اگر شما خواهان یک فضای کوچک و حفظ حریم خصوصی هستید، و یا برنامه ریزی برای سفری طولانی مدت دارید، این گزینه عالی است.یکی از بهترین ویژگی های این هتل، غذاهای شیک آن است. همراه با امکانات شامل استخر شنای سرپوشیده، جکوزی، مرکز تناسب انـ*ـدام و فروشگاه راحتی ۲۴ ساعته.

انجمن رمان نویسی



منبع: جاذبه ها


۵ هتل فوق زیبا در سن دیگو آمریکا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا