خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| آموزش جامع برای استعدادیابی و موفقیت در Career Mode |

ابتدای انتشار، Career Mode در FIFA 20 آن چیزی نبود که کاربران انتظار داشتند. زمان گذشت و به لطف آپدیت‌ها و انتشار پچ‌های فراوان، سرانجام Career Mode نزدیک به انتظارات طرفداران FIFA شد. موفقیت در Career Mode وابسته به رعایت کردن چندین و چند نکته است که در سری مقالات آموزش Career Mode در FIFA 20 تصمیم گرفتیم به نوبت این نکات را با شما در میان بگذاریم. پس تا پایان همراه ما باشید.
حواستان به کشف ستاره‌های جدید باشد
هیچ حسی نمی‌تواند به اندازه پیدا کردن سوپراستار بعدی فوتبال جهان خوشایند باشد. البته شما می‌توانید همین حالا سراغ «وینسینیوس جونیور» یا «ارلیک هالند» بروید و آن‌ها را خریداری کنید، اما این ستاره‌ها شناخته‌ شده‌اند و همه جا درموردشان صحبت می‌شود. پس باز هم این کار حس کشف و معرفی یک ستاره جدید را به شما منتقل نمی‌کند. حال این احساس را در اندازه یک تیم فوتبال تصور کنید. تیمی از ستاره‌های آینده‌دار که همگی حاصل شناخت و کشفیات شما از میان نوجوانان هستند. این دقیقا همان کاری است که می‌بایست برای قسمت Career Mode در FIFA 20 انجام دهید.
نیازی نیست در یک هوای سرد بارانی زمانتان را برای بررسی بازی تعدادی از بچه‌ها هدر دهید. دانستن اینکه چه خصوصیاتی مهم هستند و در چه مکانی به دنبال ستاره‌های آینده فوتبال بگردید از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌بایست از سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشید و این مسئله ریسک بزرگی است که Career Mode در FIFA 20 روی دوش شما می‌گذارد. درواقع بخش اصلی این آموزش وابسته به زیر نظر گرفتن بازیکنان جدید و کشف ستاره‌های آینده‌دار فوتبال است. چیزی که باعث می‌شود موفقیتتان در Career Mode تضمین شود.​
استفاده از استعدادیاب‌های مناسب؛ تجربه برابر قضاوت
Career Mode در FIFA 20

هر استعدادیاب این توانایی را دارد تا بازیکنان فوق‌العاده‌ای را پیدا کند. تفاوت میان یک استعدادیاب خوب و بد این است که برای یک فرد تازه‌کار، مدت زمان بیشتری باید صبر کنید تا استعداد مورد نظرتان را پیدا کند. اگر می‌خواهید در زمان و حجم کاری پیش رویتان صرفه‌جویی کنید، خساست به خرج ندهید و بهترین استعدادیاب ممکن را استخدام کنید. هر استعدادیاب با دو خصوصیت شناخته می‌شود، قدرت قضاوت و تجربه.
خوشبختانه برای Career Mode در FIFA 20 شاهد این هستیم که EA هر استعدادیاب را بسته به خصوصیتشان نشانه‌گذاری کرده است:​
  • تجربه: یک استعدادیاب باتجربه تعداد بیشتری بازیکن پیدا می‌کند.​
  • قضاوت: استعدادیابی که قدرت قضاوت بهتری داشته باشد بازیکنان باکیفیت‌تر پیدا می‌کند.​
منظور از پیدا کردن «تعداد بیشتری بازیکن» چیست؟ برای مثال استعدادیابی که پنج ستاره داشته باشد در هر گزارش به شما ۵-۷ بازیکن و استعدادیابی که یک ستاره داشته باشد به شما در هر گزارش ۱-۲ بازیکن معرفی می‌کند. توجه داشته باشید که هرچه تعداد بازیکنان یک گزارش بیشتر باشد، شانس شما برای پیدا کردن جواهر مورد نظرتان بیشتر می‌شود. از طرفی تجربه بیشتر معنای دیگری نیز دارد. هرچه تجربه یک استعدادیاب بیشتر باشد، احتمال اینکه بازیکن مد نظر شما را پیدا کند بیشتر می‌شود.
برای اینکار کافیست مشخصات مورد نظرتان را انتخاب کنید تا استعدادیابتان بتواند بازیکنان مد نظرتان را پیدا کند. اینکار زمانی ضرورت پیدا می‌کند که پیدا کردن یک مهاجم در اولویتتان باشد و اگر خصوصیات مربوطه را به استعدادیابتان ندهید، با گروهی از مدافعین برمی‌گردد. اینجاست که رتبه‌بندی استعدادیاب‌ها اهمیت پیدا می‌کند. استعدادیابی که پنج ستاره داشته باشد، به احتمال ۸۰ درصد می‌تواند بازیکن مد نظر شما را پیدا کند. این مقدار برای یک استعدادیاب یک ستاره ممکن است به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند. این مسئله بدین معنیست که هرچه استعدادیابتان رتبه‌بندی کمتری داشته باشد، رسیدن به بازیکن مد نظرتان سخت‌تر می‌شود.
اما قضاوت به چه معناست؟ همانطور که بالاتر توضیح دادیم، هرچه استعدادیابتان در امر قضاوت بهتر باشد، بازیکنان باکیفیت‌تری به شما معرفی می‌کند. FIFA 20 بازیکنان را به چهار دسته مختلف تقسیم می‌کند: پلاتینیوم، طلایی، نقره‌ای و برنز. بهترین استعدادیاب‌ها تنها ۱۰ درصد این شانس را دارند تا بتوانند یک بازیکن پلاتینیوم پیدا کنند (بازیکنانی با پتانسیل ۷۵ الی ۹۵). بدترین استعدادیاب‌ها نیز تنها یک درصد احتمال دارند موفق به پیدا کردن بازیکنانی شوند که کیفیت پلاتینیوم دارند.
درمجموع هیچ استعدادیابی وجود ندارد که بتواند موفقیت یک بازیکن را تضمین کند. اما طبیعی است که داشتن یک استعدادیاب باتجربه مسیر پیدا کردن بازیکنان آینده‌دار را برای شما تسهیل می‌کند.​
بهترین کشورها برای فرستادن استعدادیاب‌هایتان کجا هستند؟
Career Mode در FIFA 20

وقتی نوبت به استعدادیابی می‌رسد، تمام کشورها با یکدیگر برابر نیستند. احتمال اینکه در برخی از این کشورها بازیکنی آینده‌دار پیدا شود نسبت به دیگر نقاط جهان بیشتر است. به همین خاطر شناخت نقاط مختلف جهان برای فرستادن استعدادیاب‌هایتان از اهمیت بالایی برخوردار است. حتما به این مسئله توجه داشته باشید که بهترین نقاط جهان برای فرستادن استعدادیاب‌هایتان آرژانتین و برزیل هستند. محل تولد ستاره‌هایی مانند پله و مارادونا بهترین موقعیت برای Career Mode در FIFA 20 محسوب می‌شوند تا بازیکنانی آینده‌دار پیدا کنید.
اما چه کشورهای دیگری می‌تواند در اولویتتان باشد؟ لیست پایین می‌تواند در این خصوص به شما کمک کند:​
  • آرژانتین و برزیل​
  • ایتالیا، اسپانیا و پرتغال​
  • کشورهای مرکزی اروپا مانند آلمان، هلند و فرانسه​
  • کشورهای جنوبی اروپا مانند کرواسی، یونان و ترکیه​
  • دیگر کشورهای اروپا مانند لهستان، جمهوری چک و صربستان​
بقیه کار ساده است. یک استعدادیاب ماهر پیدا کنید و او را برای پیدا کردن بازیکنان مورد نظرتان به یکی از کشورهای بالا بفرستید.​
برای پیدا کردن بازیکن می‌بایست چه معیارهایی را مد نظر داشته باشید؟
Career Mode در FIFA 20

یک ماه پس از اینکه استعدادیاب‌هایتان را به ماموریت فرستادید، با لیستی از بازیکنانی که انتخاب کرده‌اید به سویتان برمی‌گردند. حال مسئله اصلی اینجاست که از کجا می‌توانید متوجه شوید کدام بازیکن ارزش نگه داشتن دارد و کدام یک ندارد؟
ابتدا باید به میزان پتانسیل هر بازیکن نگاه کنید. معمولا بازیکنانی که انتخاب شده‌اند رنج پتانسیلی بین ۶۰-۸۰ یا ۷۲-۹۴ دارند. اگر می‌خواهید از قراردادی که امضا می‌کنید مطمئن باشید، طبیعی است می‌بایست بازیکنانی را انتخاب کنید که میزان پتانسیلشان بالای ۹۰ است. اگر نمی‌توانید میزان پتانسیل هر بازیکن را تشخیص دهید، می‌توانید بازیکنی با میزان پتانسیل معمولی را به عنوان معیار درنظر بگیرید. برای مثال وقتی رنج پتانسیل یک بازیکن ۷۵-۹۱ اعلام می‌شود، می‌توان میزان پتانسیل این بازیکن را تقریبا ۸۳ دانست.
طبیعی است که بازیکنانی با رنج بالاتر داری پتانسیل بیشتر و بازیکنانی با رنج پایین‌تر دارای پتانسیل کمتر هستند. در قرارداد بستن با بازیکنان دسته اول شک به دلتان راه ندهید! همچنین مهم است بتوانید بازیکنانی را پیدا کنید که OVR یا «مهارت فعلی» بالایی دارند. داشتن مهارت فعلی بیشتر بدین معنیست که این بازیکنان با سرعت بیشتری به ماکسیمم مقدار پتانسیلشان نزدیک می‌شوند. معمولا برای این معیار نیز رنجی مناسب است که از محدوده ۵۰ شروع شده و به محدوده ۷۰ ختم شود. مانند ۵۴-۷۲.
برای تضمین موفقیت Career Mode در FIFA 20 می‌توانید بازیکنان جوانتان را پروموت کنید. فیفا به صورت خودکار تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن ارزش بالاتری برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره را دارد. برای پیدا کردن بازیکنی که بیشترین پتانسیل را دارد کافیست به قسمت Squad در Squad Hub مراجعه کنید و در لیست بازیکنانتان به دنبال اطلاعات مذکور بگردید. این اطلاعات می‌توانند یادآور کوچکی باشند تا به شما نشان دهند کدام بازیکنانتان بالاترین پتانسیل ممکن برای تبدیل تبدیل شدن به یک فوق ستاره را دارند. همچنین شما می‌توانید این اطلاعات را در لیست بازیکنان سایر تیم‌ها نیز مشاهده کنید. پس جهت خرید بازیکنان برای Career Mode در FIFA 20، حتما به این اطلاعات دقت داشته باشید.​


◘| آموزش Career Mode در FIFA 20 – چگونه استعدادیابی کنیم؟ |◘

 
  • تشکر
Reactions: Delaram88 و MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا