خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
زبان انگلیسی را می توان به روش های گوناگون فرا گرفت. اما برای یادگیری باید ملاک هایی در نظر داشت. از جمله سن افراد، میزان آشنایی آن ها با زبان خارجی، هدف آن ها از یادگیری و… . از این رو در میان متد های مختلفی که برای همه ی افراد از جمله کودکان در نظر گرفته می شود .

یکی از بهترین روش ها برای تقویت زبان انگلیسی دیدن انیمشین است، ر این روش افراد با دنیایی کودکانه این فیلم ها ارتباط برقرار کرده و تک تک لغات را در ذهن خود ثبت می نمایند. این روش مخصوصا برای کودکانی که هنوز رسم الخط انگلیسی را آموزش ندیده اند و یا بازیگوش می باشند، بسیار مناسب است.

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن باید همراه با آموزش های دیگر صورت گیرد. آموزشی هایی که به کودکان نشان دهد، هدف و مفهوم این انیمیشن چیست. همچنین باید عنوان کرد که یادگیری این متد باید زیر نظر اساتید مجربی صورت گیرد.

هرگونه اشتباه در این زمینه، نه تنها به دلزدگی کودکان منجر می گردد، بلکه باعث کج فهمی در آن ها نیز می شود. در این نوع آموزش نیاز به یک استاد است . این کار در ماه های اولیه آموزش بسیار ضروری است. علاوه بر این، تکرار جملات و کلمات موجود در انمیشین ، به شکل بازی و سرگرمی، به یادگیری کودکان، بسیار کمک می کند.

آزمایشات زبان شناسان نشان داده است، کودکانی که با فیلم و موزیک به یادگیری زبان دوم می پردازند، می توانند به صورت بلند مدت، لغات و اصطلاحات را در ذهن نگه دارند و سریعتر از هم سالان خود، به تکرار جملات و یا ساختن آن ها بپردازند. در حقیقت این تاثیر این روش است که باعث می گردد نه تنها کودکان، بلکه اشخاص بالغ نیز برای شروع یادگیری از این متد استفاده کنند.

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کودکان از جمله پر مخاطب ترین قشر برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند. از این جهت از کتاب های موشن گرافیک بسیاری برای جلب نظر آن ها استفاده شده است. کتاب هایی پر از عکس ها و داستان های زیبا. اما با این حال بسیاری از کودکان از نشستن بر سرکلاس های خشک و بی روح خسته شده و بعد از چند ترم، از یادگیری سرباز می زنند.

در صورتی که اگر این یادگیری همراه با تنوع و بازی کردن همراه باشد، نه تنها برای آن ها بسیار جذاب است، بلکه آن ها را برای یادگیری بیشتر نیز تشویق می کند. از این رو معمولا در کنار یادگیری همراه با کتاب و کلاس، از آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن نیز استفاده می گردد. انیمیشن هایی که برای کودکان بسیار جذاب بوده و مخصوص آموزش طراحی شده اند.

معمولا یادگیری با فیلم ها را چند ترم پس از شروع یادگیری انجام می دهند. برای این کار از فیلم های کوتاه و محتوا محور استفاده شده و کم کم به موضوعات جدی می پردازند. در این سبک از آموزش، با هر بار دیدن یک انیمیشن، کودکان با دایره لغات جدید تری آشنا می شوند و مفاهیم کلی را فرا می گیرند. این روند در دراز مدت سبب تقویت شنیداری، دایره لغات و گفتاری در کودکان می شود.

علاوه بر این، چون آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن بسیار جذاب است، افراد با میل باطنی و نه از روی اجبار به یادگیری زبان خارجه می پردازند. در حقیقت راز پرطرفدار بودن این آموزش در همین است، که افراد را از رو میل به یادگیری دعوت می کند و نه از روی وظیفه و اجبار.


آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
چرا آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن دارای بازدهی بالایی است؟

در حقیقت برای پاسخ به این سوال باید ابتدا از خود بپرسید، انیمیشن ها چه تاثیری بر روحیات و افکار انسان ها دارند؟ فرق آن ها با فیلم ها چیست؟ و برای چه سنی مناسب هستند؟

بسیاری گمان می کنند که انیمیشن ها تنها مخصوص کودکان بوده و دارای موضوعاتی پیش و پا افتاده می باشد و به همین دلیل از دیدن آن ها سرباز می زنند. در حالی که در برخی از انیمیشن ها، لغات بسیار پایه ای قرار دارد، که در کمتر کتابی قابل پیدا کردن است.

علاوه بر این، انیمیشن ها دارای موضوعات بسیار گسترده ای هستند که می تواند در هر دسته ای جای گیرند. برخی از آن ها از زبان حیوانات نقل می شوند و برخی دیگر از زبان گیاهان، به همین سبب هیچ حد و مرزی برای خیالپردازی در مورد آن ها وجود ندارد. همین امر مهمترین عامل جذاب بودن انیمیشن ها می باشند.

علاوه بر این، انیمیشن ها دارای گروه های سنی متفاوتی بوده و می توانند از کودکان سال۲ تا جوانان ۲۰ سال را تحت پوشش خود قرار دهد. همچنین جذابیت های رنگ آمیزی و گرافیت بسیار زیبای آن ها، موجب جذابیت و خواستنی تر شدن آن ها می شود.

از همین رو بسیاری از افراد، آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن را بر روش های دیگر ترجیح می دهند. علاوه بر موارد ذکر شده، در این فیلم های زیبا، معمولا از اصطلاحات و لغات ساده با لهجه ای قابل درک و فهم استفاده می گردد.

به همین سبب برای بسیاری از افراد جذاب است، که یادگیری را با انیمیشن شروع کرده و کم کم به سراغ فیلم های پیچیده بروند. همچنین سرعت بیان لغات در این فیلم ها بسیار آهسته است و آن ها را برای یادگیری در سطح مبتدی مناسب می کند.

بهترین انیمیشن ها برای آموزش زبان انگلیسی کدامند؟

دنیایی انیمیشن، دنیایی پر از رنگ و نور می باشد. شاید به توان به جدیدت عنوان کرد، که سالانه هزاران انیمیشن با موضوعات مختلف در سراسر دنیا تولید می شوند. اما در میان این سیل عظیم از فیلم ها، کدامیک برای یادگیری مناسب است؟ و یا چگونه می توان به کلکسیونی از بهترین فیلم ها دسترسی پیدا کرد؟

بهترین نوع انیمیشن ها، دارای دایره لغت هایی بسیار ساده بوده و کاراکترهای آن، با لهجه ی آمریکایی و یا انگلیسی صحبت می کنند. آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن ها بسیار ساده بوده و بازده یادگیری را افزایش می دهد.

علاوه بر این، شما می تواند بعد از یادگیری در سطح مقدماتی، به صورت آزاد به دانلود فیلم هایی با زیرنویس انگلیسی و یا زبان اصلی پرداخته و کم کم مهارت درک مطلب و قوه شنیداری خود را تقویت کنید. این روش در طولانی مدت بسیار موثر بوده و ذهن انسان دیگر نیازی به انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به بلند را ندارد. زیرا که تماشای فیلم، به صورت مستقیم بر ذهن و روحیات افراد تاثیر گذار است.


آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

 
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~ و ASaLi_Nh8ay

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
تاثیر آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن بر ذهن

تحقیقات نشان داده است که یادگیری از طریق تصویر بسیار سریع تر و کارآمدتر از کتاب خواندن است. زیرا گاهی تنها یک تصویر چند ثانیه ای، مفهومی به اندازه ده ها صفحه کتاب را به همراه خود دارد. از این رو برای تاثیری گذاری بیشتر در ذهن افراد، تبلیغات مهم را در میان فیلم ها قرار می دهند، تا ماندگاری بیشتری در ذهن داشته باشد.

ذهن انسان به گونه ای طراحی شده است، که به سوی ل**ذ**ت به پیش رود. از این رو تمرکز کردن بر روی کتاب ها در هنگام خستگی بسیار سخت است. اما اگر بتوان روشی را استفاده کرد، که در عین خستگی بتواند مغز را به یادگیری و چالش وادار کند، می توان از آن به عنوان روشی برتر در زمینه یادگیری استفاده کرد.

در این خصوص، سایت همیار زبان، آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن را به شما پیشنهاد می دهد. روشی که در آن می توان بی هیچ حد و مرزی با شخصیت های داستان همزاد پنداری کنید و مانند آن ها انگلیسی فکر کرده و انگلیسی صحبت نمایید.

ل**ذ**ت آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن، از آنجایی آغاز می گردد، که برای اولین بار بتوانید بدون کمک از استاد خود یک جمله انگلیسی را متوجه شوید و یا آن را به کار گیرید. در این حالت شوق شما برای یادگیری چند برابر خواهد شد و بعد از آن به دیدن فیلم ها و انیمیشن های بیشتری می پردازید.


آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~ و ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا