خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,965
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا
الاباما مرکز جغرافیایی و روح فرهنگی جنوب امریکاست. شهرهای مونتگومری و بیرمنگهام دو ساعت و نیم با ماشین تا آتلانتا فاصله دارند. سواحل خلیج و موبایل نیز در همین فاصله از نیواورلئان قرار دارند. شهرهای فلورنس/ماسل شوالز و هانتسویل در فاصلهی چند ساعتی نشویل واقع شده اند.

آلاباما - جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا


جنوب تاریخی

پارلمان ایالت آلاباما - جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا


از شهر رودخانه ی جنوبی مونتگومری، ایالتهای متحد امریکا تحت تاثیر گنبد سفید پارلمان ایالتی دور هم جمع شدند و آغاز جنگ داخلی امریکا را رقم زدند.

آلاباما برای ایفای نقش در مبارزه برای حقوق برابر سیاهان و سفیدپوستان امریکا نیز شهرت دارد. مونتگومری جایی است که روزا پارکز با ندادن صندلی خود در اتوبوس به یک مرد سفید پوست تبعیض نژادی را به چالش کشید. مارتین لوتر کینگ نیز در مونتگومری سخنرانی کرده است. موسسه ی حقوق داخلی بیرمنگهام روبروی خیابان تاریخی باپتیست چرچ شانزدهم است. هر دو کلیسای پادشاهی مونتگومری و خیابان باپتیست چرچ شانزدهم بیرمنگهام به عنوان اماکن تاریخی جهان ثبت شده اند.




بهشت گلف بازان

زمین گلف در آلاباما - جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا


مرکز گلف روبرت ترنت جونز یکی از بهترین مراکز گلف جهان با ۲۶ زمین گلف و ۴۶۸ سوراخ مخصوص بازی گلف است.

خانه های متعلق به دوران قبل از جنگ داخلی امریکا

خانه های متعلق به دوران قبل از جنگ داخلی امریکا - جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا


در آلاباما کلیساها، اقامتگاه های شخصی و اتاق های ملاقات و میتینگ درباره جنبش حقوق شهروندی آمریکا به ما می گویند که در طی سال های 1950 تا 1960 چه اتفاقاتی افتادند. به مرور بودجه برنامه هایی همچون حقوق شهروندی آمریکا ناتمام و نا مشخص ماند و شهرنشینی گسترش یافت و امنیت این بناها در معرض تخریب قرار گرفتند.

انجمن رمان نویسی


جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,965
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
جاذبه های منحصر بفرد

قایق سواری در ایالت آلاباما - جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا


آلاباما مکانهایی استثنایی دارد که همه ی اعضای خانواده را مجذوب خود خواهد کرد مرکز هوا و فضای امریکا در هانتسویل، بزرگترین موزهی فضایی جهان است. ضمنا کمپ فضایی امریکا نیز در اینجا واقع شده است. موزهی موتورهای ورزشی باربر وینتیج در بیرمنگهام میزبان بهترین کلکسیون موتور سیکلت جهان و شامل ۱۲۰۰ موتورسیکلت و ماشینهای مسابقهای است. قایق سواری در موجهای خروشان وایتواتر در شهر فینیکس امکانپذیر است. موندویل در نزدیکی توسالوسا قرار دارد. کوهها و آبشارهای زیبایی در منتون، فورتپاین و گادسدن وجود دارند.

خلیج ساحلی اورنج بیچ

جاذبه های این منطقه تنها به ساحل محدود نمی شود. پارکهای آبی، زمینهای گلف و ماهیگیری سرگرمیهای دیگر این محدوده هستند. عاشقان طبیعت میتوانند از پیادهروی و دوچرخهسواری لـ*ـذت ببرند؛ دلفینها را ببینند و غواصی کنند. علاقهمندان به تاریخ میتوانند در موزههای محلی و قلعهی تاریخی مورگان به گذشته سفر کنند و تاریخ غنی این قلمرو را بررسی کنند. از بوتیکهای فراوان جزیره میتوان سوغاتی خرید و از مغازههای خاص این محدوده اجناس گرانبها تهیه کرد.



میتوانید با حضور در یکی از جشنوارهها و رویدادهای متعدد این محدوده لـ*ـذت بیشتری از مسافرت خود ببرید و نمایش “یاچت و قایق وارف” بزرگترین نمایش در نوع خود در این ساحل است. جشنوارهی موسیقی هانگوت در ماه می در همین ساحل و به مدت سه روز برگزار میشود. در اکتبر جشنوارهی سالانهی ملی میگو، بیش از ۲۵۰۰۰ مهمان را جذب میکند. این جشنواره شامل نمایش آثار هنری، اجرای زنده، فعالیتهایی برای کودکان و البته میگو میباشد. جشنوارهی ترانهسرایان بینالمللی فرانک براون که در ماه نوامبر برگزار میگردد، ترانهسرایان برندهی جایزهی گرمی و ستارگان جوان را به خود جلب میکند. از مراسم آشپزی هفتسالانهی اویستر در نوامبر دیدن کنید و از طعم غذاهای آشپزان بزرگ سراسر امریکا لـ*ـذت ببرید.

ورزشگاه تلدیگا سوپراسپیدوِی - جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا


  • آلاباما دارای چهار تا از ورزشگاه بزرگ جهان براساس شمار صندلی است:
  1. ورزشگاه تلدیگا سوپراسپیدوِی در تلدیگا
  2. ورزشگاه بریانت-دنی در تاسکالوسا
  3. ورزشگاه جوردن-هِیر در آوبرن
  4. ورزشگاه لژیون فیلد در برمینگهم

منبع: روماکو

=====
انجمن رمان نویسی


جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا