خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| گیمرها در دنیای انیمه! |

انیمه‌هایی که در مورد بازی هستند بسیار جذاب، عجیب و غریب و متنوع هستند.و می‌توانند داستان بازی‌هایی را دنبال کنند که بر اساس آن ساخته شده‌اند و یا یک مسیر جدید را در پیش بگیرند و یا با یک داستان کاملا متفاوت ظاهر شوند. امروز می‌خواهیم لیستی درباره پانزده انیمه برتر در مورد بازی‌های ویدئویی به شما ارائه دهیم.با ما همراه باشید!

15 – Sword Art Online
اگر انیمه‌باز باشید احتمالا اسم این عنوان به گوشتان خورده است. این انیمه مثل بمب صدا کرد و از زمان پخش آن میلیون‌ها طرفدار کسب کرده است. این انیمه داستان سرراستی دارد و پیچیدگی‌ سایر انیمه‌ها را درون خود جای نداده و تاکنون چندین بار به صورت ویدیو گیم نیز درآمده است.

14 – No Game No Life
اگر انیمه Sword Art Online رو دوست داشتید پس نباید انیمه No Game No Life را از دست دهید.از نظر بصری این انیمه فوق‌العاده است، بسیار زیبا و رنگارنگ و صد البته سرگرم‌کننده. شخصیت‌های اصلی این انیمه بسیار عجیب و غریب هستند و می‌توانید رابـ*ـطه‌ای غیرعادی بین آن‌ها پیدا کنید.

13 – Persona Sagas
انیمه Persona Sagas بر اساس بازی Persona و یا Shin Megami Tensei ساخته شده است و معمولا در بالای هر لیستی از بازی‌های ویدیویی با داستان دنباله‌دار است اما بیایید در مورد انیمه صحبت کنیم. از نظر بصری این انیمه در سطح خوبی قرار دارد و می‌توانید تئوری‌های بسیاری را در اینترنت در مورد داستان‌های آن پیدا کنید.که البته هم خوب هستند و هم بد. به شخصه من بازی‌ها را تجربه نکردم اما انیمه از جذابیت کافی برخوردار است.

12 – Overlord
این یکی از انیمه‌های فانتزی سیاه و تاریک است. که تا کنون سه فصل و دو فیلم برای آن ساخته شده است. داستان آن یک داستان کلاسیک فانتزی در این قبیل انیمه هاست. پسري وارد دنیای یک بازی ویدیویی می‌شود و سعی می‌کند که به دنیای واقعی برگردد، اما چرا باید این کار را انجام دهد وقتی لشکری از نیرو های شیطانی و قدرتمند تحت کنترل او هستند؟ جنگ‌هایی که در این انیمه رخ می‌دهند فوق‌العاده‌اند و ساعت‌ها سرگرمی رو برای شما به ارمغان می‌آورند.

11 – Log horizon
این انیمه یک انیمه تکراری دیگر در مورد زندانی شدن در یک بازی ویدیویی نیست و حتی از واقعیت مجازی (دیگر سوژه تکراری انیمه‌های گیمی) استفاده نمی‌کند. در این انیمه کاراکتر‌ها با شخصیتی که برای بازی طراحی کرده‌اند یکی می‌شوند. این اثر ماجرا‌هایی که در یک بازی RPG رخ می‌دهند را شرح می‌دهد با این تفاوت که شخصیت‌های ‌آن احساسات خیلی بیشتری دارند چون انسان‌های واقعی هستند.

10 – Corpse Party
ممکن است بگویید که این انیمه ربط چندانی به بازی‌های ویدیویی ندارد. حق هم با شماست اما یک فرنچایز بازی محبوب وجود دارد که بر اساس انیمه Corpse Party درست شده است . انیمه Corpse party آبشاری از خون و بچه‌های بدون سر است. گروهی از دانش‌آموزان به یک مدرسه نفرین شده که پر از اشباح و هیولا‌ها هستند تلپورت می‌شوند.اشباح و هیولا‌هایی که می‌خواهند آن‌ها را به بد‌ترین شکل ممکن به قتل برسانند. این انیمه یک انیمه رویایی برای کسانی است که طرفدار ژانر ترسناک هستند.

9 – Death March to the Parallel World Rhapsody
یک مرد 35 ساله که به عنوان یک برنامه‌نویس کار می‌کند و در بدترین شرایط زندگی‌اش است درست بعد از یک چرت کوتاه بیدار می‌شود و خود را که جوان شده است در یک دنیای جدید که می‌تواند زندگی‌اش را تغییر دهد پیدا می‌کند.بله من هم می‌دانم داستانی کلیشه است اما داستان جذاب و خنده‌داری دارد که به همراه چند موقعیت جدی که می‌تواند از همان قسمت اول شما را جذب خود کند.

8 – Re:Zero – Starting Life in Another World
یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های این ژانر. باز هم داستان کلاسیک پسری که وارد سرزمینی عجیب می‌شود اما این بار ما این شانس رو داریم که می‌توانیم مرگ او را به هر شکل خشن و ظالمانه‌ای که میتونید فکر کنید را ببینیم. در کل می‌توان گفت که این انیمه یک اثر قابل توجه است؛ اما همیشه این حس را به شما می‌دهد که یک جای داستان لنگ دارد.

7 – KonoSuba: God’s Blessing on this Wonderful World
این انیمه شباهت بسیاری به بازی های RPG دارد و پر است از موقعیت های احمقانه و خنده‌دار. شما با وجود انفجار‌های بزرگ و صد البته یک مجموعه دختر زیباروی قهرمان، احتمالا از دیدن این انیمه خسته نمی‌شوید. این انیمه به بازی‌های ویدیویی معروف سبک RPG رفرنس‌های زیدی می‌دهد و آن‌ها را به شکل جالبی مورد تمسخر قرار می‌دهد.

6 –Recovery of an MMO Junkie
بالاخره یک شخصیت اصلی دختر در یک انیمه گیمی داریم. یک زن 30 ساله که تمام علاقه‌اش را به دنیای واقعی از دست داده است و افسرده شده و راه چاره را در دنیای مجازی می‌یابد. در یکی از این دنیا‌های مجازی او نقش یک پسر جوان را به خود می‌گیرد که به عنوان یک نووب همیشه کشته می‌شود. اما وقتی که یک دختر جوان و زیبا به کمک او می‌آید از این وضعیت خارج می‌شود. از طرف دیگر در دنیای واقعی یک همکار خوش‌تیپ و بلوند او را اذیت میکند تا جایی که زندگی مجازی او را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

5 – Hack//G.U. Trilogy
سری دات هک از دیرباز در دنیای بازی‌های ویدویی مشهور بوده و آخرین تریلوژی آن کماکان جزو بهترین بازی‌های این فرنچایز به حساب می‌آید که چندی پیش نسخه ریمستر آن به علاوه یک اپیزود اضافه نیز برای کنسول‌های نسل حاضر و پی سی منتشر شد. تریلوژی دات هک درباره یک دنیای مجازی است که مردم جهان در آن با آواتارهای خود حضور پیدا می‌کنند و در یک جهان فانتزی مانند بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی زندگی می‌کنند. وجود یک اختلال بزرگ در این سیستم باعث می‌شود که ماجراهای هیجان انگیزی رخ بدهد و قهرمان داستان به همراه دوستان خود در پی دلیل و ریشه و افراد پشت پرده این باگ به دنبال حقیقت می‌روند.

4 – Akagi
در سال 2005 استدیو Madhouse این مجموعه را برای ما به ارمغان آورد که نویسنده آن کسی است که بعدها انیمه Kaiji را ساخت که در ادامه این لیست به آن نیز اشاره خواهیم کرد. این انیمه در مورد تجربه نحس Akagi، یک پسر است که تصمیم گرفته است جانش را در بازی خطرناک Mahjong به خطر بی‌اندازد تا جان یک غریبه را نجات دهد. حالا اگر او ببازد چیزی بیشتر از پولش را از دست می‌دهد.
ا اینکه داریم در مورد بازی حوصله سر بر Mahjong صحبت می کنیم به شکل جالبی این انیمه می تواند تنش بالایی داشته باشد. اگر میخواهید این انیمه را ببینید پیشنهاد می‌کنیم که اول در مورد بازی Mahjong چیزهایی را یاد بگیرید چون که انیمه چیزی در مورد این بازی توضیح نمیدهد.
3-Kakegurui – Compulsive Gambler
خب می‌توانید مدرسه‌ای را تصور کنید که در آن بر اساس اینکه چه قدر خوب می‌توانید شرط بندی بازی کنید و سر دیگران کلاه بگذارید رتبه‌بندی شوید؟ این چیزی است که این انیمه برای اساس آن ساخته شده؛ مدرسه‌ای که در آن با Yumeko Jabami آشنا می‌شویم، دختری که می‌خواهد این سلسله مراتب را به چالش بکشد.
اگر چیزی در این انیمه چشم ما را به خودش جلب کند (علاوه بر اغراق های زیاد اون، بازی های خطر ناک و شخصیت اصلی که به نحوی دیوانه است) قطعا جلوه‌های بصری آن است. در 12 قسمت این انیمه، می‌توانیم از بازی‌های زیادی که در آن‌ها Yumeko از همه فنون جنگی استفاده می‌کند تا بر علیه این سلسله مراتب بجنگد لـ*ـذت ببریم و چشم‌نوازی انیمه را بستاییم.​
2 –Death Parade
وقتی که می‌میریم چه اتفاقی می‌افتد؟ بر اساس این انیمه ما به جایی رمز آلود به نام Quindecim می‌رویم. یک بار که در اون با بازی‌های مختلف تصمیم گرفته می‌شود که به جهنم برویم یا بهشت.
چیزی که این انیمه رو جذاب می‌کند این است که در هر قسمت ما با داستان‌هایی باز مواجه هستیم که در اون اخلاق، انسانیت و خود خواهی مورد سوال قرار می‌گیرند. همه به یک شیوه شکست را قبول نمی‌کنند و هیچ کس دوست ندارند بازنده باشد وقتی که سرنوشت خود را می‌داند. همچنین ما با افرادی اشنا می‌شویم که این محیط را اداره می‌کنند و با داستان اینکه چطور سر از آنجا در آوردند آشنا می‌شویم .

1 – KAIJI Madhouse
این انیمه باید در این لیست قرار می‌گرفت. یکی از مهم ترین‌های این ژانر بر اساس مانگا Kaiji است که تا کنون بیش از 50 جلد از آن چاپ شده است. آیا واقعا این همه موضوع برای یک داستان وجود دارد؟ زمانی که درمورد تصورات Nobuyuki Fukumoto در میان باشد، چرا که نه؟
Kaiji یک فرد طرد شده است که همه چیز را از دست داده است و جایی برای رفتن ندارند. پس وقتی که یک مرد مرموز Kaiji را دعوت می‌کند که با او به یک سفر دریایی برود؛ جایی که می‌تواند یک میلیونر بشود. Kaiji بدون هیچ فکری قبول می‌کنه. اما اون تنها نخواهد بود و آدم‌هایی که مثل اون در بد‌ترین شرایط زندگی هستند هر کاری می‌کنند تا بازی را برنده شوند و زندگی خود را دوباره به دست بیاورند.

و این تازه شروع ماجراست. ماجرا های Kaiji پر از دردسر است و هر بار که فکر می‌کند برنده شده است یک چیز کوچک باعث می شود که مجبور باشد باز هم زندگی‌اش را به خطر بی‌اندازد. انیمه های کمی وجود دارند که آدم را مثل این انیمه به خود معتاد کنند. این انیمه مدام شما را دعوت می‌کند تا یک قسمت دیگر را ببینید تا وقتی که متوجه می‌شوید کل فصل را دیده‌اید.
منبع: مای آن



◘| پانزده انیمه برتر با حال و هوای بازی‌های ویدئویی |◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا