خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
باشگاه خبرنگاران: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت، با اشاره به وضعیت نگران کننده بیماری کرونا در گیلان و رشت اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا به صورت تصاعدی در حال افزایش است در حالی که امکانات پزشکی و بهداشتی در این منطقه وجود ندارد.

او افزود: هیچ‌گونه تختخوابی برای بسـ*ـتری مبتلایان جدید به کرونا در شهر رشت و اطراف آن وجود ندارد و شرایط این منطقه قرمز اعلام شده است.

نگرانی نماینده رشت از آمار مبتلایان به کرونا


جعفرزاده ایمن آبادی بیان کرد: آمار مبتلایان و قربانیان کرونا بسیار وحشتناک است و حتی کیت آزمایش برای اخذ تست از اشخاص مشکوک به این ویروس نیز در دسترس نیست.

او ادمه داد: ما در شهر رشت و مناطق اطراف آن نیازمند کادر درمانی جدید هستیم چرا که بسیاری از پزشکان و پرستاران به ویروس کرونا مبتلا شده اند و یا به دلیل خستگی بیش از حد توانایی خدمت ندارند.

نماینده مردم رشت تاکید کرد: شهر قم باید قرنطینه می‌شد و کسی که مانع این امر شد ظلم بزرگی به کشور کرده است، از طرفی باید از ورود مسافر به رشت جلوگیری می‌شد.

او افزود: در شهر رشت و مناطق اطراف آن باید بیمارستان صحرایی ایجاد شود چرا که هیچ تـ*ـخت خالی برای بسـ*ـتری بیماران کرونایی باقی نمانده لذا از وزیر بهداشت تقاضا میکنم که شخصا برای رصد وضعیت به رشت بیاید.

جعفرزاده ایمن آبادی در پایان گفت: اگر اقدامات درخوری در زمینه مبارزه با کرونا در گیلان صورت نگیرد تا چندروز آینده شاهد بروز یک فاجعه انسانی در این منطقه خواهیم بود.



نماینده رشت: قم باید قرنطینه می‌شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا