خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در حال تهیه است و به همه حوزه‌های کنکور دکتری تخصصی سال ۹۹ ابلاغ می شود.
تهیه دستورالعمل بهداشتی درباره کرونا در کنکور دکتری 99


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص دستورالعمل بهداشتی ویروس کرونا در کنکور دکتری 99 گفت: با توجه به برگزاری کنکور دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 99 در روز جمعه 9 اسفند 99 دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس به همه حوزه های امتحانی ابلاغ می شود.

وی افزود: این دستورالعمل در برگه راهنما به اطلاع همگان می رسد و تمامی داوطلبان، عوامل اجرایی و کارکنان مراکزی که حوزه های امتحانی کنکور دکتری 99 هستند ملزم به رعایت آن هستند.

خدایی خاطرنشان کرد: این دستورالعمل بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت تهیه می شود و جزئیات آن در برگه راهنمای آزمون اطلاع رسانی می شود.

شایان ذکر است، آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1399 در روز جمعه 9 اسفند 98 در 244 رشته امتحانی، 103 حوزه امتحانی و 60 شهرستان برگزار می شود.

در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1399 تعداد 177 هزار و 261 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 77 هزار و 881 نفر زن و 99 هزار و 380 نفر مرد هستند.

داوطلبان می‌توانند از سه شنبه 6 اسفند تا پنجشنبه 8 اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

انجمن رمان نویسی


تهیه دستورالعمل بهداشتی درباره کرونا در کنکور دکتری ۹۹

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا