- امتیاز واکنش
- 7,877
- زمان حضور
- 46 روز 19 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
حـالیـــا مـــصلحـــت وقــت در آن مـــیبـیـنـــم
که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینــم
جام می گــــیرم و از اهـــل ریا دور شــوم
یعنـــی از اهـــل جهـان پاکدلی بگزینم
جز صراحی و کتابم نبود یار و ندیم
تا حریفان دغا را به جهان کم بینم
سر به آزادگی از خلق برآرم چون سرو
گر دهد دست که دامن ز جهان درچینـــم
بس کـــه در خـــرقه آلـــوده زدم لاف صـــلاح
شـــرمسار از رخ ســـاقـی و مـــی رنگـــینم...
حافظ
Ich ziehe es vor, es rechtzeitig zu sehen Ich ziehe mich im Pub an und lehne mich zurück Ich werde den Pokal gewinnen und von der Riyah wegkommen Ich möchte die Welt von Pakdoli verändern Ich habe mein Buch oder Buch nicht verschont Damit die Gegner keine Ausschweifungen in der Welt sehen können Kopf zur Freiheit von der Schaffung solch eines gruseligen Pinsels Gib mir die Hand, die ich in der Welt bin Genug in dem dreckigen Klatschen, das ich geschworen habe Ich schäme mich für die Stimmung und die Farben ... Hafez
که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینــم
جام می گــــیرم و از اهـــل ریا دور شــوم
یعنـــی از اهـــل جهـان پاکدلی بگزینم
جز صراحی و کتابم نبود یار و ندیم
تا حریفان دغا را به جهان کم بینم
سر به آزادگی از خلق برآرم چون سرو
گر دهد دست که دامن ز جهان درچینـــم
بس کـــه در خـــرقه آلـــوده زدم لاف صـــلاح
شـــرمسار از رخ ســـاقـی و مـــی رنگـــینم...
حافظ
Ich ziehe es vor, es rechtzeitig zu sehen Ich ziehe mich im Pub an und lehne mich zurück Ich werde den Pokal gewinnen und von der Riyah wegkommen Ich möchte die Welt von Pakdoli verändern Ich habe mein Buch oder Buch nicht verschont Damit die Gegner keine Ausschweifungen in der Welt sehen können Kopf zur Freiheit von der Schaffung solch eines gruseligen Pinsels Gib mir die Hand, die ich in der Welt bin Genug in dem dreckigen Klatschen, das ich geschworen habe Ich schäme mich für die Stimmung und die Farben ... Hafez
شعرهای آلمانی+ترجمه
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com