خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا علاوه بر تبعات و آثار جدی که در حوزه‌های مختلف به جا گذاشته، از لحاظ روانی نیز جوامع را تحت تاثیر قرار داده است. در این میان برخی افراد سودجو با ادعای درمان این بیماری از طریق روش‌های غیرعلمی و موهومی قصد فریب مردم را دارند. بنابراین بهترین کار قبل از کشف واکسن یا درمان قطعی، رعایت نکاتی است که متخصصان پزشکی می‌گویند. در این مطلب اظهارنظر برخی از اهالی علم در مورد این ویروس را نوشته‌ایم.

elon tyson resize md

ایلان ماسک رییس اسپیس ایکس در حساب کاربری توییتر خود، احساسش در مورد ویروس کرونای جدید را ابراز کرد و گفت که وحشت از ویروس کرونا “بی‌معنی” است. این اولین اظهار نظر از جانب ایلان ماسک راجع به ویروس کرونا است که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر را در جهان آلوده کرده و هزاران کشته برجای گذاشته است. این توییت بلافاصله با بیش از ۱۰ هزار لایک ظرف ۱۰ دقیقه به شکل ویروسی پخش شد.
“بیل گیتس” موسس شرکت مایکروسافت، پیش از این برخلاف ماسک این طور واکنش نشان داد که “چگونه به کووید-۱۹ که یک بحران بی‌سابقه است واکنش نشان دهیم”؟ گیتس در اظهار نظر خود استدلال کرد که ویروس کرونا فرصتی را برای رهبران جهان فراهم می‌کند تا به کشورهای فقیر و آسیب‌پذیر در آفریقا و جنوب آسیا برای آماده‌سازی قبل از تبدیل ویروس کرونا به یک بحران بی‌سابقۀ جهانی کمک کنند.
اخترفیزیکدان نیل دگراس تایسون نیز در پیج اینستاگرام خود نوشته: «همانند هجوم بیگانگان فضایی متخاصم، ویروس کووید۱۹ به گونۀ بشری حمله کرده و با هیچکس مذاکره نمی‌‌کند. این ویروس به ملیت، ایدئولوژی، سـ*ـیاست یا مذهب اهمیتی نمی‌‌دهد. مبارزه با این دشمن همگانی فقط مستلزم یک تلاش جهانی به کمک روش‌ها و ابزار علمی است، نه یک تفکر ماورایی و جادویی!» نظر شما چیست؟



نظر برخی از اهالی علم در مورد ویروس کرونا

 
  • تشکر
Reactions: The unborn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا