خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
ورود سامانه بارشی از فردا شب به کشور

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دما در اکثر نقاط کشور گفت: از روز جمعه (۱۶ اسفند) سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.

صادق ضیاییان در خصوص آخرین وضعیت پیش‌بینی هوا گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۵ اسفند) برای اکثر مناطق کشور آسمانی صاف به همراه افزایش نسبی دما و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اواخر روز جمعه (۱۶ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، خاطر نشان کرد: همچنین در روز شنبه (۱۷ اسفند) فعالیت سامانه در نواحی شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور تقویت شده و موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه اواخر روز شنبه (۱۷اسفند) فعالیت این سامانه در سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های مرکزی البرز گسترش می‌یابد و یکشنبه (۱۸ اسفند) در بخش‌هایی از زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز، نواحی مرکزی و شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود، ادامه داد: در اواخر روز دوشنبه (۱۹ اسفند) این سامانه از کشور خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه اوایل وقت امروز (۱۵ اسفند) خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود، گفت: امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ اسفند) برای نواحی شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.


ایسنا


ورود سامانه بارشی از فردا شب به کشور

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~ و MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا