خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

O.o°"raha¨°o.O

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
298
امتیاز واکنش
3,360
امتیاز
228
محل سکونت
~•° jonub ~•°
زمان حضور
1 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، آسیاتک شرایطی برای کاربران خود ایجاد کرده است که از این پس هنگام تغییر مکان زندگی یا محل کار خود بتوانند خطوط تلفن ثابت را نیز جابجا کنند. در واقع از آنجایی که هنگام اسباب کشی یکی از معضل‌های موجود جابه‌جایی شماره‌ تلفن ثابت و اینترنتی است که روی خطوط وجود دارد، آسیاتک با راه‌اندازی سیستم تلفن ثابت شرکت آسیاتک، امکان انتقال و استفاده از شماره‌های تماس ثابت در سراسر کشور فراهم کرده است.

با توجه به صحبت‌های محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در این ‌باره، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم از دیرباز در هنگام جابه‌جایی منازل یا محل کار، تغییر شماره‌های تلفن ثابت و سرویس اینترنت ثابت بوده است.



در واقع آسیاتک با استفاده از سرویس تلفن ثابت و اینترنت ثابت و پرسرعت ADSL و یا TD-LTE شرکت آسیاتک، این دغدغه برای همیشه به فراموشی سپرده شده و همگان می‌توانند سرویس اینترنت ثابت و شماره‌های تلفن ثابت خود را به هر کجای کشور ایران که تمایل داشته باشند، منتقل کنند. امکان جابه‌جایی شماره تلفن یا تلفن‌های ثابت ترابردپذیر به‌ همراه جابه جایی اینترنت پرسرعت ثابت، یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های سرویس‌های جدید آسیاتک است.

از دیگر مزیت‌های آسیاتک، نوع سرویس‌دهی آن است، زیرا آسیاتک برای شرکت‌ها، کارخانه‌ها و سازمان‌ها خطوط تماس متعددی در نظر گرفته است، به عنوان مثال این مراکز می‌توانند علاوه ‌بر دریافت خطوط متعدد با شماره‌های بسیار رند، از امکاناتی همچون رایگان بودن تماس‌های داخلی، رایگان بودن تماس با نمایندگی‌های سراسر کشور دارای سرویس آسیاتل، در اختیار داشتن مالکیت شماره‌های آسیاتل نمایندگی‌ها در صورت جابه‌جایی یا قطع ارتباط با آنها و امکانات متعدد دیگر بهره‌مند شوند.

یوسفی زاده در پایان از امکان برقراری سرویس آسیاتل همزمان با ثبت‌ نام و امکان پشتیبانی 24 ساعته و مدیریت پنل کاربری مصرف توسط صاحبان سرویس به ‌عنوان دیگر مزایای مهم آسیاتل نام برد و گفت: کاربران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس آسیاتک | خدمات اینترنت پرسرعت ADSL در تهران و شهرستان ها مراجعه کنند.


آسیاتک جابجایی خطوط تلفن ثابت و اینترنت را امکان‌پذیر کرده است

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا