خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,424
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
کربوهیدرات
کربوهیدرات ها شامل قند و نشاسته بوده و بدن به این مواد نیاز مبرمی دارد، قندها انرژی زا هستند و نشاسته نیز به صورت دانه های گیاهی می باشد که پس از وارد شدن به بدن و انفعالاتی بر روی آن انجام شده و در نهایت به صورت چربی مفید در بدن ذخیره می شود.
املاح
مواد معدنی گستردگی بسیار زیادی دارند و وجود آن ها ضرورت مبرمی در بدن انسان دارد. از جمله وظایف املاح می توان املاح به گروهی از ریز مغذی ها همچون آهن، روی، منیزیم، مس، ید، روی، کلسیم، کولین، کروم، فلوراید، منگنز، فسفر، پتاسیم، سدیم اطلاق می شود.
چربی
شاید فکر کنید که چربی ها برای بدن ضرر دارند اما باید بدانید که چربی یکی از نیازهای اساسی بدن است و تغذیه سالم تغذیه ای است که بتواند چربی مفید و مورد نیاز بدن را تامین کند. در مطالب بعدی در رابـ*ـطه با اهمیت چربی ها و انواع چربی های مفید برای بدن به طور کامل صحبت می کنیم.
پروتئین
پروتئین نخستین و مهم‌ترین بخش یک موجود زنده می باشد. همه یاخته‌های زنده دارای پروتئین هستند، پس چنین نتیجه می‌گیریم که پروتئین، ماده‌ای ضروری برای زندگی به شمار می‌رود. یاخته ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها پروتئین مخصوص به خودشان را دارا می باشند.
ویتامین
ویتامین ها از جمله موادی هستند که ضرورت زیادی برای داشتن تغذیه سالم و سلامتی بدن دارند. معمولا کمبود ویتامین ها با عواملی همچون ریزش مو، بی حالی و سایر ناراحتی ها در اعضای مختلف بدن از جمله ضعف بینایی و … بروز می کند.

انجمن رمان 98


تعذیه سالم

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا