خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| چیدمان‌هایی مناسب با هر نوع استراتژی |

انتخاب یک ترکیب مناسب در FIFA 20 هیچوقت آسان نبوده است. امسال FIFA 20 با بیش از ۳۳ نوع ترکیب مختلف، تعداد بیشماری ترکیب و همچنین تاکتیک‌های متنوع پا به عرصه رقابت با PES 2020 گذاشته. طبیعی است که هدف اصلی هر کاربر حین بازی کردن FIFA 20، رسیدن به پیروزی است. درواقع درراستای رسیدن به این خواسته است که تصمیم گرفتیم به شما بهترین ترکیب های FIFA 20 را معرفی کنیم.
در مسابقات آنلاین یا آفلاین، داشتن یک چیدمان متناسب با استراتژی‌های مد نظرتان از اهمیت بالایی برخوردار است. چیدمان‌های مختلف به شما این اجازه را می‌دهند تا بسته به شرایط، توپ را حفظ کنید، حمله کنید، وارد لاک دفاعی شوید یا به عبارتی اتوبوس بچینید و … . درنتیجه انتخاب چیدمان مناسب یکی از ابتدایی‌ترین کارهایی است که در مواجهه با رقیبتان می‌بایست انجام دهید.​
ترکیب ۳-۱-۴-۲
بهترین چیدمان‌های FIFA 20

برای: کنترل توپ (پاس‌کاری)
سال‌ها پیش از آنکه آنتونیو کنته ترکیب سه مدافع در انتهای زمین را حین سرمربی‌گری چلسی به لیگ برتر انگلستان آورد، فیفا بازها از آن استفاده می‌کردند تا اشک یکدیگر را درآورند. درواقع از مدت‌ها قبل این ترکیب توسط کاربران ستوده می‌شد و همچنان نیز به عنوان یکی از بهترین ترکیب های FIFA 20 شناخته می‌شود.
به این شرایط توجه داشته باشید: FIFA 20 سیستم تکل‌هایش را بیشتر به سمت احتمال ۵۰-۵۰ پیش برده. به همین خاطر استفاده از هافبک‌های دفاعی (CDM) با قدرت کنترل توپ بالا در این ترکیب می‌تواند کار را برای رقیب سخت‌تر کند. همچنین توجه داشته باشید که حتما از یک هافبک دفاعی با قدرت تکل‌زنی بالا استفاده کنید تا بدین ترتیب احتمال جا ماندن از مهاجمین رقیب به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.
در این شرایط پرهیز کنید: سعی کنید تا جای ممکن از این چیدمان مقابل کاربرانی که توجه زیادی به حمله کردن دارند خودداری کنید. استفاده از سه مدافع نشان‌دهنده این است که شما استراتژی دفاعی به خصوصی ندارید و این مسئله می‌تواند تبدیل به نقطه ضعفی بزرگ مقابل ضد حمله‌های تند و تیز رقیبتان شود. برای مقابله با رقبایی که وینگرهای هجومی مخربی دارند، بهترین ترکیب می‌تواند ۵-۲-۱-۲ با پنج مدافع در انتهای زمین باشد.
دستورالعمل بازیکنان و استراتژی‌ها: این چیدمان شدیدا به هافبک دفاعیتان (CDM) وابسته است تا بتواند ریتم بازی را یکسان نگه دارد. حتما برای هافبکتان تعیین کنید که در زمان حمله عقب بایستد و در زمان دفاع مرکز زمین را پوشش دهد. برای پوشش بیشتر در حین دفاع، یک یا هر دو وینگرتان را تنظیم کنید تا به خط دفاعی برگردند.​
ترکیب ۴-۲-۳-۱ (پراکنده)
بهترین چیدمان‌های FIFA 20

برای: سازگار با بیشتر استراتژی‌ها.
ترکیب ۴-۲-۳-۱ یکی از کلاسیک‌ترین و بهترین ترکیب های FIFA 20 به حساب می‌آید. با وجود چهار مدافع انتهایی، حتی تاثیر پیشرفته‌تر شدن سیستم دریبل بازی نیز خنثی می‌شود و کمتر بازیکنی شانس عبور از این کمربند دفاعی را دارد. شاید EA در آینده کمی این ترکیب را متعادل‌تر کند. اما در حال حاضر می‌توانید از این چیدمان برای اجرا کردن بیشتر استراتژی‌هایتان استفاده کنید.
به این شرایط توجه داشته باشید: ۴-۲-۳-۱ این توانایی را دارد تا وابسته به استراتژی و دستورالعمل‌های شما برای بازیکن تغییر کند. شما می‌توانید بسته به شرایط بازی، ترکیب را به ۴-۳-۳ یا ۴-۴-۱-۱ تغییر دهید و بدین ترتیب نبض بازی را به دست گیرید.
در این شرایط پرهیز کنید: اگر وینگرهای کندی دارید از این ترکیب استفاده نکنید. برای استفاده از این چیدمان باید توجه داشته باشید که بازیکنانی با سرعت کمتر از ۷۰ نباید در ترکیبتان حضور داشته باشند. دو وینگر کناری بار حملات شما را به دوش می‌کشند، مخصوصا زمانی که از یک مهاجم استفاده می‌کنید. همچنین بازیکنانی با استامینا یا نوار انرژی کم نیز برای این ترکیب و علی‌الخصوص پست وینگر مناسب نیستند.
دستورالعمل بازیکنان و استراتژی‌ها: در این چیدمان هیچ نیازی نیست که توجه هافبک دفاعیتان مطلقا به نیمه زمین خودی باشد. شما می‌توانید تنظیمات بازیکن حین دفاع را روی متعادل و حین حمله را روی پشتیبان قرار دهید. همچنین بهتر است از همان ابتدا به فکر یک یار جایگزین برای بازیکن این پست باشید. چرا که معمولا در این ترکیب هافبک‌های دفاعی زیاد دوام نمی‌آورند و نیاز به تعویض شدن دارند.​
ترکیب ۴-۳-۳ (کنترل توپ – Holding)
بهترین چیدمان‌های FIFA 20

برای: بازگشت به استراتژی‌های مقدماتی.
می‌توانیم ۴-۳-۳ را به عنوان بهترین ترکیب های FIFA 20 برای تمام بازیکنان معرفی کنیم. اگر تاکنون فیفا بازی‌ نکرده‌اید یا پس از مدت‌ها می‌خواهید دوباره بازی کردن را شروع کنید، ۴-۳-۳ بهترین انتخاب برای شماست. یک خط هافبک مستحکم، پتانسیل بالای وینگرها برای شروع ضد حمله و درنهایت یک خط دفاعی قدرتمند برای راحت شدن خیالتان از شر حملات ناگهانی.
به این شرایط توجه داشته باشید: دلیلی وجود دارد که ما به شما استفاده از نوع Holding ترکیب ۴-۳-۳ را توصیه می‌کنیم. Flat می‌توانید تا حدودی دست و پای شما را در انجام استراتژی‌های مد نظرتان ببندد. Defend به شما اجازه نمی‌دهد روی فاز حمله چندان مانور دهید و درنهایت Attack نیز دفاع شما را تبدیل به نقطه ضعف تیمتان می‌کند. به همین خاطر Holding بهترین گزینه موجود محسوب می‌شود تا شما به آسانی بتوانید استراتژی‌های مختلفی را در زمین پیاده‌سازی کنید.
در این شرایط پرهیز کنید: ترکیب ۴-۳-۳ Holding‌ می‌تواند به خوبی خود را با هر شرایطی وفق دهد. البته برای این کار نیازی نیست خصوصیات این چیدمان را تغییر دهید و بهتر است روی استفاده از خصوصیات پیش‌فرضش تمرکز کنید.
دستورالعمل بازیکنان و استراتژی‌ها: در قسمت تاکتیک‌ها شیوه دفاع کردن تیم را به Drop Back یا بازگشت به عقب تغییر دهید. چه در حال استفاده از بارسلونا باشید یا بولتون، این شیوه دفاعی می‌تواند خاطرتان را از فروپاشی خط دفاعیتان راحت کند. اگر نمی‌خواهید بیش از حد درگیر ترکیب‌چینی و اعمال خصوصیات خاص روی بازیکنانتان شوید، این چیدمان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.​
ترکیب ۴-۳-۲-۱
بهترین چیدمان‌های FIFA 20

برای: یک تیم کاملا هجومی.
فورواردهای پراکنده در نسخه‌های پیشین سری بازی‌های FIFA غیرقابل کنترل بودند. نه می‌توانستیم آن‌ها را وینگر بنامیم، نه مهاجم. درواقع بازیکنان حاضر در این ترکیب خصوصیات متعادلی داشتند تا در هر شرایطی بتوان رویشان حساب کرد. دو مهاجم سایه‌ای که در این ترکیب استفاده می‌شوند درواقع حکم محمد صلاح یا سونگ هیون-مین را دارند. مخرب و تاثیرگذار، حتی بهتر از مهاجم نوک.
به این شرایط توجه داشته باشید: اگر حین بررسی ترکیب رقیبتان متوجه شدید که او نیز از چیدمانی پراکنده بهره‌مند است، بهتر است مطمئن شوید که مدافعانتان از شتاب زیاد، چالاکی و سرعت واکنش بالایی برخوردارند. در غیر اینصورت دفاعتان پیوسته با نفوذ از جهات مختلف روبه‌رو می‌شود و از طرفی هافبک‌ها نیز نمی‌توانند تمام توانشان را برای شرکت در کارهای دفاعی هدر دهند.
در این شرایط پرهیز کنید: به هیچ عنوان محافظه‌کارانه بازی نکنید. این ترکیب طراحی شده تا در برابر تعداد گل‌های زیادی که ممکن است به ثمر برسانید، تعدادی نیز دریافت کنید. پس نیازی نیست تا روی گل خوردن بیش از حد نگران باشید و خودتان را اذیت کنید. کافیست با خیال راحت بازی را ادامه دهید و با تکیه بر هافبک‌هایتان به صورت پیوسته دنبال پیدا کردن فضای خالی جهت نفوذ به عمق دفاعی رقیبتان بگردید.
دستورالعمل بازیکنان و استراتژی‌ها: به بخش تاکتیک‌ها بروید. اگر می‌خواهید تفکرات یورگن کلوپ را در بازی به نمایش بگذارید، در قسمت شیوه دفاع کردن Pressure On Heavy Touch را انتخاب کنید تا همواره پرس شدیدی را روی بازیکنان حریف اعمال کنید. همچنین اگر معیار Depth را به ۸/۱۰ ارتقاء دهید، کاری می‌کنید تا رقیبتان متوجه نشود از کجا خورده و بازی را واگذار کرده!​
ترکیب ۵-۲-۱-۲
بهترین چیدمان‌های FIFA 20

برای: یک تیم کاملا تدافعی.
بهره‌مندی از پنج مدافع در انتهای زمین گرچه اتوبوس چیدن تلقی می‌شود، اما یکی از بهترین ترکیب های FIFA 20 است که می‌تواند در حفظ نتیجه بسیار موثر باشد.
به این شرایط توجه داشته باشید: درصورت امکان از مهاجمی استفاده کنید که تنومند و قدرتمند باشد. وقتی از ترکیب ۵-۲-۱-۲ استفاده می‌کنید مهم است که توپ را از انتهای زمین با حوصله فراوان به مهاجمتان برسانید و درنهایت از این موقعیت ارزشمند استفاده کنید.
در این شرایط پرهیز کنید: مدافعان کناری‌ای که تاثیر چندانی در پروسه دفاع یا حمله ندارند و همچنین آن دسته از مدافعانی که انرژی یا استامینای زیر ۷۵ دارند به درد این ترکیب نمی‌خورند. مدافعان شما بیشترین میزان تحرک را در زمین دارند و به همین خاطر می‌بایست در طول ۹۰ دقیقه انرژی خود را حفظ کنند.
دستورالعمل بازیکنان و استراتژی‌ها: هر دو مدافع کناری باید خصوصیت Join the Attack را داشته باشند تا همواره در حرکات تهاجمی شرکت کنند و دوباره برای دفاع به عقب برگردند. همچنین معیار Width یا پراکندگی بازیکنان باید حداقل روی ۷ باشد تا از تراکم بیش از حد بازیکنان در میانه میدان خودداری شود.​


◘| بهترین ترکیب‌های FIFA 20 را بشناسید |◘

 
  • تعجب
Reactions: ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا