خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
نرخ بیکاری تهران ۳.۱درصد کاهش یافت
-----
خبرگزاری ایرنا: معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری این استان تهران در پاییز سال ۹۸ حاکی از کاهش ۳.۱ درصدی این شاخص نسبت به فصل مشابه در سال ۹۷ است.
مسعود افشین روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: براساس آخرین نتایج منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر استان تهران در فصل پاییز سال جاری، برابر با ۹.۴ درصد برآورد شده است.
وی یادآورشد: این آمار نشان می دهد که ۹.۴ درصد افراد حاضر در سن اشتغال و جمعیت فعال استان تهران در پاییز امسال بیکار بوده اند.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گزارش خود به تعداد افراد یادشده اشاره ای نکرده است.
افشین اظهارداشت: نرخ بیکاری جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر، در پاییز ۱۳۹۸ برای کل کشور۱۰.۶ درصد بوده و کمترین و بیشترین نرخ بیکاری در این زمان به ترتیب برای استان های خراسان جنوبی و کرمانشاه به ترتیب با ۵.۴ و ۱۶.۳ درصد گزارش شده است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در پاییز ۱۳۹۸، به میزان ۴۱.۷ درصد جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر استان تهران از نظر اقتصادی فعال بوده اند، یعنی در گروه شاغلان یا بیکاران قرار گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد: بررسی تغییرات نرخ مشارکت اقتصادی نشان می دهد که این نرخ در استان تهران نسبت به فصل مشابه در سال قبل(پاییز ۱۳۹۷) به میزان ۶/۰درصد کاهش داشته است.
افشین ادامه داد: نرخ مشارکت اقتصادی جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر در پاییز ۱۳۹۸ برای کل کشور ۴۴.۳ درصد برآورد شده و بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی در استان خراسان رضوی با ۵۲.۴ درصد و کمترین مقدار آن در استان مرکزی با ۳۷ درصد ثبت شده است


نرخ بیکاری تهران ۳.۱درصد کاهش یافت

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا