خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی ۲۰ مورد از بهترین هتل های استانبول



بدون شک یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای سفر، استانبول است که همه جور دیدنی را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید در این شهر در میان جاذبه های تاریخی به گذشته سفر کرده، با رفتن به مکان هایی مانند آکواریوم ماجراجویی کنید، با وجود این همه فروشگاه های معتبر خرید کرده و هرچیز دیگری که بخواهید را پیدا کنید و در بهترین هتل های استانبول هم اقامت کنید.
ما امروز می خواهیم تا ۲۰ مورد از بهترین هتل های استانبول را که برای اقامت شما مناسب هستند به صورت خلاصه و کاربردی از نظر خدمات، امکانات و توضیح مختصری را به شما بدهیم.
به هر حال در یک سفر تفریحی آن هم به استانبول شما حق این را دارید که در بهترین سکونت‌گاه‌ ها اقامت کنید و حتی از بینشان حق انتخاب داشته باشید. با ما همراه باشید تا به اتفاق هم، این هتل ها را بشناسیم.

معرفی 19 تا از بهترین هتل های استانبول


۱_ هتل الیت ورلد استانبول، یکی از بهترین هتل های استانبول
از بهترین هتل های استانبول در بین ۵ ستاره های این شهر، نام هتل الیت ورلد (Elite World Istanbul Hotel) در منطقه ی بی اوغلو واقعا می درخشد! اتاق های آن فوق العاده راحت و زیبا هستند و به سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند. درون اتاق ها، حمام خصوصی با وان آب گرم به همراه وسایل بهداشتی و آرایشی قرار داده شده است و دسترسی به اینترنت پر سرعت و دید ویژه به شهر از دگر خصوصیات آن ها است.
در این اقامتگاه، امکانات و خدمات متنوعی مشاهده می شود که از جمله آن ها می توان به؛ باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا، صبحانه بوفه باز و حمام سنتی اشاره کرد. ۶ رستوران و کافه ی مجزا با منویی از غذاها و نوشیدنی ها ترکی و بین المللی از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند. برخی از خدمات هتل الیت ورلد استانبول را در جدول زیر برایتان ذکر کرده ایم. برای رزرو هتل خارجی همچون هتل الیت ورلد تنها کافیست روی لینک آن کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر بروید.
استخرویلچرخدمات بیزینسآسانسور
صندوق اماناتاجاره ی ماشینفروشگاه هدیهخدمات شاتل

  • آدرس: Şehit Muhtar Mh., Şehit Muhtar Caddesi No:42, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey




لابی الیت ورلد هتل استانبول


۲_ هتل گرند جواهر استانبول، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول
گرند جواهر استانبول (Grand Cevahir Hotel) در منطقه ای به نام شیشلی در فاصله ی ۳٫۸ کیلومتری میدان تقسیم قرار گرفته و به این خاطر می توان گفت محل قرارگیری این هتل در منطقه ای آرام و خلوت قرار گرفته است. این هتل دارای ۳۲۳ اتاق است. اتاق های این هتل جادار و مجهز به سرویس خواب و نشیمن زیبا و مناسب است.
هتل گرند جواهر استانبول دارای دو استخر روباز و سرپوشیده به همراه یک باشگاه بدنسازی مجهز است و در نزدیکیش مرکز خرید جواهر قرار گرفته است. در هتل ۲ کافی شاپ و ۲ رستوران برای مسافران و مراجعان موجود است که غذاها و نوشیدنی های مدیترانه ای و ترکی سرو می کنند. برای این که با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید، می توانید مطلب برای خرید در استانبول کجا برویم؟ را مطالعه نمایید. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
جکوزی و سوناباغ اختصاصیپارکینگتلویزیون کودکان
نظافت اتاق هامحوطه ی مخصوص استعمال دخانیاتسوئیت عروس و دامادروزنامه

  • آدرس: H. Edip Adıvar Mahallesi, Darülaceze Cd. No:9, 34382 Şişli/İstanbul, Turkey




یکی از محیط های نشیمن هتل گرند جواهر تقسیم


۳_ مرکور استانبول بومونتی، یکی از بهترین هتل ها در مرکز استانبول
هتل ۵ ستاره ی مرکور استانبول بومونتی (Mercure Istanbul Bomonti) کاملا در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و دید آن کاملا مشرف به شهر است. اتاق های هتل همگی دارای دکوراسیونی ساده و شیک هستند و همه ی آن ها دارای دیوارهای عایق صدا، گاو صندوق، میز کار و سرویس خواب بسیار راحت می باشند.
مرکور استانبول بومونتی دارای خدمات تفریحی مختلفی مثل استخر شنا، مرکز تناسی انـ*ـدام، خدمات آرامش، جکوزی، سونا، محوطه ی مخصوص باربیکیو، باغ اختصاصی و بسیاری از امکانات دیگر است. در هتل مرکور ۲ رستوران با منویی از غذاهای آمریکایی، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آسیایی، مکزیکی، ترکی قرار گرفته که غذای آن ها به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می شود. برخی از خدمات عمومی هتل را در جدول زیر ذکر می کنیم.
اینترنت پر سرعت WiFiکافی شاپکتابخانهانبار چمدان
خودپردازمیز تورصرافیحمل و جا به جایی

  • آدرس: Ergenekon Caddesi No 62 A, Bomonti Sisli, 34377 ISTANBUL, Turkey




صبحانه در تراس یکی از اتاق های هتل مرکور استانبول بومونتی


۴_ هتلی با دسترسی به ساحل، بایوتل استانبول
هتل ۵ ستاره ی بایوتل استانبول (ByOtell Hotel Istanbul) در منطقه ی آسیایی استانبول و در منطقه ی کوزتاگی و در نزدیکی ساحل قرار گرفته و به همین خاطر، همه ی اتاق های این هتل دید پانارومائیک به دریای مرمره و ساحل آن دارند. هتل بایوتل در سال ۲۰۱۵ میلادی مورد بازسازی قرار گرفت امکانات مختلف تفریحی و اقامتی مختلفی مخصوصا برای کودکان به آن اضافه شد. هتل به مهمانان خود قهوه های تازه و شیرینی های خوشمزه می دهد.
از امکانات تفریحی هتل می توانیم از کلاس های پیلاتس، سالن بدنسازی، سالن ایروبیک، محوطه ی استخر و سونا، خدمات گردشگری، خدمات زیبایی، سولاریوم، زمین بازی کودکان و رستوران و کافی شاپ هتل را برای شما مثال بزنیم.
اتاق های مدرن این هتل همگی دارای تلویزیون های صفحه تـ*ـخت با کانال های ماهواره ای، تهویه ی مطبوع، سشوآر، میز کار، محوطه ی نشیمن و بسیاری از امکانات دیگر است. این هتل به ساحل اورتاکوی و ببک نزدیک بوده و ساختمانی مرتفع و شاخص در این ناحیه دارد. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
محوطه ی مخصوص اقامت کودکاناجاره ی ماشینمیز تورصرافی
آرایشگاهگارو صندوق الکترونیکخشکشویی و اتوشوییپارکینگ مخصوص

  • آدرس: Kozyatağı Mahallesi, Kozyatağı Mh., Saniye Ermutlu Sokak No:3, İstanbul, Turkey




اتاق توئین بایوتل هتل استانبول


۵_ بیز جواهر استانبول، هتلی با دسترسی خوب به مناطق مختلف
هتل بیز جواهر (Biz Cevahir Hotel Istanbul) در منطقه ی گایره تپه استانبول قرار گرفته و از مرکز خرید استوریا فاصله ی خیلی کمی دارد. مسافرین هتل امکان دسترسی به یک استخر سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی و سونا را دارند.
در این هتل همچنین امکان حمل و نقل شهری به جاذبه ها از طریق هتل امکان پذیر است. برای آشنایی با جاذبه های مهم و دیدنی این شهر، مطلب معروف ترین جاذبه های گردشگری استانبول را مطالعه بفرمایید.
رستوران هتل غذاهای خوبی را به صورت بوفه باز و منویی سرو می کند. اتاق های هتل بیز جواهر نیز تمام امکانات رفاهی و خدماتی را دارا هستند. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
گلفروشیآرایشگاهپارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودروتهوریه ی مطبوع
خدمات پزشکیفروشگاهصبحانه به صورت بوفهخشکشویی

  • آدرس: Esentepe Mahallesi, Büyükdere Cd. No:117, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey




استخر هتل بیز جواهر استانبول


۶_ هتل رادیسون بلو استانبول، از هتل های خوب ترکیه
هتل رادیسون بلو استانبول (Radisson Blu hotel Istanbul) امکانات و خدمات زیادی را برای راحتی مهمانان خود مهیا نموده است. شما به عنوان مهمان این هتل می توانید هر روز در بوفه ی هتل، صبحانه مفصلی میل نمایید و از غذاهای ترکی، مدیترانه ای و منوی لاکارته ی آن لـ*ـذت ببرید. می توانید شرح بیشتر خدمات این هتل را در وب سایت رسمی بوکینگ مطالعه بفرمایید.
می توانید از خدمات آرامش در هتل رادیسون و مرکز سلامت این هتل فرودگاهی استفاده کنید و اگر گشتن در جاذبه های استانبول به شما اجازه داد، می توانید به مرکز تناسب انـ*ـدام، سونا و حمام ترکی آن هم سر بزنید. این هتل استخر سرپوشیده و سالن مدرن آتریوم دارد. می توانید قهوه تازه، غذاهای سبک و حاضری، ساندویچ ها و غذاهای انگشتی خوشمزه ای را در رستوران این هتل امتحان کنید. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
تراس آفتابدستگاه خود پردازصرافیاتاق های عایق صدا
فروشگاه سوغاتیآرایشگاهخدمات خشکشوییتهویه و تنظیم دمای مطلوب

  • آدرس: ۱۹ Mayis Cad. No: 2, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey
محیط نشیمن یکی از اتاق های هتل رادیسون بلو استانبول


۷_ نزدیکی به جاذبه های استانبول در هتل اینترکنتیننتال
با اقامت در هتل اینترکنتیننتال استانبول (InterContinental İstanbul) به راحتی و با مترو می توانید خود را به مراکز خرید مختلف این شهر مثل مرکز خرید جواهر برسانید. میدان تکسیم هم کمی آن طرف تر از شما قرار گرفته است. این اقامتگاه در محله پر رفت و آمد و مجلل نیشانتاشی قرار گرفته که در آن جاذبه های دیدنی قرار گرفته است.
حمام ترکی با دو بخش زنانه و مردانه، به همراه امکانات حمام آبگرم، مرکز تناسب انـ*ـدام و استخری روباز از امکانات تفریحی شما در این هتل خواهد بود. یکی از ویژگی های این هتل این است که مراکز درمانی بسیاری به شما نزدیک هستند. ۴ رستوران در هتل قرار گرفته است که با منویی از بهترین غذاهای بین المللی و ترکی، بهترین شکل از پذیرایی را برای شما مهیا می کنند. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
تراس آفتابدستگاه خود پردازصرافیاتاق های عایق صدا
فروشگاه سوغاتیآرایشگاهخدمات خشکشوییتهویه و تنظیم دمای مطلوب

  • آدرس: Gümüşsuyu Mahallesi, Asker Ocağı Caddesi No:1, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey




نمایی از بسفر ار اتاقی در هتل اینتر کنتیننتال


۸_ امکانات منحصر بفرد در هتل دیوان استانبول
هتل ۵ ستاره ی دیوان استانبول (Divan Istanbul Hotel)، اقامتگاهی با طراحی مدرن و زیبا است. دسترسی های این هتل بسیار خوب است به صورتی که با بسیاری از خیابان های شلوغ استانبول تنها چند قدم فاصله دارید. اتاق های هتل دارای طراحی منحصر به فردی هستند و نمایی از شهر را به شما ارائه می دهند. کارمندان این هتل بسیار حرفه ای هستند و ۲۴ ساعته امکانات اقامتی برای شما فراهم می کنند.
استخر سرپوشیده المپیکی، اینترنت پر سرعت و نامحدود، تور و کلاس های آشنایی با جاذبه های منطقه، صبحانه در اتاق تنها برخی از امکانات این هتل است. اگر به این هتل رفتید از حمام آبگرم آن نیز برای استراحت و رفع خستگی بعد از یک روز تفریح در شهر یا بعد از سفر استفاده کرده و لـ*ـذت ببرید. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
خدمات شاتلصندوق اماناتصرافیروزنامه
فروشگاه سوغاتیآرایشگاهخدمات بلیطپارکینگ خصوصی

  • آدرس: Asker Ocağı Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey




یکی از لابی های هتل دیوان استانبول


۹_ هتل ایلیسیوم استانبول، هتلی بسیار مدرن در استانبول
هتل ایلیسیوم استانبول (The Elysium Istanbul Hotel) از هتل های ۵ ستاره و بسیار مدرن و پر امکانات این شهر است که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را شروع کرد. تمام طراحی دکور آن به سبک معماری معاصر بوده و همه چیز برای رفاه مهمانان مهیا است.
برای آن مهمانانی که به دنبال برگزاری مراسم ها و همایش در استانبول می باشند، این هتل تمام خدمات مورد نیازشان را فراهم آورده است. یادتان باشد که در تمام این فضاها سیگار کشیدن ممنوع است. تمام امکانات یک هتل ۵ ستاره به همراه رستوران، امکان سرو صبحانه در اتاق و امکانات یک آشپزخانه کوچک در اتاق ها برایتان در نظر گرفته شده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول گزینه خوبی برای اقامت شماست. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
جا به جایی چمدان مسافرانمرکز تناسب انـ*ـدامبلیط جاذبه های استانبولصرافی
میز تورآرایشگاهخدمات اتوشوییآسانسور

  • آدرس: İnönü Mahallesi, Harbiye Çayırı Sk. 60-1, 34373 Şişli/İstanbul, Turkey




هتل ایلیسوم یکی از هتل های مدرن استانبول


بهترین هتل های استانبول

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۰_ الیت ورلد پرستیژ، یکی از هتل های مجهز استانبول
هتل الیت ورلد پرستیژ (elite world prestige hotel istanbul) در فاصله ی ۵ دقیقه ای از میدان تکسیم قرار گرفته و از خیابان استقلال نیز تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد. این هتل امکاناتی همانند؛ باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان و کافی نت است و همچنین یک رستوران ترکی دارد.
همه ی اتاق ها دارای بالکن هستند و در حمام خصوصی آن ها دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار موجود است. صبحانه ی هتل به صورت بوفه است و خوراکی های بسیاری دارد. دیگر خدمات و امکانات این هتل را در جدول زیر ملاحظه بفرمایید.
روزنامهخدمات اکسپرسآسانسورخدمات کودک
اتاق های عایق صدااجاره ی ماشینصرافیآسانسور

  • آدرس: Sehit Muhtar Caddesi. No:40 Talimhane Taksim Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey









لابی الیت ورلد هتل استانبول


۱۱_ گلدن پارک تکسیم، هتلی در نزدیکی میدان معروف تقسیم
گلدن پارک (Golden Park Hotel Taksim) یکی از بهترین هتل های استانبول است و در کنار میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته و امکانات گوناگونی نظیر باشگاه بدنسازی، استخر و فضای سبز را در خود جای داده است. شما در اتاق ها، تلویزیونی با شبکه های جهانی، کتری برقی، لوازم بهداشتی رایگان و دیگر لوازم رفاهی را خواهید داشت. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
آسانسوراطفاء حریقاینترنتنگهبانی
پارکینگمیز توررزرویشن ۲۴ ساعتهصندوق امانات

  • آدرس: Lamartin Cad. No:22, Taksim, 34437 İstanbul, Turkey




یکی از اتاق های هتل گلدن پارک تقسیم


۱۲_ هیلتون گاردن، هتلی نزدیک به جاذبه های شهر قدیم استانبول
هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Istanbul) در منطقه ی گلدن هورن واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه از شهر قدیمی فاصله دارد. این اقامتگاه که در میان بهترین هتل های استانبول جای گرفته، دارای باشگاه بدنسازی ۲۴ ساعته، اتاق هایی با تجهیزات مختلف از جمله دستگاه قهوه ساز، میز کار، تلویزیون، تلفن و …، اتاق های کنفرانس، صبحانه بوفه و … می باشد. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
تجهیزات مخصوص برای افراد با محدودیت های جسمیروزنامهلابیصرافی
پارکینگمیز تورانبار چمدانخدمات پزشکی

  • آدرس: Sutluce Mah. Imrahor Cad. Dutluk Sok. No:3 , Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey




دید به بسفر از بالکنی هتل هیلتون گاردن استانبول


۱۳_ فرونیا، هتلی شیک و زیبا از بین بهترین هتل های استانبول
شما از هتل فرونیا (Feronya Hotel) تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا میدان تکسیم خواهید داشت و طراحی داخلی شیک آن، شما را محو خود خواهد کرد. اتاق ها با رنگ ها گرم طراحی شده اند و همه نوع امکانات مناسب یک اقامت راحت را در خود دارند. این هتل امکان اجاره ماشین و حمل و نقل شهری را برای مهمانان فراهم کرده است. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
تراس آفتابباغسالن مخصوص تلویزیوناینترنت پر سرعت
لابی های مختلفصرافیصندوق اماناتجا به جایی

  • آدرس: Kocatepe Mahallesi, 34437 Taksim/Beyoğlu/Istanbul, Turkey




لابی هتل فرونیا هتل استانبول


۱۴_ آیکون استانبول، هتلی با کارمندان خوشرو و حرفه ای
زیبایی نمای ورودی و سپس لابی هتل آیکون استانبول (Icon Istanbul Hotel) شما را مجذوب خود خواهد کرد. دربان در کنار در و کارکنان مهربان هتل در پشت میز پذیرش با خوشرویی به شما خوش آمد می گویند. این هتل در محله تکسیم واقع شده و تا میدان تکسیم تنها ۱۶ دقیقه پیاده روی دارد. به راحتی می توانید با کمی پیاده روی خود را به خیابان استقلال و مغازه های خرید آن برسانید. جاذبه ها و مراکز خرید متعددی در اطراف شما خواهد بود. با این حال اقامت در این هتل ۴ ستاره زیبا با دسترسی به اینترنت وای فای، خاطراتی خوش از سفر شما به استانبول را رقم خواهد زد. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
روزنامهباغاینترنت پر سرعتسالن تلویزیون
آسانسوراجاره ی ماشینانبار چمدانجا به جایی

  • آدرس: Eskişehir Mah., Dolapdere Cad. 43/47, 34349 Şişli/İstanbul, Turkey




اتاق مجلل ایکون هتل استانبول


۱۵_ هتل لوکس و مجلل وایت مونارچ استانبول
هتل ۴ ستاره ی وایت مونارچ (White Monarch Hotel) از بهترین هتل های استانبول است که به خاطر اتاق خواب های لوکس و مجللس معروف شده است. اتاق های این هتل ترکیبی از رنگ طلایی و سرویس خواب هایی با طرح سلطنتی است.
البته به جز طراحی منحصر به فرد این هتل، امکانات بی نظیر تفریحی و فوق العاده ای همچون سونا و استخر سرپوشیده برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است. حمام ترکی هتل وایت تجربه ای از آرامش را به شما هدیه می دهد. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
تراس آفتابباغاینترنت پر سرعتسالن تلویزیون
اتاق های عایق صدااجاره ی ماشینانبار چمدانجا به جایی

  • آدرس: Mecidiyeköy Mahallesi, No: 34340, Naci Kasım Sk. 34387 Şişli/İstanbul, Turkey




لابی مجلل وایت مونارچ استانبول


۱۶_ تانگو ارجان بای روتانا، یک هتل ۴ ستاره ی خوب
بسیاری از هتل هایی که نام می بریم را در تور استانبول می توانید رزرو کنید. هتل تانگو ارجان بای روتانا (Tango Arjaan by Rotana) یکی از هتل های خوب و ۴ ستاره ی شهر استانبول است. برخی از امکانات و خدمات این هتل عبارتند از؛ انبار چمدان، تورهای مختلف گردشگری، راهنمای تور، تبدیل ارز و صندوق امانات برای مسافرانی که در هتل اقامت می کنند.
هتل گرند لیون استانبول امکان کرایه دوچرخه را برایتان فراهم آورده و در رستورانش تمام وعده های غذایی را سرو می کند. همچنین می توانید از خدمات پذیرایی در اتاق استفاده کنید. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
تراسباغ اختصاصیپارکینگ خصوصی در نزدیکی هتلصرافی
خدمات شاتلاطفاء حریقامکانات برای گروه های کسب و کاراجاره ی ماشین

  • آدرس: Altaycesme Mahallesi, Samanyolu Sok. No: 23 Maltepe, Istanbul 34843 Turkey




اتاق های هتل تانگو ارجان


۱۷_ گرند استار بسفر، هتلی خوب در استانبول
هتل گرند استار بسفر استانبول (Grand Star Hotel) هتلی ۴ ستاره است که در میدان تقسیم استانبول قرار گرفته و در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته. هتل گرند استار دارای باشگاه ورزشی، امکانات حمام آب گرم و استخر سرپوشیده است که می تواند تمام وقت شما را در هتل پر کند. رستوران هتل دارای غذاهای دریایی و محلی است و با توجه به پنجره های بزرگش، دید خوبی به بسفر دارد.
اتاق های این هتل همگی دارای تلویزیون هستند و بعضی از اتاق ها دید به دریا دارند. کمد بزرگ، تلویزیون های صفحه تـ*ـخت، میز کار و سرویس خواب راحت از جمله امکانات اتاق های این هتل است. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
خشکشوییگاو صندوقخدمات اکسپرستلویزیون مخصوص کودکان
فروشگاه سوغاتیتهویه ی مطبوعسرویس استقبال فرودگاهشاتل

  • آدرس: Siraselviler caddesi no.45 taksim Grand star hotel taksim, 34420 Beyoglu/İstanbul, Turkey




اتاق دو نفره ی گرند استار هتل


۱۸_ هتل تایتانیک کامفورت، اقامتگاهی خوب و مقرون به صرفه
هتل تایتانیک کامفورت شیشلی (Titanic Comfort Sisli)، هتلی ۳ ستاره و بسیار تمیز در منطقه ی شیسلی استانبول است که باید آن را به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول از نوع اقامتگاه های مقرون به صرفه ی این شهر به حساب آورد. هتل تایتانیک در فاصله ی ۷۰۰ متری از مرکز خرید ادرس استانبول قرار گرفته و برای مهمانان یک بخش نشیمن مشترک با دسترسی ویژه هم فراهم کرده است. ۱ رستوران و یک کافه در محیط هتل قرار گرفته است.
اتاق های این هتل با تهویه ی مطبوع، حمام خصوصی با تجهیزات آرایشی و بهداشتی، کتری برقی، تلویزیون و بسیاری از امکانات دیگر مجهز شده اند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه باز سرو می شود. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
صرافینظافت روزانه ی اتاق هاخدمات اتوکشیآسانسور
حمل و جا به جاییاینترنت پر سرعترزرواسیون ۲۴ ساعتهروزنامه

  • آدرس: ۱۹ Mayıs Mahallesi, Opr. Raif Bey Sk. No:40, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey




هتل تایتانیک کامفورت یکی از بهترین هتل ها استانبول


۱۹_ دید ویژه به بسفر در هتل ویلا زوریخ
هتل ویلا زوریخ (Hotel Villa Zurich) یکی از هتل های خوب ۳ ستاره ی استانبول است که فاصله اش با خیابان استقلال تنها ۶۰۰ متر است. این هتل به تگه ی بسفر دید دارد. همه ی اتاق های این اقامتگاه دارای تراس هستند و همگی تلویزیون های صفحه تـ*ـخت با کانال های ماهواره ای هستند. مسافرین این هتل می توانند تا از این هتل دوچرخه اجاره کنند، در کتابخانه آن به مطالعه بپردازند و همچنین بلیط جاذبه های شهر را از این هتل تهیه نمایند.
رستوران هتل دارای دکوراسیونی الهام گرفته از دهه ی ۶۰ میلادی است و منویش بهترین غذاهای گوناگون اروپایی، یونانی، ترکی و غذاهای دریایی در محیطی آرام و زیبا با منظره ای ویژه است. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر کرده ایم.
بلیط جاذبه هامیوه های فصلرزرواسیون ۲۴ ساعتهخدمات شاتل
انواع شکلات و کوکیپارکینگ خیابانیصرافیاتاق های مخصوص افراد با آلرژی

  • آدرس: Kılıçali Paşa Mah. Akarsu Yokuşu Cad. No36, 34433 Beyoğlu, Turkey




اتاق بیزینسی هتل ویلا زوریخ استانبول


۲۰_ حیات ریجنسی استانبول آتاکوی، یکی از معروف ترین هتل های استانبول
یکی از هتل های ۵ ستاره ی خوب استانبول هتل حیات ریجنسی آتاکوی (Hyatt Regency Istanbul Ataköy) است. این هتل در منطقه ی آتاکوی قرار گرفته و پر است از امکانات مختلف و متنوعی که اقامت خوب مسافرانش را تضمین می کند. اینترنت پر سرعت رایگان، استخر سالنی، مرکز تناسب انـ*ـدام، ۲۸۴ اتاق مجهز به بهترین امکانات اقامتی و رستوران ها و کافی شاپ های مختلف است. دیگر خدمات این هتل را در جدول زیر مطالعه بفرمایید.
حمل و جا به جایی بارخدمات کودکاناستخر کودکانفروشگاه
سرویس شاتلخدمات اتاق هاصرافیباغ اختصاصی

  • آدرس: Atakoy 2-5-6. Kisim Rauf Orbay Caddesi, Kennedy Cd. No:2/1, 34158 Bakırköy, Turkey




استخر روباز هتل آتاکوی استانبول در روز آفتابی


منبع: الی گشت


بهترین هتل های استانبول

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا