خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

* رهــــــا *

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/10/18
ارسال ها
996
امتیاز واکنش
9,605
امتیاز
233
محل سکونت
مرز جنون
زمان حضور
10 روز 22 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
با جاذبه های گردشگری مونتانا آشنا شوید!

مونتانا یکی از ایالت های غرب آمریکا است که از منابع طبیعی بی نظیر و ارزشمندی برخوردار است؛ به همین دلیل بخش وسیعی از اقتصاد آن از کشاورزی و دامپروری تامین می شود. جاذبه های گردشگری مونتانا ، گردشگران بسیاری را که علاقه به سرزمین های بکر و گذراندن تعطیلاتی رویایی دارند به سمت خود می کشاند. همچنین این ایالت جمعیت کمتری نسبت به سایر ایالت های آمریکا دارد.

جاذبه های گردشگری مونتانا

جاذبه های گردشگری مونتانا آمریکا

مونتانا یکی از غربی ترین ایالت های آمریکا و مصداق بارز و عینی فیلم های وسترن است. این ایالت، طولانی ترین مرز زمینی را با کشور کانادا دارد؛ بنابراین عجیب نیست اگر یکی از ایالت های سرد آمریکا به شمار آید.

جاذبه های گردشگری مونتانا

مونتانا بهشت ماجراجویان است. در مونتانا می توانید با خیال راحت به طبیعت گردی بپردازید و چند روزی را به دور شلوغی های زندگی شهری به هایکینگ، ماهیگری، کایاک، کوهنوردی و… مشغول شوید؛ بنابراین در مونتانا بیش تر مکان های شاخص گردشگری را جاذبه های طبیعی تشکیل می دهند.




پارک ملی گلیشر | Glacier National Park

پارک ملی گلیشر از جاذبه های گردشگری مونتانا ، منطقه ی وسیع محافظت شده ای است که به علت مناطق کوهستانی، چمن زارهای مرتفع، جنگل های متراکم، یخچال های طبیعی، آبشار های بلند و دریاچه های درخشان، شناخته می شود.

پارک ملی گلیشر

پارک ملی گلیشر با ۷۰۰ مایل مسیر پیاده روی، به راستی بهشت طبیعت گردان است. دسترسی به پارک ملی گلیشر با اتومبیل نیز ممکن است، فقط کافی است از جاده زیبا و کوهستانی با مسافت ۵۰ مایل، خودتان را به غرب گلیشر برسانید.

پارک ملی گلیشر

علاوه بر تفریحاتی نظیر، کوهنوردی، هایکینگ، کایاک و… پیشنهاد می کنیم تماشای طلوع و غروب خورشید را به هیچ عنوان از دست ندهید، جالب است بدانید بسیاری از معروف ترین عکاسان دنیا، برای ثبت طلوع و غروب خورشید بر طبیعت زیبای مونتانا، راهی پارک ملی گلیشر می شوند. پس دوربین عکاسی تان را بردارید و برای شکار زیباترین لحظه ی زندگی تان آماده باشید.

پارک ملی گلیشر



مونتانا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: D E V I L، MacTavish و -isajjad-

* رهــــــا *

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/10/18
ارسال ها
996
امتیاز واکنش
9,605
امتیاز
233
محل سکونت
مرز جنون
زمان حضور
10 روز 22 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
بنای یادبود Little Bighorn Battlefield

این بنای یادبود یکی از بارزترین نشانه های صلح در آمریکا است. Little Bighorn Battlefield در جهت گرامی داشت یاد کشته شدگان درگیری های میان سرخپوستان و ارتش آمریکا در سال ۱۸۷۶ ساخته شده است و شامل قسمت های مختلفی مانند گورستان و موزه است.

بنای یادبود Little Bighorn Battlefield

بنای یاد بود Little Bighorn Battlefield درواقع به احترام تلاش سرخپوستان در جهت حفظ قلمروشان ساخته شده است و یکی از تاثیر گذارترین بناهای یادبود در سرتاسر دنیا، به حساب می آید. بنابراین در سفر به مونتانا آمریکا سر زدن به این بنای یادبود را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بنای یادبود Little Bighorn Battlefield




موزه ی راکی | Museum of the Rockies

موزه ی راکی در Bozeman مونتانا آمریکا واقع شده است و شامل گنجینه ی بزرگی از بقایای دایناسورها است.

بنابراین اگر دوست دارید اسکلت دایناسورها، مدل های شبیه سازی شده و تخم دایناسورها را ببینید، حتما باید برای یک نصف روز هم که شده به گشت و گذار در موزه ی راکی مشعغول شوید.

موزه ی راکی

جالب است بدانید موزه ی راکی، بزرگترین موزه ی مربوط به دایناسورها در آمریکا و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری مونتانا است و اسکلت غول پیکرترین دایناسور جهان یعنی تیراناسورس رکس در آن قرار دارد. همچنین در موزه ی راکی، برنامه های آموزشی متعددی برای کودکان و نوجوانان، برگزار می شود.

موزه ی راکی

بنابراین اگر عاشق دنیای دایناسورها هستید یا به همراه یک نوجوان کنجکاو سفر می کنید، موزه ی راکی می توانید یکی از دیدنی ترین نقاط سفر شما به مونتانا آمریکا باشد.

موزه ی راکی


پیست اسکی | Big Sky Resort

همان طور که قبلا اشاره کردیم. مونتانا یکی از سردترین ایالت های آمریکا است. به همین دلیل این ناحیه زمستان های سرد و پر برفی دارد و عجیب نیست اگر بزرگ ترین پیست اسکی آمریکا در این ایالت واقع شده باشد.

Big Sky Resort

این پیست اسکی از جاذبه های گردشگری مونتانا در Bozeman آمریکا قرار دارد و ۵,۷۵۰ هکتار مساحت دارد. میانگین بارش سالانه ی برف در این منطقه در حدود ۴۰۰ اینچ است و به همین علت مکان مناسبی برای اسکی بازان حرفه ای است. البته قسمت های کم شیب تر این پیست، کاملا مناسب اسکی بازان مبتدی است.

وجود هتل، رستوران، کافی شاپ و … این پیست اسکی را مناسب یک آخر هفته ی خانوادگی کرده است. پس اگر عاشق ورزش های زمستانی و اسکی هستید، بی شک از بودن در پیست اسکی مونتانا آمریکا لـ*ـذت می برید.

Big Sky Resort



مونتانا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا