خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,274
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
۲۷- ساعت هایی که ذهن تان بیشترین بازدهی را دارد؛ پیدا کنید

این ساعت ها برای هر کسی می تواند متفاوت باشد؛ برای مثال، من در اوایل بعد از ظهر و اواخر صبح بازدهی ذهنی بالاتری دارم. اگر سعی کنم آخر شب مطالعه کنم؛ معمولاً زود خسته می شوم و اگر بخواهم صبح زود مطالعه کنم نمی توانم افکار منسجمی داشته باشم. به ساعت هایی که بهتر مطالعه می کنید؛ دقت کنید و بهترین زمان روز را برای خودتان به دست آورید.

۲۸- ورزش کنید

کال نیوپورت، این مورد و مورد بعدی را در وبلاگ خود ذکر کرده است. حتماً شنیده اید که ذهن سالم در بدن سالم است. معمولاً افرادی که تناسب انـ*ـدام خود را حفظ می کنند، می توانند ذهن فعال تری داشته باشند. بهترین ورزش برای افزایش قدرت یادگیری همان یوگا و مدیتیشن است. برای یادگیری این ورزش اینجا را کلیک کنید!

۲۹- استرس را کنار بگذارید

C:\Users\mohammad\Downloads\BEER-CALCULUS-768x505.jpg


مهمانی ، مدیتیشن، معاشرت با دوستان، هر کاری را که فکر می کنید برای آرامش تان مفید است؛ انجام دهید. قرار گرفتن در وضعیتی افسرده نمی تواند به پیشرفت شما در مطالعه کمکی کند ، بنابراین لـ*ـذت ببرید و تعادل پیدا کنید. غرق کردن خودتان در مطالعه بهترین راه برای گذراندن امتحان نیست، بنابراین بدانید که چطور باید تعادل را برقرار کنید. بهترین روشهای حذف کامل استرس از ذهن و بدنتان در اینجا!



۳۳ ترفند برای مطالعه هر زبان خارجی برای افزایش دوبرابر کارایی

 

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,274
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳۰- یک معلم بگیرید

دستورالعملهای مشخصی را که با سبک یادگیری شما مطابقت دارد، دریافت کنید. اگر لازم دارید از معلم برای یادگیری تان استفاده کنید؛ گاهی اوقات بدون آموزش جلو نمی روید.


۳۱- سازماندهی کنید

باید اعتراف کنم که این سازماندهی همیشه برای من دشوار بوده است. من به مراتب بیشتر به هرج و مرج محیط و پرونده های از دست رفته عادت کرده ام تا ذخیره سازی روبات مانند. اما فهمیدم که کار کردن روی مهارتهای سازمانی دهی به من امکان می دهد که فضای ذهنی بهتری برای یادگیری داشته باشم. محیط مرتب ، ذهن مرتبی برای تان به ارمغان می آورد.

۳۲- سبک بخورید

هضم غذا از بدن تان انرژی زیادی می گیرد. با سبک خواری قبل از مطالعه یا آزمون می توانید اطمینان حاصل کنید که احساس گرسنگی نمی کنید و سنگین نیز نمی شوید.

۳۳- نظر خودتان را بنویسید

نوشتن یکی از بهترین روش های یادگیری است. یکی از بهترین روشهای یادگیری هر زبانی این است که وقتی در حال مطالعه متن، کتاب یا مجله ای به همان زبان هستید، نظر خودتان را راجب هر دو سه پاراگراف در قالب دو سه خط، کنار همان صفحه به همان زبان بنویسید. تاثیرش فوق العاده بر یادگیری ملموس خواهد بود



۳۳ ترفند برای مطالعه هر زبان خارجی برای افزایش دوبرابر کارایی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا