خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,318
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاربر نهایی عکاسی تجاری در مقابل کاربر نهایی عکاسی تبلیغاتی
کاربر نهایی صنعتِ عکاسی تجاری، متفاوت از صنعتِ عکاسی تبلیغاتی است؛ به طور کلی، عکس‌ های تجاری در زمینۀ خرده ‌فروشی یا اهدافِ تبلیغاتی استفاده می ‌شوند؛ با وجود این، شرکت‌ هایی که به دنبال فروش محصولات هستند یا می ‌خواهند آن را به مخاطب جدید معرفی کنند، به سراغ عکاسان تبلیغاتی می ‌روند؛ به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه کتاب‌ های کمیک بخواهد آثار هنرمندِ جدیدی را به نمایش بگذارد، باید از عکاسِ تجاری کمک بگیرد؛ از سوی دیگر، اگر بخواهد کتاب کمیک کمیابی را بفروشد، باید به عکاس تبلیغاتی مراجعه کند تا با عکس‌ های تبلیغاتی، نظرِ بیننده را جلب و او را به خریدن کتاب ترغیب کند.
تشکیلِ جلسۀ استراتژی
برنامه ریزی اهمیت بسیار زیادی دارد. پیش از هر کاری، عکاس و مشتری باید طی جلسه‌ ای، اهدافِ عکاسی را تعیین کنند تا کارِ نهایی برخلافِ انتظارات مشتری نباشد. عکاس باید از اهدافِ کمپانی نسبت به تبلیغِ محصول مورد نظر، نوع تصویر درخواستی و پیام مد نظرشان، کاملاً آگاه باشد و شفاف سازی‌ های لازم نیز صورت بگیرد.


عکاسی تبلیغاتی

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,318
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
عکاسی تبلیغاتی به مثابه کار تیمی

عکاسی تبلیغاتی مانند یک کار تیمی است که در آن، عوامل دیگری نیز باید با عکاس همکاری کنند؛ برای مثال، مدل‌ ها، گریمورها، طراحان و حتی مشتریان، از اعضای تیم عکاسی تبلیغاتی به شمار می ‌روند. ارتباطات و برنامه ‌ریزی، به یک اندازه در عکاسی تبلیغاتی اهمیت دارند. یک عکس تبلیغاتی موفق، حاصلِ برنامه ‌ریزی دقیق و هماهنگی بالاست.

کلام آخر

عکس تبلیغاتی باید بیننده را متقاعد به خریدنِ محصول کند. عکس تبلیغاتی و ظاهرِ محصول، مکمل یکدیگرند و دست در دست هم، در راستای فروشِ محصول گام برمی ‌دارند.

هدفِ عکاس تبلیغاتی ، خلقِ عکس‌ های جذاب و خلاقانه است تا محصول را از آنچه هست، جذاب ‌تر نشان دهد. عکس‌ های تبلیغاتی باید در چارچوبِ خواستۀ مشتری باشند؛ از این رو، عکاس باید بتواند ایده‌ های دیگران را نیز در کارش بگنجاند و خواسته‌ های آن‌ ها را برآورده کند. عکس تبلیغاتی باید باکیفیت باشد. هرچه کیفیت عکس بالاتر باشد، ظاهرِ بهتری خواهد داشت و در نتیجه، فروش بهتری را رقم خواهد زد. تجهیزات مورد استفاده در خلق عکس تبلیغاتی به اندازۀ تکنیک‌ های عکاسی و نتیجۀ نهایی عکس اهمیت دارند.

دنیای بدون تبلیغات را تصور کنید!


عکاسی تبلیغاتی

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,318
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • نکاتی برای خلقِ یک عکسِ تبلیغاتی عالی
  • برای آفریدن یک اثر منحصر و تاثیرگذار، نیاز به رعایت اصولی است که آن خلق را ماندگار و ویژه سازد؛ برای مثال:
  • عکاسی را با یک منبع نور آغاز کنید. نور تنگستن (tungsten)، یکی از راه‌ های ایده‌ آل برای شروع است؛ چراکه این کار بسیار مقرون به صرفه است و هنگام تنظیمِ نور برای تنگستن، می ‌توانید آنچه را انجام می ‌دهید، ببینید.
  • از ابزارهای مختلف برای بازتابِ نور بر جسم استفاده کنید؛ حتی می ‌توانید از تکه‌ های مقوا برای کنترل نور استفاده کنید.
  • برای گرفتن عکس‌ های جذاب، از لنزهای استاندارد استفاده کنید.
  • آنچه را می ‌خواهید در اولین نگاه، به چشم بیننده بیاید و پیامی را که می ‌خواهید به او منتقل کنید، به خوبی بشناسید.
  • با مشتری صحبت کنید تا منظور و خواستۀ او را به درستی درک کنید و از دیدگاه او مطلع شوید. برقراری ارتباط درست با مشتری و شناختنِ دیدگاه‌ ها و خواسته‌ های او، به خلقِ عکس‌ های موفقی خواهد انجامید.


عکاسی تبلیغاتی

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا