خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

.Mahdieh

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/9/18
ارسال ها
659
امتیاز واکنش
9,871
امتیاز
263
سن
24
محل سکونت
⇇کره ی خاکی⇉
زمان حضور
7 روز 16 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
ویژگی های یک خانم بدنساز یا با اندامی متناسب (فیتنس)

در کشور ما هنوز به صورت فراگیر و عمیق روی علم مربیگری و فیتنس بانوان تمرکز نشده، نمونه بارز آن عدم برگزاری مسابقات فیتنس برای خانم ها است و همین باعث شده تا شناخت خانم ها از انـ*ـدام فیتنس درست و یا کامل نباشد. مورد دیگر اینکه چون اکثر مربیان خانم در گذشته زیر نظر مربی مرد تمرین کرده اند هنوز تا حدودی برخی معیارهای مردانه در تمرینات و شیوه مربیگری خانم ها مشاهده می شود. حتی مشاهده شده برخی خانم ها اندامی نزدیک به انـ*ـدام مردانه و حتی می شود گفت گرایش به بادی بیلدینگ دارند. یعنی اندامی خارج از قواعد فیتنس خانم ها.

در این شرایط وقتی خانم های بدنساز یا اهل فیتنس تصاویر خانم های ورزشکار فیتنس یا بیکنی را مشاهده می کنند، خیلی با سلیقه فعلی آن ها تفاوت دارد. اما واقعیت همین های است که می بینید. برای درک بهتر به این توضیحات توجه کنید: شکم ۶ تکه یک خانم فیتنس باید با ورزشکار بادی بیلدینگ کاملا" متفاوت باشد. از لحاظ سایز بازو، سـ*ـینه، ران، ساق و ساعد باید عضلات کوچک ( حجیم نباشد) و تراشیده باشد. یعنی شما تصور کنید یک خانم با این ویژگی، نباید از روی لباس انـ*ـدام ورزیده او نمایان باشد.

باید توجه کنید که برای یک انـ*ـدام فیتنس نیازی به وزنه سنگین نیست، بلکه وزنه نسبتا" سنگین باشد و همچنین به تمرینات هوازی زیاد توجه شود، این مورد حتی برای آقایان هم صدق می کند. سعی کنید تمرینات هوازی شما فقط در دویدن یا ال اپتیکال خلاصه نشود، می توانید شنا کنید و یا حتی بسکتبال بازی کنید.

نیازهای شما برای داشتن یک بدن حرفه ای

اگر بخواهیم موارد را در کنار هم بیان کنیم می توان به این موارد اشاره کرد: تمرین حرفه ای، برنامه ریزی حرفه ای، تغذیه، مکمل، خواب و استراحت کافی، اراده قوی و روحیه خوب و مهمترین گزینه، مشاور یا مربی حرفه ای.


تغذیه یک ورزشکار که می خواهد از اندامی متناسب و خوب برخوردار باشد باید با توجه به شناخت کافی از بدن و شرایط زندگی تعیین شود. سعی کنید برای رسیدن به هدفتان حتما" از مشاورین مجرب کمک بگیرید.

بدن حرفه ای، مکمل حرفه ای!

اگر شما می خواهید حرفه ای تمرین کنید، چه خانم باشید و چه مرد، بدون شک به مکمل های استاندارد و سالم نیاز خواهید داشت، اما لطفا" خودسرانه مصرف نکنید و حتما" به استاندارد بودن و سالم بودن مکمل توجه کنید. یک مکمل سالم و استاندارد باید توسط متخصصین امر تأیید شود و همچنین از تست شدن این مکمل اطمینان حاصل کنید.


نکاتی در خصوص فیتنس بانوان و مربیان فیتنس!

 
  • تشکر
Reactions: Mahta.ra
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا