خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,661
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
خبرگزاری مهر: نماینده وزیر بهداشت در گیلان از آغاز گندزدایی شهرستان رشت از ساعت ۲۲ امشب خبر داد و گفت: کلیه شهرستان ها فردا گندزدایی می شود.

دکتر مهدی شادنوش در گفت وگو با صداوسیمای مرکز گیلان، از آغاز گندزدایی کلیه شهرستان های استان گیلان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شهرستان های گیلان طی امشب و فردا گندزدایی را آغاز می کنیم.

وی افزود: طبق تقسیم کار صورت گرفته کار گندزدایی از شهرستان های غرب استان شامل شفت، فومن، صومعه سرا، آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال توسط نیروهای سپاه قدس استان از فردا انجام می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان با بیان اینکه تیپ میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه کار گندزدایی شرق گیلان را بر عهده دارد، گفت: شرق استان شامل شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر و سیاهکل فردا گندزدایی می شود.

شادنوش از آغاز گندزدایی شهرستان رشت از ساعت ۲۲ امشب خبر داد و خاطرنشان کرد: کار گندزدایی در شهرستان رشت توسط نیروهای شهرداری و سپاه قدس گیلان انجام می شود. البته این گندزدایی ضرری برای مردم ندارد و شهروندان می توانند با آسودگی خاطر از فواید آن استفاده کنند.

وی همچنین از توزیع ۴۰۰ هزار بسته بهداشتی و لوازم حفاظت شخصی بین مراکز درمانی و اورژانس استان خبر داد و یادآور شد: از مردم می خواهیم در منازل بمانند و خودشان را در معرض چرخش این ویروس منحوس قرار ندهند تا آلوده نشوند.



آغاز گندزدایی گیلان از امشب؛ مردم در خانه بمانند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا