خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


یک شرکت چینی موفق شد دستگاهی را اختراع کند که ویروس کرونا (CoronaVirus) را در مدت 30 دقیقه تشخیص می‌دهد. کروناویروس تاکنون بیش از 130 کشته بر جای گذاشته است.

چینی‌ها موفق به اختراع دستگاه تشخیص فوری ویروس کرونا شدند. یک شرکت چینی به نام فناوری زیست‌شناسی سان سوره (Sansure Biotech) اعلام کرد این دستگاه می‌تواند ظرف مدت 30 دقیقه، ویروس مرگبار Corona را تشخیص بدهد. این دستگاه جعبه‌ای‌شکل مورد تایید اداره ملی نظارت و مدیریت مواد دارویی چین هم قرار گرفته و مجوز گرفته است. انتظار می‌رود با اختراع این دستگاه، شیوع کرونا به طور موثری کنترل شود.

132 کشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا
دستگاه اختراع شده توسط این شرکت چینی از روز چهارشنبه 9 بهمن 98 در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. کمیته ملی بهداشت و سلامت چین اعلام کرده در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1500 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 31 استان چین تایید شده که 263 نفر آنها در وضعیت وخیم و بحرانی قرار دارند. تاکنون 132 نفر بر اثر ابتلا به ویروس Corona جان خود را از دست داده‌اند. دانشمندان مشغول تحقیق برای ساخت واکسنی برای این ویروس هستند، اما پیش‌بینی می‌شود تولید آن ماه‌ها یا شاید سال‌ها طول بکشد.


چینی‌ها دستگاه تشخیص فوری ویروس کرونا را ساختند

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼ و * رهــــــا *
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا