خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
چرا زبان انگلیسی بین المللی است
از قرن دهم تا قرن چهاردهم میلادی ، پادشاهان فرانسوی در انگلیس حکمرانی می کردند و زبان انگلیسی تغییرات لازم را از این زبان کسب کرده بود. در حدود قرن ۱۶ میلادی انگلیسی توانسته بود به عنوان یک زبان شکل خود را گیدا کند و حدود ۶ میلیون نفر در انگلیس به این زبان صحبت می کردند و در دیگر کشور ها زبان نا شناخته ای بود. اما چرا زبان انگلیسی بین المللی است ؟ پاسخ این سوال دلایل زیادی دارد که در این مقاله به آن اشاره می کنیم.

گستردگی در سراسر جهان
یکی از دلایل اصلی در اینکه چرا زبان انگلیسی بین المللی است ؟ این است که کشور انگلیس در دریانوردی بسیار قدرتمند بود و به همین دلیل در سراسر جهان افراد انگلیسی زبان در حال رفت و آمد بودند. بعد از اینکه کریستف کلمب قاره آمریکا را کسف کرد دیگر افراد انگلیسی زبان همچون Francis Drake و Walter Raleigh این قاره را برای پیدا کردن اموال ارزشمند جستجو کردند. اولین مستعمره بریتانیا در کشور آمریکا )Jamestown ویرجینیا ) بود که در سال ۱۶۰۷ اتفاق افتاد. علاوه بر آمریکا ، انگلیس با آسیا و در کشورهایی همچون هند ، و آسیای شرقی نیز تجارت می کرد. هم چنین استرالیا هم تبعیدگاهی برای زندانیان انگلیسی بود و بسیاری از آنها در آنجا ساکن شدند.

استفاده زبان انگلیسی
انگلیسی زبانان در مستعمرات خود زبان و سبک زندگی خود را گسترش می دادند. مردم بومی منطقه به دلیل مختلفی همچون اقتصادی و یا با توسل به زور مجبور می شدند به زبان انگلیسی صحبت کنند. سلطه بریتانیا به مستعمرات خود بیش از سه قرن طول کشید و در قرن نوزدهم مستعمرات انگلیس در سراسر جهان وجود داشت. بسیاری از کشور ها پس از مدتی اعلام استقلال کردند اما همچنان زبان انگلیسی زبان رسمی کشورشان شد.
در قرن بیستم آمریکا نیز به عنوان یک قدرت اقتصادی و نظامی توانسته هم چنان استفاده از زبان انگلیسی در علوم ، اقتصاد ،سـ*ـیاست ، فرهنگ ، اطلاعات و… به صورت گسترده وجود دارد.
آموزشگاه زبان انگلیسی ایران آکسفورد برگزار کننده دوره های آموزش زبان در تهران و ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید.


چرا زبان انگلیسی بین المللی است ؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~ و ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا