خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
متافیزیك عبارت است از پدیده‌ها و‌ امور ‌ماورایی و فوق‌طبیعی كه با ابعاد ماورایی انسان سروكار دارد. متافیزیك دارای دو وجه مثبت و منفی می‌باشد و به‌طبع می‌توان از آن حسن استفاده و یا سوء استفاده كرد. از آنجا كه متافیزیك با درون انسانها ارتباط دارد، می‌تواند بسیار نافذ و اثرگذار باشد.

درجامعهٔ جهانی امروز، عده‌ای سازمان یافته و با صرف میلیاردها دلار هزینه، قصد دارند با استفاده از متافیزیك امر به منكر و نهی از معروف كنند. در واقع متافیزیك را كه می‌تواند وسیله‌ای برای خودشناسی و خدا‌شناسی و رسیدن به سایر معروفات باشد، وسیله‌ای برای ترویج منكرات كرده‌اند، متافیزیك را كه می‌تواند جلوی بسیاری از منكرات را بگیرد، بهانه‌ای برای مهار معروفات نموده‌اند. علت انتخاب متافیزیك برای این امور نیز آن است كه متافیزیك با درون، روان، ذهن و روح انسان ارتباط دارد و می‌تواند تا عمق جان انسان نفوذ كند و بر افكار او اثر شگرف بگذارد.

برخی از سازمانهای جاسوسی بزرگ دنیا با صرف میلیاردها دلار و با در خدمت گرفتن صدها دانشمند در زمینه‌های مختلف از جمله متافیزیك، به ترویج منكرات و نهی معروفات كمر همت بسته‌اند. هدف آنها این است كه جهان را به سمت منكرات برده، از معروفات باز دارند، برای این كار نیز به‌صورت جهانی برنامه‌ریزی كرده و به‌شكل منطقه‌ای عمل می‌كنند.

مهاجمان و غارتگران فرهنگی برای اغفال اقشار مختلف مردم از حربه‌های مختلف بهره می‌گیرند، عده‌ای را با ورزش اغفال كرده‌اند، برخی را با اعتیاد مشغول نموده‌اند، گروهی را با امور سـ*ـیاسی سرگرم كرده، دسته‌ای را با حب دنیا به بازی گرفته‌اند و…. به این ترتیب گروههای مختلف مردم را اغفال كرده‌اند تا به اهداف شوم خود برسند. در این بین همواره دو گروه از مردم در برابر توطئه‌‌های آنان آگاه بوده، اغفال نشده‌اند. این دو گروه عبارت از اهل ایمان و اهل علم می‌باشند. این دو گروه با اتكاء به معرفتی كه حاصل ایمان و علم آنان است، به توطئه‌‌های شوم خون‌آشامان فرهنگی پی‌برده، فریب ظاهر دروغین آنان را نخورده‌اند و تسلیم نسخه‌های پیچیده شده توسط شیاطین انسی نشده‌اند. نوادگان شیطان نیز برای گمراه كردن این دو گروه از نسخه‌های تقلبی متافیزیك و معنویت استفاده كرده‌اند.

برای پیش‌گیری از این نقشه شوم باید متافیزیك را به‌طور صحیح و كامل به همه معرفی نمود و به‌خصوص جنبه‌های مثبت و منفی آن را برای همه آشكار ساخت. همچنین نوع جدید معنویت دروغین را معرفی و باطن آن را روشن و دست‌هایی را كه از پشت پرده آن را ساخته و پرداخته می‌كنند، هویدا ساخت.

امروزه برخی از سازمانهای جاسوسی مروج عرفان شده‌اند! چرا؟ چون خودشان فهمیده‌اند كه در دهه‌های آتی، جهان به سمت معنویت باز خواهد گشت، و‌ برای آنكه از این موضوع پیشگیری كنند، نسخه‌های عرفانی پیچیده و توصیه و تجویز می‌كنند، اما عرفانی كه دست پروردهٔ خودشان است، عرفانی كه به‌جای هدایت انسان به سیر در طریق الی الله، به‌سوی سیر در طریق الی شیطان راهنما می‌شود.

امروزه برخی از ابرقدرتها نه تنها می‌خواهند تك قدرت سـ*ـیاسی، نظامی، علمی و اقتصادی جهان باشند، بلكه می‌خواهند تك قدرت معنوی، دینی و مذهبی جهان نیز باشند! آنان برای رسیدن به این هدف، نقشه‌های شومی در‌ سر دارند و برای تحقق آن متافیزیك را به خدمت گرفته‌اند. این شیاطین همان‌هایی‌اند كه دیروز با تئوری تعدد ادیان بر جهان حكومت كردند، امروز برای حكومت خود از تئوری دین‌زدایی بهره می‌گیرند و برای تداوم حكومت خود در فردا، تئوری دین واحد جهانی را در آستین پرورش می‌دهند.


انجمن رمان 98 | بهترین انجمن رمان نویسی


_ متافیزیک و مرگ _

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
آنان برای رسیدن به طرحهای فوق الذكر، جدیدترین كشفیات علمی و متافیزیك را به خدمت گرفته‌اند. برای مثال می‌دانیم كه مجموعهٔ صفات جسم انسان از طریق ژن‌های موجود در هستهٔ سلولها رقم می‌خورد، متخصصین ژنتیك نیز مدعی هستند كه قادرند با تغییر ژنها، انسانهایی با صفات جدید بوجود آورند. آنان همین موضوع را به «ژنتیك كیهانی» نیز تعمیم داده‌اند. بدین‌گونه كه مجموعهٔ صفات درونی و روحی انسان نیز تحت كنترل «ژنهایِ كیهانی» است و متخصصین ژنتیكِ كیهانی قادرند با تغییر در این ژنها، انسانهایی با صفات درونی و روحی جدید تولید نمایند. هدف نهایی آنها تولید انسانهای روبات‌گونه است كه هیچ‌گونه فكر و احساسی نداشته باشند، یعنی انسانهای تهی از افكار و احساسات كه مانند ماشین بر اساس برنامه‌ای كه به آنها داده می‌شود عمل كنند. بدین ترتیب آنها از طریق این انسانهایِ نسل جدید به‌راحتی به اهداف شوم خود كه ترویج منكرات و نهی از معروفات است خواهند رسید.

فراموش نكنیم كه اگر جامعه با منكرات خو بگیرد و از معروفات جدا شود، منكر ‌در نظرها معروف، و معروف در نظرها منكر می‌شود. پس جای معروفات و منكرات عوض شده، بنا‌ بر فرمایش دانشمند فرزانه حضرت آیت الله العظمی مكارم شیرازی در تفسیر ارزشمند «پیام قرآن» ، این بزرگترین خسارتی است كه می‌تواند دامن یك جامعه را بگیرد، همان بلا و بدبختی كه امروز دامان بسیاری از جوامع دنیا را گرفته است و معروف و منكر نزد آنها جای خود را عوض كرده‌اند.

می‌بینید كار جهان به جایی كشیده شده است كه از متافیزیك و معنویت كه جزء بدیهی‌ترین اجزاء ادیان هستند‌ (ادیانی‌كه برای اقامه امربه‌معروف و نهی‌از‌منكر آمده‌اند) كمال سوء استفاده برای نابودی دین و معنویت در جوامع بشری می‌شود. براستی در این شرایط بسیار حساس وظیفهٔ ما چیست؟ آیا باید دست روی دست بگذاریم و ساكت بنشینیم تا آنها هركاری كه می‌خواهند انجام دهند؟ آیا نباید باطن این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم و كثیف را روشن كنیم؟ اگر قصد این كار را داریم، باید مانند خودشان از متافیزیك بهره بگیریم، آنها از وجوه منفی متافیزیك استفاده كردند، ولی ما از وجوه مثبت آن یاری جوئیم، آنان از متافیزیك سوء‌استفاده كردند، ما از متافیزیك حسن استفاده نماییم.


انجمن رمان 98 | بهترین انجمن رمان نویسی


_ متافیزیک و مرگ _

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا