خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| سلطه روی بازار بازیکنان FIFA 20 تنها با چند نکته ساده |

بخش Career Mode‌ در FIFA 20 توجه ویژه‌ای به نقل و انتقالات دارد. در این راستا، می‌توانید خودتان پای میز معامله بنشینید و کار را یکسره کنید، یا دستیارتان را برای انجام دادن کارها مامور کنید و خودتان سرگرم رسیدگی به دیگر امور باشگاه شوید. در این مطب به شما آموزش می‌دهیم چطور با استفاده از این سیستم، برترین بازیکنان را خریداری کنید یا به فروش برسانید. پس با ما همراه باشید.
بیایید این سناریو را تصور کنیم که برای یکی از بازیکنانتان پیشنهاد دریافت کرده‌اید. محیط آبی رنگی که در سمت راست پیشنهاد قرار دارد به شما توضیحات لازم درخصوص فروش بازیکن را می‌دهد. درصورتی که پیشنهاد دریافت شده به نظرتان مناسب است، وارد گزینه Show Actions شوید و سپس Accept Offer را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید خیلی سریع بازیکنانتان را به فروش برسانید، این تمام کاری است که باید انجام دهید.​
کار را به دست دستیارانتان بسپارید
Career Mode‌ در FIFA 20

حین خرید بازیکن، آپشن‌های مختلفی دراختیارتان قرار می‌گیرد. اگر سرتان شلوغ است یا حوصله سر و کله زدن با مدیر برنامه‌های مختلف را ندارید، می‌توانید کار را به دستیارتان بسپارید. برای خرید بازیکن ابتدا می‌بایست به خوبی جوانان و استعدادهای بی‌نام و نشان را زیر نظر بگیرید. در لیست پیشنهادی می‌توانید مجموعه‌ای از بازیکنانی که برای خرید آماده هستند را مشاهده کنید. کافیست فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید و استعدادیابتان را مامور کنید تا او را زیر نظر بگیرد.
وقتی گزارش استعدادیابتان آماده شد، به قسمت Transfer Hub مراجعه کنید. زمان مناسب برای سپردن کارها به دستیارتان همینجاست. کار ساده است، کافیست به دستیارتان بگویید از چه قیمتی برای خرید بازیکن شروع کند و از چه رقمی فراتر نرود. پس از چند روز گزارشی مبنی بر موفقیت یا عدم موفقیت دستیارتان دریافت می‌کنید. یک نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشید، هیچوقت از اینکه با قیمتی پایین‌تر از رقم پیشنهادی استعدادیابتان کار را شروع کنید نترسید. دستیار شما به صورت خودکار رقم گفته شده را کمی افزایش می‌دهد و این مسئله درصورتی که دستش بازتر باشد ممکن است به ضررتان تمام شود.
اگر همه چیز مطابق خواسته‌تان پیش رفت، می‌توانید معامله را جوش بدهید و درغیر اینصورت، آن را متوقف کنید. همچنین درصورتی که نمی‌خواهید از بازیکن مورد نظرتان دست بردارید، این قابلیت وجود دارد تا خودتان وارد عمل شوید و رایزنی‌ها برای رسیدن به یک قیمت معقول را آغاز کنید تا به مرور با ریزه‌کاری‌های بخش Career Mode‌ در FIFA 20 آشنا شوید.​
چگونه خودتان وارد عمل شوید؟
Career Mode‌ در FIFA 20

بند آزادسازی (Release clause): تا جای ممکن سعی کنید از رخ دادن این مسئله خودداری کنید. اما درصورتی که بازیکنتان روی آن پافشاری می‌کند، رقمی بسیار بالا را برای بند آزادسازی درنظر بگیرید. در این شرایط امکان از دست دادن بازیکن مورد علاقه‌تان به شدت کم می‌شود. اما اگر تیمی حاضر نشد این هزینه گزاف را بپردازد، باز هم شما سود کرده‌اید و می‌توانید بازیکن از دست رفته را سریعا جایگزین کنید.
دستمزد (Salary): یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در خرید و فروش بازیکنان مربوط به دستمزدشان است. اگر مدیریت باشگاهی بزرگ را در دست دارید و می‌خواهید از یک تیم کوچک بازیکن بخرید، می‌توانید برای افزایش روحیه و بهتر پیش رفتن شرایط کمی افزایش دستمزد اعمال کنید تا به شما ملحق شود. خلاف این موضوع بسیار سخت‌تر است. عقد قرارداد با بازیکنی بزرگ وقتی یک تیم کوچک را دراختیار دارید بسیار سخت است. خیلی مواقع افزایش نجومی دستمزد تنها اره حل برای جلب رضایت بازیکن در این شرایط محسوب می‌شود.
پاداش عقد قرارداد (Signing bonus): هزینه‌ای که به محض توافق با یک بازیکن به او پرداخت می‌شود تا قرارداد را امضا کند. این هزینه مختص بازیکن نیست و برخی مواقع شامل حال تمام افرادی که در این پروسه حضور داشته‌اند نیز می‌شود. حتی بازیکنانی که قرارداشان را تمدید می‌کنند نیز چنین پاداشی را دریافت می‌کنند. البته برخی مواقع می‌توانید از پرداخت پاداش خودداری کنید و درعوض، دستمزد بازیکن را افزایش دهید.
پاداش گل زدن/کلین شت کردن/حضور مفید (Goal/clean sheet/appearance bonus): برای ایجاد روحیه در بازیکنان یا انگیزه دادن برای امضای قرارداد، می‌توانید از پاداش‌هایی اضافه استفاده کنید. البته ممکن است این پاداش‌ها برحسب عملکرد رویایی بازیکنان به ضررتان تمام شوند. اما همین مسئله می‌تواند موفقیت تیمتان و درنتیجه درآمدی بسیار بیشتر را برای شما تضمین کند.
کلید طلایی برای موفقیت در انتقالات بخش Career Mode‌ در FIFA 20 مدارا کردن است. هیچوقت با یک پیشنهاد کم ارزش کار را شروع نکنید و سریعا بحث را رو به پایان نبرید. همچنین هیچوقت با استفاده از پول هنگفت بازیکنی را مجبور به همکاری نکنید تا از نظر اقتصادی تیمتان را فلج کند. این مسائل را رعایت کنید تا در امور نقل و انتقالات موفقیتتان تضمین شده باشد.​
دیگر نکات لازم برای عقد یک قرارداد مطمئن
Career Mode‌ در FIFA 20

بازیکنی به دست آورده‌اید که قصد فروشش را ندارید؟ به قسمت Squad Hub مراجعه کنید، در لیست نمایش داده شده پیدایش کنید و گزینه Block Offers را برای متوقف کردن تمام پیشنهادات از طرف تیم‌ها انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باشگاه‌ها درصورت وجود بند آزادسازی، می‌توانند از آن برای خریدن بازیکنتان استفاده کنند. پس بهتر است بند آزادسازی بازیکنی که برایتان اهمیت بالایی دارد را کنسل کنید تا شانس از دست دادنش به صفر برسد.
مورد بعدی اینجاست که شما می‌توانید تمام مدت به بازیکنان مورد نظرتان پیشنهاد بدهید، نه فقط زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز است. این مسئله موجب می‌شود شما از گوهر زمان نهایت استفاده را کنید و با اتمام رایزنی‌ها در طول نیم فصل، به محض باز شدن پنجرا نقل و انتقالات کار را یکسره کنید. این استراتژی می‌تواند شانس هایجک شدن بازیکنان توسط تیم‌های دیگر را نیز کاهش دهد.​


◘| آموزش Career Mode‌ در FIFA 20 – چگونه در نقل و انتقالات موفق عمل کنیم؟ |◘

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا