خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,275
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 12 ساعت 24 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۸) برای کودک به زبان انگلیسی لالایی بخوانید.

خواندن لالایی برای کودک به منظور آرام کردن او و ایجاد حس امنیت و علاقه در وجود اوست. چه بهتر که این احساس آرامش به زبان انگلیسی انجام شود. بگذارید قبل از خواب کلمات انگلیسی در گوش کودک تکرار شود و او با شنیدن این کلمات آرام شود.

خلاصه اینکه اگر این مطلب را تا آخر همراه ما خوانده باشید، باید متوجه شده باشید که روش برخورد شما و شاد بودن و انرژی داشتن شما، بیش از هر چیزی روی آموزش زبان انگلیسی به کودکان تاثیرگذار است. هر چقدر زبان انگلیسی را برای کودک هیجان‌انگیزتر جلوه دهید، او را به یادگیری علاقمندتر می‌کنید و هر چه کودک به یادگیری علاقمندتر باشد، کار شما ساده‌تر است. کافی است یک برنامه‌ریزی درست برای آموزش به کودک خود داشته باشید. یک زمان خاصی را به این کار اختصاص دهید و از بازی‌ها، شعرها، رنگ‌ها و جذابیت‌های دنیای کودکانه کمک بگیرید. امیدواریم با این توصیه‌ها در آینده به جایی برسید که شما سوالات زبان خود را از کودکتان بپرسید!

اگر شما هم از روش‌های خاص و نوینی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان بهره می‌گیرید، یا بازی‌های جذابی برای این کار بلدید آن را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در حین آموزش به چالشی برخوردید نیز می‎‌توانید آن را عنوان کنید تا ما یا دیگر خوانندگان به ارائه راهکارهای مفید بپردازیم و در کنار هم به اطلاعات خود در این زمینه بی‌افزاییم



آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~، ASaLi_Nh8ay، -ZAℍЯმ- و 3 نفر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا