خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Leyla

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
12/12/19
ارسال ها
615
امتیاز واکنش
3,970
امتیاز
228
زمان حضور
14 روز 6 ساعت 16 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار محمدرضا مقیمی گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته از واحد‌های صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده است.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۴۴ مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی و ۴۵ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان در این بازرسی‌ها موفق به کشف یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۶۶ عدد تجهیزات بهداشتی شامل: یک میلیون و ۷۶۴ هزارو ۷۰۴ عدد دستکش، ۱۰۹ هزارو ۱۳۰ بطری انواع مواد ضد عفونی کننده، ۳۶ هزارو ۸۳۲ عدد انواع ماسک تن ماده ضد عفونی کننده، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه ۷۶ میلیون و ۴۲۵ هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

سردار مقیمی به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کند و از شهروندان در خواست داشت تا در صورت اطلاع از احتکار، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

تشدید مقابله با احتکار کالا‌های بهداشتی و پزشکی

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید مقابله با احتکار کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سوی یگان‌های انتظامی سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی گفت: در پی شیوع بیماری کرونا که موجب احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی و پزشکی از قبیل ماسک‌های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده، الکل و... توسط افراد سود جو شده بود، این پلیس تشدید مقابله با احتکار را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تشدید مقابله با احتکار کالا‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری ویروس کرونا به منظور نظارت و مقابله با متخلفان بازار کالا‌های بهداشتی و پزشکی با ایجاد هماهنگی در رده‌های ناجا از طریق هم افزایی و تمرکز همه نیرو‌ها در جهت شناسایی و برخورد با متخلفان بازار کالا‌های بهداشتی و پزشکی انجام شد.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: تشدید اقدام‌های واپایشی و بالا بردن ریسک قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی به همراه شناسایی ریشه‌ها و عناصر اصلی نابسامانی وضعیت توزیع کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری ویروس کرونا و برخورد قانونی با آن‌ها از نقاط قوت این طرح می‌باشد.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمانی به مقابله با محتکران، گران فروشان و اخلال گران در بازار کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ورود کرده و در حوزه کالا‌های بهداشتی و پزشکی با هماهنگی مراجع قضائی همکاری لازم را با مراجع مسئول از جمله وزارت بهداشت، معاونت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صمت و تعزیرات حکومتی برای برخورد مقتدرانه با متخلفان انجام داده است.

سرهنگ بهرامی گفت: طرح مقابله و تشدید مقابله با احتکار کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از دوم اسفند به صورت جدی در سراسر کشور در حال اجراست و در این رابـ*ـطه پلیس امنیت اقتصادی کشفیات خوبی داشته است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به گرانفروشی و احتکار تجهیزات بهداشتی و پزشکی را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
به نقل از صدا و سیما


دستگیری ۴۵محتکر در ۲۴ساعت گذشته

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا