Narín✿
سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
- عضویت
- 1/12/19
- ارسال ها
- 2,131
- امتیاز واکنش
- 43,894
- امتیاز
- 418
- محل سکونت
- ☁️
- زمان حضور
- 107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی، تنها و مهم ترین عنصر کمپین های تبلیغاتی به شمار می رود و در نمود بیلبوردها، مجلات، پوسترها و تیزرها، نقشی حیاتی ایفا می کند.
ممکن است کپی رایترها ساعت ها صرفِ یک عنوان یا کپی چشمگیر برای شرحِ مزایای یک محصول کنند؛
اما در نهایت، این عکس است که باید مخاطب را به سوی خود جذب کند.
قدرتِ تصویر باعث می شود که مخاطب، ورق زدن مجله را برای لحظه ای متوقف و به عکس نگاه کند؛
به عبارتی، آخرین چیزی که مخاطب پس از ورق زدن مجله به خاطر می سپارد، همان عکس است.
همین قدرت باعث می شود به بیلبورد نگاهی بیندازید یا بروشور را بردارید و آن را ورق بزنید.
هدفِ غایی عکاسی تبلیغاتی ، آفریدن تصویری چشمگیر و ترغیبِ مخاطب به خریدِ محصول یا استفاده از خدمات است.
با تصویرگران پویااندیش همراه باشید!
عکاسِ تبلیغاتی ، تحت کنترلِ روندِ تصویرسازی است و در بهترین حالت، فانتزیِ ایده آل گرایانه را به یک تصویر تبدیل می کند:
تصویری واقعی! توانایی خلقِ دنیایی خیالی، از ویژگی های یک عکاسِ خلاق و زبده به شمار می رود.
هدف از عکاسی تبلیغاتی
عکاس ، کارش را با سپردنِ پاسخِ این سوالات در ذهن، آغاز می کند. عکاسان تبلیغاتی، محصول یا مدلی را به طور مستقیم نمایش می دهند یا اینکه از جدیدترین تکنیک های پس از تولید (Post- production)، برای به تصویر کشیدنِ جایگاه خاصِ کمپانی بهره می گیرند.
هدف از عکاسی تبلیغاتی، نمایشِ کالای مورد نظر، به بهترین و جذاب ترین شکل و ترغیبِ مشتری به خریدِ آن است. عکس های تبلیغاتی در زندگی روزمره نیز همراه ما هستند؛ در کاتالوگ ها، بروشورها، لیستِ قیمت ها و بیلبوردهای تبلیغاتی! عکاسی تبلیغاتی، الزاماتِ بسیاری را پیش روی عکاسان قرار داده است. عکس های تبلیغاتی باید پرشور و انرژی باشند و پیامشان را به صورت شفاف و خلاصه در خود بگنجانند. برای رسیدن به نتیجۀ مطلوب، عکاس تبلیغاتی باید از نسخه های مختلف محصولات عکس بگیرد و بهترین آن ها را انتخاب کند.
عکاسی، تنها و مهم ترین عنصر کمپین های تبلیغاتی به شمار می رود و در نمود بیلبوردها، مجلات، پوسترها و تیزرها، نقشی حیاتی ایفا می کند.
ممکن است کپی رایترها ساعت ها صرفِ یک عنوان یا کپی چشمگیر برای شرحِ مزایای یک محصول کنند؛
اما در نهایت، این عکس است که باید مخاطب را به سوی خود جذب کند.
قدرتِ تصویر باعث می شود که مخاطب، ورق زدن مجله را برای لحظه ای متوقف و به عکس نگاه کند؛
به عبارتی، آخرین چیزی که مخاطب پس از ورق زدن مجله به خاطر می سپارد، همان عکس است.
همین قدرت باعث می شود به بیلبورد نگاهی بیندازید یا بروشور را بردارید و آن را ورق بزنید.
هدفِ غایی عکاسی تبلیغاتی ، آفریدن تصویری چشمگیر و ترغیبِ مخاطب به خریدِ محصول یا استفاده از خدمات است.
با تصویرگران پویااندیش همراه باشید!
عکاسِ تبلیغاتی ، تحت کنترلِ روندِ تصویرسازی است و در بهترین حالت، فانتزیِ ایده آل گرایانه را به یک تصویر تبدیل می کند:
تصویری واقعی! توانایی خلقِ دنیایی خیالی، از ویژگی های یک عکاسِ خلاق و زبده به شمار می رود.
هدف از عکاسی تبلیغاتی
عکاس ، کارش را با سپردنِ پاسخِ این سوالات در ذهن، آغاز می کند. عکاسان تبلیغاتی، محصول یا مدلی را به طور مستقیم نمایش می دهند یا اینکه از جدیدترین تکنیک های پس از تولید (Post- production)، برای به تصویر کشیدنِ جایگاه خاصِ کمپانی بهره می گیرند.
هدف از عکاسی تبلیغاتی، نمایشِ کالای مورد نظر، به بهترین و جذاب ترین شکل و ترغیبِ مشتری به خریدِ آن است. عکس های تبلیغاتی در زندگی روزمره نیز همراه ما هستند؛ در کاتالوگ ها، بروشورها، لیستِ قیمت ها و بیلبوردهای تبلیغاتی! عکاسی تبلیغاتی، الزاماتِ بسیاری را پیش روی عکاسان قرار داده است. عکس های تبلیغاتی باید پرشور و انرژی باشند و پیامشان را به صورت شفاف و خلاصه در خود بگنجانند. برای رسیدن به نتیجۀ مطلوب، عکاس تبلیغاتی باید از نسخه های مختلف محصولات عکس بگیرد و بهترین آن ها را انتخاب کند.
عکاسی تبلیغاتی
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com