خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


یس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد ویروس کرونا به مرزهای ایران نزدیک شده و این ویروس مرگبار در آستانه ورود به خاک کشورمان قرار دارد.

ویروس خطرناک و کشنده کرونا (CoronaVirus) به مرزهای ایران نزدیک شده و متاسفانه احتمال ورود این بیماری به کشورمان وجود دارد. در روزهای اخیر مواردی از ابتلا به کروناویروس در کشورهای همسایه و نزدیک ایران از جمله پاکستان، عربستان و امارات مشاهده شده است. به همین دلیل، امروز رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت توییتی را منتشر کرد و به این موضوع واکنش نشان داد. دکتر کیانوش جهانپور در این توییت خود نوشت:

ویروس کرونا به مرزهای ایران نزدیک شده و مشاهده موارد ابتلا در امارات، اقلیم کردستان و موارد مشکوک در عربستان، پاکستان و… از احتمال قریب‌الوقوع ورود کروناویروس به ایران حکایت دارد. مراقبت‌ها و غربالگری ورود ادامه دارد، لکن هیچ‌کدام مانع قطعی و کاملی در مقابل ویروس نخواهد بود.

ویروس کرونا در امارات و عربستان
امروز وزارت بهداشت امارات متحده عربی اعلام کرد که اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور مشاهده شده است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت امارات، فرد مبتلا شده به این ویروس از اعضای خانواده‌ای است که از شهر ووهان چین به امارات سفر کرده‌اند. وی اکنون تحت مراقبت پزشکی قرار دارد و حال عمومی او پایدار است.

در روزهای گذشته خبرهایی از ورود کروناویروس به کشورهای عربستان و پاکستان نیز منتشر شده بود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یک پرستار هندی که در بیمارستانی در عربستان سعودی کار می‌کند، به ویروس Corona مبتلا شده است. تاکنون آمار کشته شدگان ویروس کرونا به 132 نفر رسیده و این ویروس خطرناک و مرگبار پس از چین به چندین کشور جهان از جمله آمریکا، کانادا، تایلند، عربستان، امارات، پاکستان و استرالیا نیز راه پیدا کرده است.


ویروس کرونا در مرزهای ایران؛ کروناویروس در آستانه ورود به کشورمان قرار دارد

 
  • تشکر
Reactions: * رهــــــا * و Mahta.ra
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا