خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله در آکسفوردشایر

چندین اسکلت از دوران نوسنگی در منطقه ای واقع در آکسفوردشایر انگلستان که قدمتی سه هزار ساله دارد از قربانیان آیین ‌های خاص کشف شد. بر اساس گزارش ایرنا به نقل از سی ان ان، کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله در آکسفوردشایر انگلستان متعلق به ۲۶ نفر از مردمان دوره روم باستان و عصر آهن بوده است. در میان اسکلت‌های کشف شده ۳۰۰۰ ساله جسد زنی با پاهای قطع شده و دستانی که پشت سرش بسته شده بود و همچنین فرد دیگری که سرش بین پاهایش قرار گرفته بود مشاهده شد. علاوه بر این مجموعه ای از وسایل و لوازم از دوره های مختلف در زمان قرار دادن لوله های آب در این منطقه کشف شده است. با ما همراه باشید تا در مورد این خبر بیشتر بخوانیم.
1583754340728.png

اعتقاد باستان شناسان بر این است که کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله متعلق به همان افرادی است که طرح اسب سفید یوفینگتون را در تپه های اطراف منطقه آکسفوردشایر انگلستان ایجاد کرده اند. پائولو گوآرینو که از اعضای موسسه باستان شناسی کاتوسلند در انگلستان می باشد گفت: داده هایی که منجر به کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله گردید، دریچه ای خاص و منحصر به فرد درباره نحوه زندگی و آیینی خاص از نحوه زندگی و مرگ جوامعی را نشان می دهد که تاکنون صرفا اطلاعاتی در خصوص بناهای تاریخی آن ها در اختیار باستان شناسان بوده است.
کشف اسکلت‌های 3000 ساله در آکسفوردشایر انگلستان

گوآرینو اضافه کرد: تحلیل و بررسی آثار به دست آمده از وسایل و لوازم، کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله انسانی و همچنین استخوان های حیوانات در کنار خاک این منطقه نتایجی را به ما ارائه می کند. این اطلاعات باعث می شود تا بتوانیم در مورد تاریخ و نحوه زندگی این جوامع که در گذشته های دور در این سرزمین ها مستقر شده بودند اطلاعات بیشتری به دست آوریم. نیل هولبروک که مدیر موسسه باستان شناسی کاتسولند می باشد گفت: کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله در این منطقه از انگلستان می تواند امکان تحقیق و مطالعه در خصوص عقاید و خرافات مردم این منطقه و یا برگزاری آیینی خاص در نواحی آکسفوردشایر را به وجود آورد تا بتوان متوجه شد قبل از اینکه امپراتوری روم این منطقه را تصرف کند چه آیینی خاص در آن برگزار می شده است.
کشف اسکلت‌های 3000 ساله در آکسفوردشایر انگلستان

نیل هولبروک اضافه کرد: مدارک به دست آمده از کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله در این منطقه نشان می دهد که این افراد قربانیان انسانی مراسم و آیینی خاص در انگلستان بوده اند که در این گودال ها دفن شده اند. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که یافته ها و کشف اسکلت‌های ۳۰۰۰ ساله باعث می شود تا تفسیر و برداشت ما در مورد گذشتگان تغییر نماید. این کشفیات باعث می شود تا در جهت فهم عقاید، مراسم و آیینی خاص در میان مردمانی که بیش از ۲ هزار سال پیش زندگی می کرده اند تلاش نماییم.


منبع: الی گشت


کشف اسکلت های ۳۰۰۰ ساله قربانیان آیینی خاص در انگلستان!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا