خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,424
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
•سرویس مبلمان در طراحی داخلی منزل ایرانی
یکی از کلیدی‌ترین مواردی که در طراحی داخلی منزل ایرانی مورد توجه قرار می‌گیرد چیدمان و انتخاب مبل است. این امر بستگی به سلیقه افراد دارد. برخی از افراد با رویاپردازی دوست دارند فضای سنتی داشته باشند و برخی دیگر فضاهای امروزی را برای خانه خود ترجیح می‌دهند.
سرویس مبلمان در طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک سنتی و قدیمی
اگر علاقمند به طراحی سنتی و قدیمی ایرانی در منزل خود هستید می‌توانید به جای مبل از تـ*ـخت هایی با یک روکش گلیم و پشتی‌های سنتی بهره ببرید. حال اگر علاقمند به سنتی‌تر کردن فضا هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از مخدعه‌های قرمز مخملی با روکش‌های سفید برای دیزاین تـ*ـخت است.


سرویس مبلمان در طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک کلاسیک

طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک کلاسیک با استفاده از لوازم کلاسیک فراهم می‌شود. شما با استفاده از مبل‌های نیمه استیل یا همان مبل کلاسیک می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید . همچنین برای دیزاین این فضا می‌توانید از لوازم قدیمی خود که به لوزام عتیقه و نوستالژی تبدیل شده‌اند نیز بهره ببرید. ایجاد یک دکوراسیون شیک چوبی در مجاورت مبلمان کلاسیک، شما را به این مهم نزدیک‌تر می‌کند و شما به راحتی می‌توانید به یک چیدمان کلاسیک با طراحی متفاوت دست پیدا کنید.


سرویس مبلمان در طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک سلطنتی

طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک سلطنتی نیازمند به مبل‌های تمام استیل دارد. مبل‌های استیل به همان مبلمان سلطنتی شهرت دارند از همین رو جلوه و شکوه خاصی را به خود اختصاص داده‌اند. برای رسیدن به یک دیزاین سلطنتی و چشم‌گیر می‌توانید از رنگ‌های خاصی که در این مبلمان استفاده می‌شود بهره ببرید. رنگ بنفش، قرمز، طلایی و مشکی شما را در ایجاد یک فضای سلطنتی یاری می‌کنند. به راحتی با مبلمان استیل بر فرض قرمز طلایی می‌توان به این زیبایی خاص دست پیدا کرد.


طراحی داخلی منزل ایرانی

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,424
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرویس خواب طراحی داخلی منزل ایرانی

یکی از اساسی‌ترین وسایلی که در اتاق خواب به آن توجه می‌شود سرویس خواب است. شما با استفاده از یک سرویس خواب راحت و شیک می‌توانید یک دیزاین خاص را مطابق با سلیقه خود تجربه کنید. حال اگر دیزاین مبلمان شما به سبک کلاسیک، سنتی و یا سلطنتی است، به شما توصیه می‌کنیم سرویس خواب خود را نیز به همین سبک تهیه و چیدمان کنید. برای مثال چیدمان به سبک سلطنتی یک تـ*ـخت با تاج بلند و طلایی را طلب می‌کند که با پارچه‌های مخمل و ساتن فیروزه‌ای دیزاین شده باشد! حال اگر قصد شما یک چیدمان سنتی است، استفاده از سرویس خواب با روتختی چهل تیکه شما را به این مهم نزدیک‌تر می‌کند.
طراحی داخلی منزل ایرانی


استفاده از پرده در طراحی داخلی منزل ایرانی

طراحی داخلی منزل ایرانی با استفاده از پرده به پایان می‌رسد. پرده اتاق نشیمن و سایر قسمت‌های خانه همیشه یکی از مهم‌ترین عناصری است که در آماده سازی فضا اثر گذار واقع می‌شود. از همین رو در سه طراحی متفاوت به بررسی این مهم می‌پردازیم.

استفاده از پرده در طراحی داخلی منزل ایرانی سنتی

اگر تمایل دارید تم منزل شما مطابق با سبک دکوراسیون سنتی طراحی شود دست شما برای انتخاب پرده بسیار باز است. شما می‌توانید به این منظور دست به خرید پارچه‌های ارزان قیمت بزنید و نیاز به صرف هزینه‌های زیاد نیست. به عنوان مثال پارچه‌های حریر سفید ساده، پارچه‌های گلدار و پارچه‌های چهارخانه برای دیزاین آشپزخانه بسیار برای دیزاین سنتی انتخاب‌های مناسبی به شمار می‌روند. می‌توانید با ایده پردازی خود نوع بستن آن را نیز به سبک خانه‌های قدیمی تغییر دهید.


استفاده از پرده در طراحی داخلی منزل ایرانی کلاسیک

به این منظور پیشنهاد ما به شما استفاده از پرده‌های ابریشمی طرح قدیم با گل‌های درشت و برجسته است. انتخاب رنگ به سلیقه شما و نوع چیدمان سرویس مبلمان بستگی دارد، اما شما می‌توانید به راحتی با رنگ‌های قهوای روشن، خاکستری، سبز زیتونی به دکوراسیون کلاسیک فضا را نزدیک‌تر کنید. به صورت تلفیقی نیز می‌توانید از نقش‌های طلاکوب شده نیز بهره ببرید.


استفاده از پرده طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک سلطنتی

طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک سلطنتی با استفاده از پرده‌های سلطنتی به اتمام می‌رسد. شما می‌توانید از پرده‌های بلند با رنگ‌های خاص برای این منظور بهره ببرید. به عنوان مثال یک پرده بنفش با طراحی گل‌های طلایی و یا یک پرده قرمز با گل‌های مشکی بسیار به خواسته شما نزدیک است. برای دیزاین پرده نیز می‌توانید از دیوارکوب‌های طلایی و بلوری بهره ببرید. هر چه لوازم تهیه شده اشرافی‌تر باشد فضای شما با شکوه‌تر جلوه می‌کند.


طراحی داخلی منزل ایرانی

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا