خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی بهترین هتل های آمستردام، پایتخت تماشایی هلند



تبدیل ساختمان‌های قدیمی به هتل‌های امروزی ممکن است نتیجه ناخوشایندی داشته باشد اما مانند همه مسائل در آمستردام کارها متفاوت پیش می‌ روند. چه در هتل ۵ ستاره که خانه‌ ای کانالی متعلق به قرن ۱۸ میلادی است اقامت کنید یا خانه‌ هایی متروکه که تبدیل به سوییت های لوکس شده‌ اند و دسترسی به آن ها از طریق رودخانه امکان پذیر است و حتی بوتیک هتلی را انتخاب کنید که زمانی کارخانه چاپ بوده است،‌ از انتخابتان پشیمان نمی شوید. هتل های آمستردام جواهری از زیبایی و آسایش هستند و به خوبی بازسازی شده اند.

با هر بودجه ای هر منطقه ای را که برای اقامت و بازدید انتخاب کنید، مطمئن باشید که محلی فوق العاده را پیدا خواهید کرد. هتلی که می تواند سال های دور، دهه های اخیر یا حتی به تازگی در پایتخت هلند ساخته شده باشد. بنابراین اگر به دنبال محلی برای استراحت بعد از یک روز گشت و گذار در میان بهترین موزه ها و جاذبه های آمستردام هستید با ما همراه شوید تا بهترین هتل های آمستردام را به شما معرفی کنیم.

هتل استریا از مشهورترین هتل های آمستردام


پولیتزر یکی از بهترین هتل های آمستردام در کنار کانال آب

هتل پولیتزر آمستردام (Pulitzer Amsterdam) 5 ستاره بوده و سال ۲۰۱۶ بازسازی شده است. هتلی شامل ۲۲۵ اتاق ‌که در ۲۵ خانه کانالی در کنار کانال زیبای پرنسس (Prinsengracht) قرار دارد. فضای داخلی شیک و مدرن آن برای رفع یک روز پر ماجرا عالیست.

پولیتزر در محله ای پر جنب و جوش قرار گرفته و طراحی و دکوراسیون زیبایی دارد. باغ های آرام، سالن های آفتاب گیر و قایق هایی که شما را با نوشیدنی در دستتان داخل پایتخت می گردانند برخی از ویژگی هایش هستند.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام: Prinsengracht 315-331,Amsterdam,1016 GZ

پولیتزر یکی از بهترین هتل های آمستردام در کنار کانال آب


هوکستون بهترین هتل بوتیک ۴ ستاره آمستردام

هوکستون یکی از مشهورترین هتل های آمستردام است. هتل بوتیکی که ۱۱۱ اتاق دارد و زمانی شهردار پایتخت در آن زندگی می کرده است. این امر خود گویای موقعیت عالی آن است.

اینجا محل اقامت مسافران حرفه ای است که به دنبال هتل های مناسب برای کسب و کار نیستند. سرویس دهی مجموعه نیز همیشه فوق العاده است و لابی پر از منوهای مختلف برای سفارشات شماست.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام: Herengracht 255, Amsterdam, 1016 BJ

هوکستون بهترین هتل بوتیک ۴ ستاره آمستردام


سر آدام، بهترین هتل پایتخت هلند در کنار اسکله

سر آدام (Sir Adam Hotel) یک هتل ساحلی ۴ ستاره زیبا و خنک داخل برج نمادین Adam Tower است که طراحی مسطح و صاف با خمیدگی های عجیب دارد. اگر تمایل داشته باشید هتل میزبانی را برای شما انتخاب کرده تا شهر را به شما نشان دهد، مثلا کلاس های مدیتیشن، سواری در کروزهای لوکس و حتی پیچیدن سیگار را به شما یاد دهد. در کل اقامت در هتل سر آدام حسابی در خاطرتان می ماند.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام: Overhoeksplein 7, Amsterdam Noord, 1031 KS Amsterdam, Netherlands

سر آدام، بهترین هتل پایتخت هلند در کنار اسکله


هتل های سوییتز، تجربه اقامت در خانه‌هایی میان کانال‌های آمستردام

هتل های مجموعه سوییتز (Sweets Hotel) سرگذشت عجیبی دارند. در سال های دور و طی چهار قرن خانه هایی در میان کانال های آب آمستردام ساخته شد که به آن ها خانه پل (The bridge houses) می گفتند و مسئول نگهداری پل در آن زندگی می کرد. این فرد بر تردد قایق ها نظارت می کرد و امنیت و ترافیک منطقه را حفاظت می کرد.

امروز خانه های آن ها تبدیل به هتل هایی بسیار مدرن و راحت شده اند که در سراسر شهر پخش هستند و همگی آن ها راحتی یک هتل ۳ ستاره را دارند. سپری کردن شب داخلشان شبیه به گذراندن شب در موزه است.


بهترین هتل های آمستردام

 

Delaram88

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/2/20
ارسال ها
185
امتیاز واکنش
491
امتیاز
148
محل سکونت
ی جایی-_-
زمان حضور
7 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل های سوییتز، تجربه اقامت در خانه‌هایی میان کانال‌های آمستردام


وی فیزاوسترات،‌ یکی از بهترین هتل های آمستردام

هتل وی فیزاوسترات (Hotel V Fizeaustraat) ۴ ستاره دارد و قیمتش به نسبت از دیگر هتل های معرفی شده ارزان تر است. نمای بیرونی آن مدرن، شگفت انگیز و نشان دهنده هتلی گرم و پرهیاهو است که ترکیبی از زیبایی های قرن پیشین با هنرهای مدرن را با هم دارد. لابی و رستوران های پرزرق و برق مجموعه طرفداران بسیاری در میان گردشگران و اهالی پایتخت هلند دارد.

این هتل محیطی سرسبز ، باشکوه و مهم تر از همه محله ای بی سر و صدا دارد که دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر را فراهم می کند. این جا انتخاب ما از مجموعه هتل های V است.

آدرس هتل وی فیزاوسترات: Fizeaustraat 2, Oost, 1097 SC Amsterdam, Netherlands

وی فیزاوسترات،‌ یکی از بهترین هتل های آمستردام


سیتیزن ام شیپخول، بهترین هتل فرودگاهی آمستردام
سیتیزن ام شیپخول (CitizenM Schiphol Airport) هتلی ۴ ستاره در فرودگاه شیپخول است. اغلب هتل های فرودگاهی دلگیرند و تنها برای جابه جایی انتخاب می شوند اما این یکی فرق دارد. آراستگی های عجیب و غریبی ندارد اما آشپزخانه اش همیشه باز است. لابی خوب، اتاق های جلسه مناسب اقامت شما را دلپذیر می کند.

قیمت مناسب، نمایش فیلم رایگان و تـ*ـخت خواب های خیلی بزرگ همراه با نور پردازی ملایم باعث شده ۳۵۵ اتاق هتل انتخاب خوبی برای مسافرانی باشد که زمان بدنشان بهم ریخته است.

آدرس هتل سیتیزن ام شیوخول: Jan Plezierweg 2, 1118 BB Schiphol, Netherlands

سیتیزن ام شیپخول، بهترین هتل فرودگاهی آمستردام


استیودنت هتل، از بهترین هتل های آمستردام برای جوان ترها

استیودنت هتل شهر آمستردام (The Student Hotel Amsterdam City)، هتلی ۴ ستاره که زمانی کارخانه چاپ بوده است. اکنون خانه ای موقت را برای دانش آموزان مشتاق تجربه زندگی در محیط دانشگاه فراهم می کند. میزهای پینگ پنگ و یک اتاق مطالعه مشترک در حالی که این جا دانشگاه نیست.

این جا قیمت مناسبی دارد و مختص دانشجویان نیست و برای اقامت بین دو هفته تا یکسال به شما تخفیف می دهد. از فضای مطالعه صرف نظر کنید و سراغ سرگرمی های دیگر مانند استخر یا دوچرخه های کرایه ای بروید.

آدرس استیودنت هتل شهر آمستردام: Wibautstraat 129, Oost, 1091 GL Amsterdam, Netherlands

استیودنت هتل، بهترین هتل آمستردام برای جوان ترها


اینک، یکی از بهترین هتل های آمستردام در مرکز قدیمی شهر

اینک (INK Hotel Amsterdam) هتلی ۴ ستاره و بخشی از مجلل سوفیت در M Gallery است. هتل اینک که نامش نشاندهنده کاربری پیشین ساختمان به عنوان دفتر روزنامه است، یک هتل شیک است که ۱۴۹ اتاقش سبک بوهمین (کولی) دارند. ترجمه: این جا مکانی است که هر وقت به پایتخت آمدید آن را خانه خود می دانید. دسترسی آسان هتل به ایستگاه مرکزی آن را به انتخاب بهتری تبدیل کرده است.

آدرس استیودنت هتل شهر آمستردام: Nieuwezijds Voorburgwal 67, Amsterdam City Centre, 1012 RE Amsterdam, Netherlands

1583146839917.png

زوکو، بهترین هتل آمستردام برای اقامت طولانی

زوکو (Zoku Amsterdam) هتلی ۴ ستاره برای برای مسافرانی که طولانی مدت سفر می کنند و دلشان برای خانه تنگ شده انتخاب خوبی است. اتاق های آن آشپزخانه ای کاملا مجهز دارند و هر طبقه کافی شاپ خودش را دارد.

اگر تنها سفر می کنید اما نمی خواهید سراغ هاستل بروید فضای رستوران پشت بام برایتان هیجان انگیز خواهد بود.

آدرس هتل زوکو آمستردام: Weesperstraat 105, Amsterdam City Centre, 1018 VN Amsterdam, Netherlands

1583146897475.png


هتل استریا، مهمانخانه‌ ای از جنگ جهانی دوم

هتل استریا (Hotel Estheréa) جنگ جهانی دوم میزبان جنگ زده ها بود و امروز یکی از بهترین هتل های آمستردام است که از محبوبیت بالایی در میان خانواده ها برخوردار است. فضای اتاق ها و رستوران آن واقعا زیبا و راحت است. هتل استریا ۴ ستاره دارد.

آدرس هتل زوکو آمستردام: Singel 303 – 309, Amsterdam City Centre, 1012 WJ Amsterdam, Netherlands




منبع: الی گشت


بهترین هتل های آمستردام

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا