خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,661
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
خبرگزاری فارس: صبح امروز برخی رسانه ها به نقل از محمدحسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خبری مبنی بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در استان گیلان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند، را منتشر کردند.

در همین راستا با محمد حسین قربانی،نماینده وزیر بهداشت در گیلان تماس گرفتیم و صحت و سقم این خبر را از وی جویا شدیم. نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در این خصوص گفت: آمار مرگ و میرها بیماری‌های تنفسی طی 16 روز گذشته به 200 نفر می رسد؛ اما بنده نگفتم که تمام این فوتی ها به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، بلکه بسیاری از این افراد نیز ممکن است به بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی مبتلا بوده باشند.

وی افزود: 10 روز پیش به تمام مسئولان اعلام کردیم که با توجه به شروع کار آنها در مناطق شمالی کشور وضعیت شهرهای شمالی به سمت بحران پیش خواهد رفت، اما مسئولان توجهی به این توصیه های ما نداشتند.

قربانی ادامه داد: باید همه خروجی‌های گیلان بسته شود. تا به امروز همه مردم ایران همکاری کردند اما توصیه می‌کنیم که برای نجات دادن گیلان از بحران مردم همکاری بیشتری داشته باشند. نمی‌توان با قوه قهریه مردم راه کنترل کرد و به مردم قول می‌دهم اگر یک هفته همکاری کنند و به صورت خانگی قرنطینه شوند و خود مراقبتی را اعمال کنند با توجه به ظرفیت‌های استان از این بحران عبور خواهیم کرد.

نماینده وزیر بهداشت ادامه داد: تا امروز ۴۵۴۹ نفر از هموطنان به مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی با علائم بیماری تنفسی مراجعه کرده‌اند که ۱۷۹۳ نفر بسـ*ـتری شده‌اند و همچنین با همت و تلاش همکاران ۲۲۰۰ نفر نیز بهبود و ترخیص شده‌اند که این موضوع قابل تحسین است.

وی ادامه داد: یکی از ضعف‌های ما در منطقه این است که نتوانستیم برای همه افراد تست کرونا انجام دهیم لذا امار دقیقی از افراد فوت شده به دلیل کرونا وجود ندارد.

نماینده وزیر بهداشت گفت: آمار مبتلایان قطعی به کرونا در گیلان روزانه توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود.



صحبت‌های متناقض درباره آمار فوتی‌ها در رشت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا