خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| آموزشی جامع برای بخش آنلاین و آفلاین |

از عرضه FIFA 20 چند ماهی می‌گذرد و در حال حاضر کاربران نقطه اوج رقابت در این بازی را تجربه می‌کنند. جایی که اکثر کارت‌های قدرتمند وارد Ultimate Team شده‌اند و درگیری سر پیدا کردنشان روز به روز داغ‌تر می‌شود. گرچه FIFA 20 به نسبت سال‌های گذشته نتوانست بدرخشد و رضایت طرفدارانش را تمام و کمال کسب کند، اما همچنان برای آن دسته از کاربرانی که سرگرم رقابت‌های آنلاین یا آفلاین هستند، کسب پیروزی در FIFA 20 از اهمیت بالایی برخوردار است.
به همین خاطر امروز سراغ هشت نکته کلیدی و مهم می‌رویم که اگر رعایت کنید، رسیدن به پیروزی در FIFA 20 بسیار ساده‌تر خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

پاس کاری کلید رسیدن به پیروزی است
پیروزی در FIFA 20

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های FIFA 20 با نسخه‌های پیشین این است که دیگر سرعت به اندازه سابق از اهمیت برخوردار نیست. این تغییر FIFA 20 را وارد یک فاز جدید کرده. دیگر نیازی نیست وینگرهایی با قدرت ۹۰ به بالا را انتخاب کنید تا به صورت پیوسته از طرفین توپ را روی دروازه حریف بریزند. می‌توانید صبر کنید، توپ را کنترل کنید و توپ را در میانه زمین بین هافبک‌هایتان با ارسال پاس‌های دقیق و کوتاه جابه‌جا کنید. درنهایت روزنه مورد نظر برای نفوذ باز می‌شود و شما این فرصت را دارید تا موقعیتی طلایی برای مهاجمتان فراهم کنید.

زمان‌بندی در ضربه نهایی همچنان مهم است
پیروزی در FIFA 20

Timed finishing با عرضه FIFA 19 معرفی شد و در FIFA 20 نیز حضور پرنگ دارد. اگر پیش از زدن شوت یا ضربه سر، محیط مثلث بالای سر بازیکنتان سبز باشد بدین معنیست که ضربه شما احتمالا در کنج دروازه و جایی دور از دسترس دروازه‌بان فرود خواهد آمد. البته موقعیت و خصوصیات فردی بازیکنان در موفقیت ضربات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.


چیدمان‌های متفاوت را آزمایش کنید.
پیروزی در FIFA 20

پیدا کردن چیدمان مناسب تاثیر بسزایی در روند پیروزی شما دارد. اما منظور از چیدمان مناسب چیست؟ هر کاربر در FIFA 20 استراتژی یا سبک متفاوتی برای رسیدن به پیروزی دارد. چیدمان مناسب راه عملی کردن استراتژی‌هایتان را در زمین هموار می‌کند. به همین خاطر مهم است که چیدمانی متناسب با استراتژی‌هایتان داشته باشید تا بتوانید روی تیم‌های مختلف آن را اعمال کنید.

پاس‌های کوتاه درصد موفقیت بالاتری دارند
پیروزی در FIFA 20

به نظر می‌رسد بهترین استراتژی برای رسیدن به گل در FIFA 20 پاس‌های کوتاه و دقیق است. دیگر مانند گذشته هد زدن موثر نیست. به همین خاطر سعی کنید هنگام نفوذ با وینگرتان، به جای سانتر کردن روی دروازه از پاس عمقی یا کات‌بک (رو به عقب) استفاده کنید. این کار درصد موفقیت در امر گلزنی و سپس پیروزی در FIFA 20 را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

روش‌های جدید ضربه آزاد زدن را تمرین کنید
پیروزی در FIFA 20

در FIFA 20 روش‌های متنوعی برای ضربه کاشته زدن وجود دارد و شما می‌توانید از ضربات مواج، کات‌دار یا چیپ مانند یکی را انتخاب کنید. البته تاثیرگذاری هر ضربه با توجه به بازیکن و موقعیت توپ متفاوت است. درنتیجه انتظار نداشته باشید که با کسب مهارت لازم در زدن نوعی از ضربات، تمام ضربه‌ آزادهای شما تبدیل به گل شود. اما ممارست در تمرین موجب می‌شود تا احتمال گل شدن ضرباتتان افزایش پیدا کند و شاید روبرتو کارلوسی دیگر متولد شود!

حین کنترل توپ از دویدن خودداری کنید
پیروزی در FIFA 20

گرچه دویدن به سمت مدافعان حریف حین دراختیار داشتن توپ امری معقول به نظر می‌رسد، اما همزمان یک اشتباه بزرگ نیز محسوب می‌شود. وقتی کنترل توپ را در اختیار می‌گیرید، سریعا انگشتتان را از روی دکمه دویدن بردارید. به جای دویدن به سمت مقابل، توپ را کنترل کنید و از پاس‌های کوتاه بین هافبک‌هایتان استفاده کنید. تنها زمانی دویدن پیشنهاد می‌شود که با دروازه‌بان تک به تک باشید. چرا که اگر از سرعتتان استفاده نکنید، مدافعان رقیب موقعیتتان را خراب می‌کنند.

شرایط مختلف = استراتژی‌های مختلف
پیروزی در FIFA 20

به همان میزانی که استفاده از چیدمان مناسب مهم و تاثیرگذار است، داشتن استراتژی‌های مختلف نیز می‌تواند تاثیرگذار تلقی شود. در FIFA 20 می‌شود برای استراتژی‌های مختلف – از الترا دیفنس گرفته تا الترا اتکینگ – تاکتیک‌های متفاوتی مثل کانستنت پرشر یا فست بیلدآپ در نظر گرفت. استفاده از این تاکتیک‌ها به شما اجازه می‌دهد که در لحظه استراتژی تیم خود را در حمله یا دفاع تغییر دهید و طرف مقابل را سورپرایز کنید. با این کار، دیگر حریفتان هم به راحتی نمی‌تواند سبک بازی شما را متوجه شود و از نقاط ضعفتان سو استفاده کند.

از هزینه کردن در FIFA 20 خودداری کنید!
پیروزی در FIFA 20

شاید این مورد کمی خارج از بحث‌های قبلی به نظر برسد اما درصورتی که کسب پیروزی در Ultimate Team هدف شما باشد می‌تواند مهم محسوب شود. به صورت کلی، هیچ دلیلی برای هزینه کردن در FIFA 20 وجود ندارد. کافی است چالش‌های معرفی شده را به اتمام رسانده و پکیج‌های برنز یا نقره‌ای را باز کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید هزینه لازم برای سر و سامان دادن به تیمتان را به دست آورید و دیگر نگران عقب ماندن از دیگران نباشید.​


◘| ۸ نکته برای کسب پیروزی در FIFA 20 |◘

 
  • تشکر
Reactions: Delaram88
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا