خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
1582908466504.png

وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد بیماران کرونا که برای جلوگیری از شیوع این ویروس، خود را در خانه قرنطینه کنند، در دوران مرخصی حقوق و مزایا دریافت خواهند کرد.

مت هانکوک، وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا هستند و خود را برای جلوگیری از شیوع آن در خانه قرنطینه می‌کنند، می‌بایست برایشان طرح دوران بیماری در زمان اشتغال لحاظ شود تا در این مدت از حقوق و مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوند. وزیر بهداشت انگلیس تاکید کرد بر اساس این تصمیم اگر بیماران کرونا خود را در خانه قرنطینه کنند، به آنها مزایا و حقوق پرداخت می‌شود.

جزئیات قرنطینه بیماران کرونا در انگلیس
تا به امروز بیش از 81 هزار نفر در سراسر جهان به کروناویروس مبتلا شدند و از این تعداد نیز متاسفانه بیش از 2800 نفر جان خود را از دست دادند. در همین راستا بر اساس اعلام وزیر بهداشت انگلیس آن دسته از افرادی که از مناطق شمال ایتالیا، کره جنوبی، ایران و استان هوبی چین از 30 بهمن به بعد به کشور انگلیس سفر کرده‌اند، توصیه می‌شود که اگر حتی در آنها علائم بیماری وجود ندارد، با سازمان ملی بهداشت انگلیس تماس بگیرند و طی مدت قرنطینه نیز با سایر افراد ارتباط برقرار نکنند.

همچنین وزارت بهداشت انگلیس به مسافرانی که طی دو هفته گذشته از کشورهای چین، تایلند، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور، مالزی، ژاپن و کره جنوبی به انگلیس سفر کرده‌اند نیز توصیه کرده است خود را در خانه قرنطینه کرده و با سایر افراد ارتباط نداشته باشند. وزارت بهداشت انگلیس در فرودگاه‌ها نیز در زمان ورود و خروج تمام مسافران را مورد بررسی قرار می‌دهد. جدیدترین گزارشی که از شیوع ویروس کرونا در انگلیس منتشر شده حاکی از آن است که تا به امروز 13 نفر در انگلیس به این ویروس مبتلا شدند و تمامی آنها در مراکز تخصصی بسـ*ـتری هستند.



وزیر بهداشت انگلیس: بیماران کرونا در قرنطینه حقوق دریافت می‌کنند

 
  • تشکر
Reactions: Narín✿ و parädox
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا