خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,965
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
رکنا: این پسری که دختر شد گفت بخاطر پول دست به این اقدام زده است.

ماجرای پسری که دختر شد

مرد ۱۹ ساله ای به نام “برایان جی” به دلیل امتحان کنکور دانشگاه، خودش را با روشی عجیب به زن تبدیل کرد.

یک دانشجوی مرد در دانشگاه “مایور د سن میگوئل” در کوچابامبای بولیوی، اخیراً در حالی که در تلاش برای امتحان ورودی کالج به نیابت از متقاضی زن بود و لباس زنانه پوشیده بود، دستگیر شد.

“برایان جی” ۱۹ ساله که تصویرش را مشاهده می کنید دانشجوی مهندسی سیستم ها در دانشگاه مایور د سن میگوئل بود، در ششم فوریه سعی کرد تا باز هم امتحان ورودی دانشگاه خود بدهد، اما این بار به نمایندگی از یک متقاضی زن. برای اینکه کارکنان دانشگاه را گول بزند، کلاه گیس بر سر گذاشت، صورتش را آرایش کرد و لباس زنانه پوشید.

متاسفانه او در جلوی سالن امتحان نشسته بود که تمام استادان و دستیاران می توانستند او را ببینند و از آنجا که او بیشتر از دیگر داوطلبان عصبی به نظر می رسید، به سرعت توجه آن ها را جلب کرد. درست زمانی که “برایان” در شرف دریافت برگه امتحانی خود بود، دستیاری به آنجا آمد و از او پرسید که کیست و هنگامی که به “ژاکلین سی” پاسخ داد، مرد به او گفت:”تو آن شخص نیستی و از همین جا ماجرای لو رفتن او آغاز شد.

“برایان” به پلیس گفت:” من در صندلی جلو بودم و معلم یا دستیارها مرا دیدند.می خواستم برگه امتحانی را بگیرم، اما او گفت:”شما آن فردی که نامش روی کارت نوشته شده نیستید” و من که خیلی عصبی بودم ناخواسته خودم را لو دادم.

در پاسخ به این سوال که چرا او سعی کرد دانشگاه را فریب دهد، گفت که یکی از بستگانش با او تماس گرفته است و برای دادن امتحان از طرف او به او پولی را پیشنهاد کرده است، زیرا آن زن در سفر بوده است. پس از اینکه او پذیرفت، کارت درخواست دانشگاهش را برایش ارسال کرد و حتی یک جلسه آرایشی برای او رزرو کرد تا وی را بیشتر قابل توجیه کند.

تغییر قیافه در کنکور

“برایان” گفت:” من نمی خواستم هیچ کار بدی انجام دهم، من کاری ندارم و به همین دلیل است که من این کار را کردم، من عاشق مطالعه هستم و می خواهم به ژاپن بروم تا متخصص شوم. من هیچ مشکلی را نمی خواهم و دنبال دردسر نیستم. با این حال، به گفته “ال دبر” او بعداً اظهارات خود را تغییر داد و گفت که این کار را از روی عشق انجام داده است تا به دختر مورعلاقه اش کمک کند. بنابراین لازم است که بگوییم که در حال حاضر انگیزه او از این کار مشخص نیست.

خوشبختانه برای یک فرد ۱۹ ساله فریبکار، پلیس نمی تواند هیچ اقدامی انجام دهد، چون خود را به جای یک متقاضی دیگر زدن برای امتحانات ورودی جرم نیست اما اگر برگه امتحانی را امضا کرده بود، اوضاع فرق می کرد.

“خوان ریوس” رئیس دانشگاه مایور د سن میگوئل، به لا رازون گفت که هیچ قانون مشخصی وجود ندارد که دانش آموزان را برای جعل هویت مجازات کند، اما یک تنبیه مناسب برای برایان جی در نظر خواهیم گرفت. دختری که این دانشجو به جایش آمده است، هنوز در دانشگاه ثبت نام نکرده است، بنابراین مشخص نیست که آیا اقداماتی علیه وی انجام شده است یا خیر.

در یک مصاحبه ویدئویی با رد دی بولیوی، رئیس دانشگاه، گفت که هم برایان و هم ژاکلین از سیستم دانشگاه دولتی بولیوی منع خواهند شد و برای آن ها امکان پذیر نیست که در دانشگاه دولتی در این کشور درس بخوانند.


انجمن رمان نویسی


پسری که به خاطر کنکور دختر شد

 
  • تعجب
Reactions: mahaflaki
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا