خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

zizi

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/1/20
ارسال ها
10
امتیاز واکنش
3,007
امتیاز
148
محل سکونت
جزایر بنمال
زمان حضور
12 روز 3 ساعت 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
چشم سوم کلمه ای که بارها شنیده ای اما شاید فکر نمی کنید که شما هم آن را داشته باشید. از سالهای دور داشتن چشم سوم برای بسیاری از اقوام و فرهنگ ها تا حدی قابل احترام بوده است. امروزه آن را غده صنوبری نیز می نامند اما همچنان مردم با نام چشم سوم آن را می شناسند.

چشم سوم بدون شک واقعی است ولی نمیتوان آن را کامل درک کرد یا بهتر است بگوییم هر کسی چشم سوم باز ندارد. درک برای داشتن چشم سوم ارتباطی است بین بدن و روحمان که نیاز به قدرتی خاص دارد. زمانی که تفکر پایداری داشته باشیم چشم سوم باد می شود و هدایتگر داخلی قوی تر خواهد شد. در ادامه این بخش از سبک زندگی نشانه هایی که حاکی از باز بودن چشم سوم هستند اشاره خواهیم کرد.
چشم سوم چیست و چگونه کار می کند
در این بخش به پنج نشانه که حاکی از باز بودن چشم سوم است اشاره می کنیم
1- احساس خستگی بین ابروها:
در کل وقتی چشم سوم باز است ارتباط هوشیارانه بین ابرو ها برقرار می شود. درست مثل این کسی که حرکات آهسته راه لمس می کند و گاهی با کوچکترین حرکت احساس انتشار گرما در او رخ می دهد.
2- بالابردن دوراندیشی
با باز بودن چشم سوم شما قادر به درک متفاوتی از اتفاقات خواهید بود توانایی فهم چیزی که قرار است اتفاق افتد .جالب است که چشم سوم کمک تان می کند چیزهایی را ببینید که قابل دیدن نیستند. از تجربیات تان بیش تر بهره می برید و مشکلات را از فاصله دورتر حس می کنید.
3- حساسیت بیشتر نسبت به نور:
چشم سوم توانایی دیدن و درک نور و رنگ ها را بسیار قوی تر است دو چشم دیگر دارد .رابـ*ـطه چشم سوم و رنگ نورها در بسیاری از کتب قدیمی مورد بحث بوده است.
شخصی که چشم سوم باز دارد نور را به شکل ستاره و یا مدور می بیند و حتی توانایی دیدن نور پشت ابرها را نیز دارد.
چطور بدانیم چشم سوم ما فعال است
4- احساس و نیاز به تغییر همیشگی:

درک این که چرا احساس متفاوتی دارید سخت است، فقط این را حس می کنید. این تغییر ممکن است به تدریج یا یک باره ایجاد شود. شاید دیگر از چیزهایی که قبلا برای تان لـ*ـذت بخش بوده است لـ*ـذت نبرید، یا از چیزهایی لـ*ـذت ببرید که قبلا برای تان لـ*ـذت بخش نبوده است. این نیازها و علاقه به تغییرات مداوم بخشی از نشانه های باز بودن چشم سوم است.
5- بیشتر شدن سردرد:
فشاری که در سر ایجاد میشود بیشتر از فشاری است که در میان دو ابرو احساس می شود. چشم سوم باز برای کسی که قبلا آن را تجربه نکرده است می تواند تجربه ی سختی باشد.
باز شدن چشم سوم می تواند سبب فشار و درد در سر شود. برای رفع آن بهترین کار قدم زدن در هوای آزاد است.
نکاتی برای باز شدن چشم سوم:
با باز شدن چشم سوم شما شروع به صحبت کردن با روح خود می کنید و به مرحله ای عالی از تفکر و تمرکز می رسید. بیشتر شدن حافظه و گسترش بصیرت است از دیگر مزایای باز شدن چشم سوم است.
بهترین روش برای باز شدن چشم سوم:
تفکر بیشتر و عمیق تر
استفاده نکردن از شکر و لبنیات در حد ممکن
فکر کردن در محیط باز به خصوص در حالت نشسته روی چمن
قدم زدن در طبیعت
پوشیدن لباسهایی به رنگ پر طاووسی ، نیلی و بنفش
انجام دادن کارهای ظریف مثل نقاشی و رنگ آمیزی و فعالیت های هنری با دقت بالا


چشم سوم

 
  • تشکر
Reactions: آیدا رستمی و MAHTAJ

zizi

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/1/20
ارسال ها
10
امتیاز واکنش
3,007
امتیاز
148
محل سکونت
جزایر بنمال
زمان حضور
12 روز 3 ساعت 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
همه‌ی آدم‌‌ها چشم سوم یا چاکرای آجنا دارند که به آن‌ها توانایی می دهد چیزهایی را ورای دید اصلی‌شان درک کنند. برای بعضی ها این چشم سوم کاملا قوی و باز است و برای برخی بسیار ضعیف و بسته است. درباره اینکه چشم سوم چیست و علایم باز شدن چشم سوم یا همان چاکرای آجنا و نیز روش های فعال سازی چشم سوم در مقالات قبلی بازده نکات بسیار خوبی خواندیم و در این مقاله درباره ۷ خطر باز شدن چشم سوم یا چاکرای آجنا سخن می گوییم.با ما همراه باشید.
خطر باز شدن چشم سوم یا چاکرای آجنا
۱. این کار می‌تواند انرژی بیش از حدی را به چاکرای فوقانی شما بفرستد
این کار باعث می‌شود احساس بلاتکلیفی، واپاشی شدید، و سردرگمی کنید و همچنین به سر درد یا میگرن یا خستگی مفرط دچار شوید.
۲. اگر چشم سوم به زور باز شود، اخطار نشده خواهد بود
آیا دلتان می‌خواهد تمام ارواح جهان را یک به یک ببینید، یا فقط می‌خواهید آن‌هایی را که کائنات می‌خواهد نشان‌تان دهد ببینید؟ اگر چشم سوم‌تان را به زور وادار به باز شدن زود هنگام کنید (مثل این که فقط روی آن چاکرا کار کنید تا «ببیند» و روی بقیه‌ی چاکراها کار نکنید)، آن وقت فیلترهای طبیعی و سالمی که مانع می‌شوند ارواح و انرژی‌هایی که ترسناک و حواس پرت کن هستند را ببینید در اختیار نخواهید داشت.
۳. توانایی‌ها و ظرفیت‌های چشم خودتان را درک نخواهید کرد
چشم سوم چیزی بسیار بیشتر از «بینایی» است. این چشم به شما اجازه می‌دهد تصویر‌سازی کنید، رویاپردازی کنید، کشف وشهود داشته باشید، و صداهای معنوی بشنوید. همچنین دیدگاه روشنی نسبت به مسیر زندگی برایمان فراهم می‌آورد و ما را راهنمایی می‌کند، که چگونه با اراده‌ای بالاتر، این مسیر را بپیماییم. بیشتر مراقبه‌هایی که فقط روی چشم سوم کار می‌کنند از تمام خاصیت‌های ورای بینایی معنوی غفلت می‌کنند.
مطلب مرتبط: علائم باز شدن چشم سوم :۵ نشانه که چشم سوم شما باز است
۴. اگر چشم‌تان به صورت طبیعی مثل چشم انسان‌ها نبیند ممکن است احساس بی‌لیاقتی یا خود کم بینی کنید
همانطور که پیشتر گفتم، همه‌ی چشم‌ها به یک صورت نمی‌بینند. ممکن است شم و شهودی باور نکردنی داشته باشید اما قادر نباشید انرژی‌ها را به وضوح شخصی که کنارتان ایستاده است ببینید. افتخار کردن به ظرفیت‌ها و توانایی‌های چشم‌تان شانه به شانه‌ی افتخار متفکرانه به کل وجودتان حرکت می‌کند، که این موضوع درسی لازم و مهم برای هر تمرین معنوی جامع به شمار می‌رود.
خطر باز شدن چشم سوم یا چاکرای آجنا ۵: اطلاعات غلط خواهید گرفت
وقتی چشم سوم‌تان متعادل نباشد، که تقریبا اگر تنها چاکرای «باز شده» باشد، همیشه چنین خواهد بود؛ در آن صورت اطلاعات غلط بسیار زیادی خواهید گرفت. رویاها واقعی به نظر می‌رسند، تجسم علوی برای پنهان کردن توهمات معنوی استفاده می‌شود، و مشاهده‌ی واضح هر چیزی دشوار می‌شود. برای کشف و شهود صحیح یا حتی پیش‌بینی‌ها و ذهن خوانی به ماهیت پایه‌ای چاکراهای پایینی قدرتمند نیاز دارید.
مطلب مرتبط: تست چاکراها با استفاده از روح در حال ترک بدن
۶. شما را به یک منبع تغذیه‌ انرژی تبدیل می‌کند
اگر کارتان از پایه درست و محکم نباشد، حفاظت معنوی را تمرین نکرده باشید، یا انرژی را از چشمان خود به بیرون ساطع نکرده باشید، برای ارواح شریر به یک منبع تغذیه‌ی انرژی تبدیل می‌شوید. اگر به زور چشم سوم خود را باز کنید، قادر نخواهید بود رویاها، مناظر، و شهودی را که آنها برای‌تان می‌فرستند اخطار کنید و این می‌تواند برای سلامت ذهنی شما بسیار خطرناک باشد.
۷. تمام ظرفیت نعمات شهودی / «روانی» خود را بیدار نخواهید کرد
تمام توانایی‌های معنوی از یک تمرین جامع و کامل می‌آیند، و وقتی کل سیستم انرژی را در نظر می‌گیریم همیشه قوی‌ترین و سالم‌ترین هستند. شهود و بصیرت فقط چشم سوم نیست، کل وجود شما می‌تواد ببیند و کشف و شهود کند، بنابراین اگر تمام انرژی‌تان با هم و به طریقی هدایت و فکر شده آزاد شوند شما از توانایی‌های بسیار قوی‌تری برخوردار خواهید بود. چاکراها را تفکیک و تقسیم نکنید، آنها همه با هم بدن شما را به عنوان منبع کل انرژی‌های نافذ تشکیل می‌دهند


چشم سوم

 
  • تشکر
Reactions: آیدا رستمی و MAHTAJ

zizi

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/1/20
ارسال ها
10
امتیاز واکنش
3,007
امتیاز
148
محل سکونت
جزایر بنمال
زمان حضور
12 روز 3 ساعت 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
چشم سوم و ۲۲ روش آسان برای علاقه‌مند نمودن آن در طول روز
چشم سوم و ۲۲ روش آسان برای علاقه‌مند نمودن آن در طول روز

شم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
بدن انسان چند نوع انرژی دارد ؟
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
بدن انسان دونوع انرژی دارد :

۱ – انرژی بیوشیمیایی
۲ – انرژی کیهانی
  • انرژی بیو شیمیایی بدن از گرمای آزاد شده از واکنشهای شیمیایی غذاهایی که میخوریم بوجود می آید .
  • انرژی کیهانی نوعی انرژی الکترومغناطیسی است که در همه جا وجود دارد . بدن ما نیز یکی از دریافت کننده های این انرژیست.
اما این انرژی از چه مراکزی وارد بدنمان میشوند ؟
  • انرژی کیهانی از طریق چاکراها وارد بدنمان میشوند .
  • چاکرا لغتی سانسکریت به معنی گردونه است .
  • چاکرا یک فضای مخروطی در حال چرخش بوده که راس آن روی بدن می باشد.
  • انرژی کیهانی از طرف قاعده مخروط وارد شده و از راس آن وارد بدن می شود.
  • هر چه مخروط چاکرا بزرگتر باشد انرژی بیشتری جذب میکند .
چند چاکرا در بدن داریم ؟
۱ – چاکرای ریشه
۲ – چاکرای ****
۳ – چاکرای خورشیدی
۴ – چاکرای قلب
۵ – چاکرای گلو
۶ – چاکرای چشم سوم
۷ – چاکرای تاجی
ضعف و ناهماهنگی چاکراها مشکلات زیادی برای ما بوجود می آورد . در این مقاله قصد داریم به روشهای مختلف پاکسازی و فعال سازی چاکرای ششم چاکرای چشم سوم بپردازیم
چشم سوم چیست:
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن

چشم سوم همان بخش پیشین چاکرای ششم است.
چاکراها کانون‌های انرژی در حوزه‌ی انرژی‌های ماورایی انسان (هاله‌ی نورانی انسان) می‎باشند. چاکراها مسؤول تبادل انرژی بین هاله‌ی انسان و هاله‌ی کیهان و هم‌چنین مسؤول متعادل کردن انرژی در سطوح مختلف هاله می‎باشند.
هاله‌ی نورانی انسان میدانی از انرژی‌های بسیار لطیف است که دور تا دور بدن را به صورت یک تخم مرغ احاطه کرده است. هاله‌ی نورانی در حالت معمولی احساس و ادراک نمی‎شود ولی به کمک چشم سوم قابل رؤیت است.
چاکراها به دو نوع اصلی و فرعی تقسیم می‎شوند.
چاکراهای اصلی هفت عدد می‎باشند (که در بالا به آنها اشاره کردیم) و در راستای مغز و نخاع قرار می‎گیرند. این چاکراها به ترتیب از پایین به بالا با شماره‎های ۱ تا ۷ نام‎گذاری می‎شوند. چاکراهای شماره‌ی ۱ و ۷ یک قسمتی و چاکراهای شماره‌ی ۲ تا ۶ دو قسمتی می‎باشند، به‌طوری که یک قسمت آنها در جلوی بدن و قسمت دیگر آنها در پشت بدن قرار می‎گیرد. به عبارت دقیق‌تر چشم سوم دارای دو قیف انرژی (در جلو و پشت) می‌باشد، در هر یک از این قیف‌های انرژی دو قیف فرعی وجود دارد، به همین دلیل آجنا به «گل نیلوفر» تشبیه شده است.
در ادبیات و عرفانِ شرق چاکرا به «گل نیلوفر آبی» تشبیه شده است، پس گل نیلوفر سنبل و نماد چاکرا است و تعداد گلبرگهای آن بیانگر تعداد قیف‌های فرعی هر چاکرا می‌باشد. چاکرای ششم (چشم سوم) مهم‌ترین، شناخته شده‎ترین و مورد توجه‎ترین چاکرا است.
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
چاکرای ششم، مرکز فرمان دهی ناظر بر چاکراهای دیگر و مسؤول نظارت بر ذهن است. این چاکرا، پل ارتباطی ابعاد فیزیک و متافیزیک انسان می‎‎باشد. بخش جلویی چاکرای ششم مسوؤل تجسم فکری و توانایی تجسم و اندیشه کردن است. به عبارت دیگر قابلیت تصویر سازی و درک مفاهیم ذهنی به این بخش مربوط است. این بخش هم‌چنین فرمول‎بندی کردن ایده‎ها و ادراک نیازهای روحی و روانی را بر عهده دارد.
توانایی پیگیری و اجرای طرحها و توانایی
به فعالیت درآوردن افکار، به بخش پشتی چاکرای ششم مربوط می‎شود. به عبارت دیگر، انجام اعمالی که سبب تجلّی مادی اندیشه‎ها در جهان فیزیکی می‎گردد، بر عهده بخش پشتی این چاکرا می‎باشد. به‌طور خلاصه می‎توان گفت: بخش جلویی چاکرای ششم مسؤول طراحیِ افکار و بخش پشتی آن مسؤول اجراِ اعمال می‎باشد.
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
انسداد انرژی در چاکرای ششم:

اگر این چاکرا ضعیف و جریان انرژی در ان راکد باشد،به علت کمبود انرژی در آن قدرت خلاقیت فرد متوقف می گردد،یا آن افکار خلاق هرگز محقق نمی گردد. همراه با این وضعیت عذر و بهانه ای دائمی وجود خواهد داشت که بر اساس ان جهان خارجی به سبب نقائض خود مورد سرزنش قرار می گیرد.
پیامد عملکرد ناهماهنگ چاکرای چشم سوم عدم تعادل است،به طور مثال: پافشاری بیش از حد روی حوزه عقل . تصمیمات زندگی فرد، منحصرا با عقل و منطق صورت می گیرد و فقط انچه را که با ذهن منطقی اش درک می کند قبول دارد،شخص به آسانی قربانی تفکر روشنفکر خود می شود.
عملکرد دیگر این است که فرد با قدرت ذهنش سعی میکند بر روی دیگران و رویدادها تاثیر بگذارد.در این وضعیت معمولا چاکرای شبکه ی خورشیدی هم معمولا از تعادل خارج است و چاکرای قلب و تاج نیز در حدجزئی رشد یافته است.
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
بیماریهای مربوط به چاکرای چشم سوم

ناراحتی اعصاب از قبیل رعشه-فلج صورت-ناراحتی های چشم از جمله اب مروارید-التهاب چشم-زخم قرنیه مزمن- جوشهای پلک-سرگیجه-ناراحتهای گوش و بینی مثل کری-گوش درد-از دست دادن حس بویایی-خونریزی بینی-یبیهوشی- صرع -ناراحتی های ذهنی از جمله مالیخولیا -وهم بینی-هذیان گویی-وسواس-ضعف اعصاب و …..
نشانه های فعال بودن چشم سوم
اشخاصی که چشم سوم فعال، باز، متعادل و هماهنگ داشته باشند،دارای تجسم خلاق و قوه‌ی تصور بسیار شگرف خواهند بود. چنین کسانی ممکن است به چیزهایی دسترسی داشته باشند که سایر مردم ندارند، یا قادر به دیدن رؤیاهایی صادقانه یا پدیده‎هایی از این دست باشند. اشخاصی که با چاکرای ششم، هماهنگ هستند جذاب و گیرا بوده، می‎توانند در طول زندگی خود تجربیات جالبی در سطوح مختلف داشته باشند. چنین افرادی آماده، مشتاق و قادر به دریافت رهنمودها، تجربه‌ی شعور کیهانی، تله‎پاتی و سفر اختری هستند.
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
۲۲ روش آسان برای علاقه‌مند نمودن چشم سوم در طول روز
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن

  1. استفاده از یک تاکیدی روزانه مخصوص چاکرای چشم سوم.مانند:

  • من درونم را بر روی حکمت و شهودم باز می کنم.
  • من به شهودم اعتماد دارم.

  1. یک سوال یا دیالوگ بپرسید و به انتظار پاسخ بمانید و به یاد داشته باشید که حکمت و شهود با علائم و نمادها پاسخ می دهد .صبر کنید برای دریافت پاسخها و پذیرا بمانید.
  2. دفتری تهیه کنید و در ابتدای صبح اولین دریافتها را یادداشت کنید.
  3. به ستاره ها خیره شوید.
  4. استفاده از روغن های ضروری مانند کندر،مرزنجوش،مریم گلی،رزماری،صندل …برخی بر پوست بمالید و از بعضی در فضای خانه و محل کار استعمال کنید که برای تعادل چشم سوم مفید هستند.
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
رایحه درمانی

نعنا: رایحه ی نشاط آور نعنا گره های درون حوزه ی چشم سوم را باز و کمک می کند تا شخص از قالبهای افکار محدود وکهنه رها شود .ذهن را پاک و روشن می کند و قدرت تمرکز را فعال می سازد.
یاسمن: از راه رایحه ی خوش و لطیف یاسمن ذهن ما بر روی تجسم و تصوری که حامل پیامی از حقیقت عمیق تر است بازمی شود. امواج آن حسهای ما را قوی و انرژی های چاکرای چشم سوم را با انرژی چاکرای قلب پیوند می دهد.
  1. استفاده از سنگ و کریستال های مخصوص چشم سوم که دارای فرکانس ارتعاشی همسو با چشم سوم هستند مانند:
گوهر هایی که موجب تعادل چاکرای ششم می شوند.
آمیتیست، فلوئوریت، لاجورد، مون استون، مروارید، سودالیت، سفایر، تورمالین، فیروزه، هولیت
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
سنگ درمانی

سنگ لاجورد: در رنگ آبی پر رنگ سنگ لاجورد دانه های طلایی سنگ نور مانند ستاره های پراکنده درآسمان شب هستند. سنگ لاجورد احساس امنیتی به عالم روحمان منتقل می کند، ذهن را به درون هدایت می کند، انرژی هایش را تقویت کرده و اصول والاتر را می شناسند. با برانگیختن درک و بینش درونی ما را برآن می دارد معنای نهفته دردنیای مادی و انرژی هایی که در پس آن کار می کنند را درک کنیم. همچنین ما را سرشار از شعف عمیق از معجزات حیات و جهان می کند.
یاقوت آبی-بنفش: یاقوت روشن و شفاف، ذهن ما را بر روی دانش کیهانی و حقایق جاودانه باز می کند و امواج آن پاک کننده است. اثر احیا کننده و حیات بخش در زندگی و روحمان دارد. پلی می سازد بین متناهی و لایتناهی و آگاهی ما را با جریان((عشق الهی)) و شناخت جاری می سازد. برای روح هایی که در جست وجوی حقیقت در راه روحانی هستند روشنی می آورد.
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
  1. بطور طبیعی مواد غذایی به رنگ آبی یا بنفش تیره یک اثر مثبت بر چشم سوم دارند.بنابراین خوردن آلوی ،بادنجان،کلم،زغال اخته،فلفل بنفش، و غذاهای سرشار از امگا۳ مفید می باشد.
  2. متعادل سازی کل سیستم چاکرایی خود بخصوص از چاکرای ریشه تا آخر…چرا که انسداد در یک چاکرا موجب عدم تعادل در کل سیستم خواهد شد.
  3. پرداختن به یک کار هنری لذتبخش خصوصا که ایجاد علاقه‌مند چاکرای چشم سوم و تاجی می کند توصیه می شود.
  4. انجام آساناهای یوگا مانند:savasana، خم به جلو،ژست کودک،شانه…..برای علاقه‌مند و فعالیت چشم سوم مفید است.
  5. رنگ درمانی
بنفش روشن اثرپاک کننده و بازکننده بر روی چاکرای ششم دارد. به ذهن آرامش درونی، روشنی و عمق می دهد و حواس را تقویت کرده و بهبود می بخشد. همین طورآنها را بر روی سطوح لطیف ادراک باز می کند.
رنگ آبی تیره:
پاک کننده ی ذهن است و به آن توانایی تفکر عمیق می دهد. تشعشعات آرام آن به اعصاب آرامش و نیرو می بخشد و نیز کمک می کند که الگوهای قدیمی افکار را رها کنیم و اطمینان و انرژی می دهد تا به اعتقاداتمان در حد لزوم پابرجا بمانیم و ایده ها و دانشمان را در زندگی روزمره به کار بریم
چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
  1. موسیقی درمانی:
از هر صدایی که به شما ارامش می دهد و ذهنتان را باز و تصورات و احساسات ابعاد کیهانی را برانگیخته می کند می توانید استفاده کنید. خصوصا موسیقی مدرن مناسب است و همین طور قطعاتی از موسیقی کلاسیک شرق و غرب (به خصوص آثارباخ) که هماهنگ کننده و فعال کننده ی چاکرای چشم سوم هستند.
  1. استفاده از مراقبه های هدایت شونده بطور خاص برای باز کردن چشم سوم ..
  2. سم زدایی کردن از غده ب پینه آل خود با حذف مواد شیمیایی مانند فلوراید،آفت کش ها،نوشیدن مقدار زیاد آب و خوردن سبزیجات اسفناج ،برگ چغندر،اسپیرولینا،کلم پیج
  3. بکار گیری هر دو طب سوزنی و طب فشاری در رژیم سلامتی جسمی خود..
  4. رها کردن بدن خود هنگامی که احساس می کنید ذهنتان در یک مسابقه مداوم قرار دارد و این خود نشانه ای از یک چشم سوم بیش از حد فعال می باشد.
    چشم سوم و روشهایی آسان برای علاقه‌مند نمودن آن
  5. تکرار و استفاده از هجا و نت EEM و مانترای چاکرای ششم
  6. ارتباط گرفتن با عنصر نور .با پیدا کردن وسیعترین گستره آسمان آبی و دراز کشیدن و ریلکس کردن.و تماشای آن
  7. تمرین منظم یک ورزش غیر رقابتی
  8. هر روز صبح با توجه کامل و تمرکز بر روی سیگنالهای بصری ،تمرینی برای گشودن شهود خود انجام دهید
  9. زمانی را به سکوت و تنهایی در روز اختصاص داده و ۵تا۱۰ دقیقه از وسایل الکترونیکی دوری کنید و در سکوت بنشینید یا دراز بکشید و به احساسات درونی و نشانه ها توجه کنید…
  10. در عشق و نور باشید


چشم سوم

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: آیدا رستمی و MAHTAJ

zizi

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/1/20
ارسال ها
10
امتیاز واکنش
3,007
امتیاز
148
محل سکونت
جزایر بنمال
زمان حضور
12 روز 3 ساعت 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
چشم سوم محلی برای دریافت ادراکات فراحسی، الهام و اشراق و وسیله‌ای برای ارتباط موجودات با یکدیگر در جهان هستی می‌باشد.

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند یک لوبیا است که در بین دو ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژیکی است.

حالا من این غدده را از نزدیک ندیده ام ولی هر شکلی که باشد کارش تقریبا درست است.

چشم سوم در بین ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نیز هست. شما با استفاده از این چشم میتوانید امواج انرژی که در محیط هست را احساس کنید این امواج را از طریق مغز یا روح تجزیه و تحلیل کنید و در نهایت پیام مربوطه را به تصویر بکشید این پیام میتواند یک تصویر، یک حس و یا هر چیز ماورایی باشد. معمول استفاده من از این چشم ارسال حس آرامش به افراد و دریافت تصاویر انرژیکی اجسام و اشخاص است. یعنی با استفاده از این چشم من میتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و یا دردها و هر چیز غیر مادی و انرژیکی را با استفاده از این چشم مشاهده کنم.

تست تعیین میزان فعالیت چشم سوم

ابتدا شما بزرگترین انگشت خود را که همان انگشت وسط است را از فاصله ای حدود ۲۰ سانتیمتر به بین ۲ ابرو نزدیک کنید. شما باید احساسی خاص مانند غلغلک یا حتی درد در آن ناحیه احساس کنید. اگر هیچ احساسی نداشتید با انگشت سبابه این عمل را انجام دهید و اگر هم باز هیچ احساسی نداشتید با انگشت کوچک عمل را تکرار کنید و اگر باز هم احساس نداشتید با وسیله نوک تیز مثل نوک خودکار این عمل را انجام دهید.
هر چقدر که جسمی که به این چشم نزدیکتر شود نوک پهنتر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پیشانی بیشتر باشد نشان دهنده باز بودن این چشم دارد برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتیمتری احساس میکنید چشم شما بسیار ضعیف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتیمتری احساس کنید وضعیت چشم سوم شما مناسب است.
توصیعه میشود این عمل را به مدت زیاد تکرار نکنید. چون ممکن است دچار سر درد شوید.

راههای فعال کردن چشم سوم

شما هر شب یا هر وقتی که بیکار بودید میتوانید این ناحیه را ماساژ دهید و یا حتی آنرا به آرامی بخارانید. شما میتوانید از اجسام بهم ریخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصویر خاصی بگردید مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکیل میشوند من سعی میکنم چند تصویر برای مثال روی سایت قرار دهم. و شما اشکال مورد نظر را جستجو کنید. اگر بعد از مدتی توانستید این تصاویر را حرکت دهید که بسیار عالیست برای مثال شما فردی را در تصویر پیدا مینکید حالا خوب دقت کنید ممکن است این فرد به شما بخندد و یا اخم کند یا به سمت شما برگردد و شما را نگاه کند و رویش را از شما برگرداند.

نکانی در مورد چشم سوم
فعال کردن چشم سوم

یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد. چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد، اثر پنج روز از بین می رود.

انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد. البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند.

چشم سوم با اسامی مختلف از جمله چشم معرفت، چشم بصیرت، چشم دل، چشم درون، تیسراتیل و آجنا خوانده می‌شود و جایگاه آن در کالبد اثیری و منطبق بر پیشانی در جسم فیزیکی است.

چشم سوم محلی برای دریافت ادراکات فراحسی، الهام و اشراق و وسیله‌ای برای ارتباط موجودات با یکدیگر در جهان هستی می‌باشد. از طریق آجنا می‌توان با عوالم و موجودات ماورائی و همچنین با ورای ابعاد مکانی و زمانی ارتباط برقرار ساخت. همچنین با کمک آجنا می‌توان هاله‌ها را دید.

برای رؤیت هاله، لازم است که تمرینات باز کردن چشم سوم را انجام دهید، تا چشم سوم خود را علاقه‌مند کرده، قدرت گیرندگی آن را افزایش دهید. این کار شما را قادر می‎سازد که انرژی اطراف سوژه‌ را دریافت کنید. البته بدون انجام این کار هم دیدن هاله‎ی تک‌رنگ‌ها ممکن است، اما اگر چشم سوم شما علاقه‌مند و باز نشده باشد، دیدن هاله‎ی یک موجود زنده بسیار مشکل خواهد بود. در پست بعدی در مورد هاله ها توضیح خواهیم داد .
به یاد بیاورید که وقتی خیلی خیلی خسته و کاملاً فرسوده‌اید چه حالی دارید؟ به یاد بیاورید که چه احساسی دارید وقتی برای روزها نخوابیده‎اید و به سختی می‎توانید چشمهایتان را باز نگه دارید؟ به یاد بیاورید که چه احساسی دارید وقتی چشمهایتان دست از تلاش برای بسته شدن بر نمی‎دارند؟ به یاد بیاورید که چه حالی دارید وقتی که با چشمهایتان می‎جنگید تا آنها را باز نگه دارید؟

تجسم این حالتها با تمرکز و توجه کامل، در شما احساسی برمی‎انگیزد، مانند اینکه تلاش می‎کنید یک پرده‎ی خیالی سنگین را از پشت چشمهایتان بلند کنید. در چنین حالتی ماهیچه‎های چشمهایتان خوب پاسخ نمی‎دهند، بنابراین کار شما تقریباً بطور کامل ذهنی است.

چند لحظه صبر کنید تا این حالت را به خوبی مجسم کنید. کوشش برای باز نگه‌داشتن چشمان خسته، یک علاقه‌مند ذهنی قوی در چشم سوم ایجاد می‎کند و به تدریج باعث باز شدن آن می‎شود. اما چگونه؟

این فعالیت گشایشی ذهن ، آگاهی جسمی شما را در محل چشم سوم متمرکز می‎کند. هنگامی که آگاهی جسمی شما در یک قسمت از بدنتان متمرکز می‎شود و شما آن ناحیه را تحت نفوذ ذهنی خود قرار می‎دهید، کالبد انرژی خود را در آن ناحیه به نحوی پویا علاقه‌مند می‎کنید. اگر این فعالیت ذهنی به اندازه کافی ادامه پیدا کند و تلاش ذهنی کافی صرف آن شود، چشم سوم شما شروع به باز شدن خواهد کرداگر شما فعالیت گشایشی ذهن را هنگامی که در حالت آرامش هستید و موضوعی در میدان دید شما قرار دارد ( و بطور مستقیم در حال نگاه کردن به آن نیستید ) انجام دهید، دید هاله‎ای خودبخود ایجاد خواهد شد.

فعالیت گشایشی ذهن که در اینجا شرح داده شد، شبیه تکنیک‎های دیداری باز کردن چاکرا است که توسط اکثر استادان کار با انرژی و پیشرفت قوای ذهنی تدریس می‎شود. فقط به مراتب قوی‌تر و مؤثرتر است. تمرینهای دیداری کار با انرژی به تنهایی ضعیف و کند هستند و یادگیری و استفاده از آنها مشکل است.

توصیه: مرکز بین دو چشم (روی پیشانی) را به نرمی با ناخن بخارانید. این کار به شما کمک خواهد کرد که این نقطه را با آگاهی جسمانی خود به دقت هدف بگیرید.

آگاهی جسمانی خود را به ناحیه بین چشمهای خود منتقل کنید. با تمرکز کامل از این ناحیه آگاه شوید. این ناحیه را به صورت ذهنی بالا بکشید. چنان که گویی تلاش می‎کنید پلکهایتان را به زور باز کنید. اما به ماهیچه‌هایتان در این ناحیه اجازه ندهید که منقبض شوند یا به هر صورت دیگر پاسخ بدهند ( این تلاش کاملاً ذهنی است
احساس خود را به دقت مورد توجه قرار دهید. تصور کنید که چشمهایتان خیلی سنگین شده‎اند؛ به آنها اجازه دهید که بسته شوند، و چند بار پلکهایتان را به‌هم بزنید. توجه کنید که برای این کار از کدام ماهیچه‌ها استفاده می‎کنید.

همین فرمان عضلانی را از طریق آگاهی جسمانی ذهن خود در آن ناحیه به کار ببرید، اما دیگر به ماهیچه‌های پلکهایتان اجازه ندهید که از فرمان اطاعت کنند.

این کار را دوباره و دوباره تکرار کنید ( بالا بکشید، بالا بکشید، بالا بکشید… ) چنان که گویی یک وزنه‎ی خیالی سنگین را از پشت چشمهایتان بلند می‎کنید.

این کار را بارها تکرار کنید، اما به خودتان ( یا هیچ یک از ماهیچه‎هایتان ) اجازه‎‎ی انقباض یا پاسخ ندهید. این کار در آغاز کمی دشوار است، اما با کمی تمرین به راحتی در انجام آن مهارت و تسلط پیدا می‎کنید.

این فعالیت گشایشی ذهنی خیلی مهم است. اگر می‎خواهید به روشن‌بینی و سایر توانایی‌های روحی دست پیدا کنید، این تمرین اولین قدم برای یادگیری کنترل چشم سوم است

در مراحل اولیه ممکن است احساس کنید که ناحیه وسیعی از بالای ابروهایتان را بالا می‎کشید، حتی تمام پیشانی خود را . این مورد اشکالی ندارد و باز هم می‎تواند تأثیر لازم را برای باز کردن چشم سوم شما داشته باشد. با تمرین بیشتر خواهید توانست حوزه‎ی تمرکز فعالیت ذهنی خود را کاهش دهید و آن را به ناحیه‎ی بین ابروها ( چشم سوم ) محدود کنید.

اگر این فعالیت گشایشی ذهنی را ادامه دهید، چشم سوم خود را علاقه‌مند کرده ، آن را فعال خواهید ساخت. تمرکز یکنواخت و آرام شما روی یک شیئ، چشم سوم شما را با انرژی ساطع شونده از آن شیئ هماهنگ خواهد کرد. این انرژی به مرکز بینایی مغز شما ارسال می‎شود و در آنجا بعنوان یک تصویر ( یک نوار روشن از نور رنگی ) تفسیر می‎شود.
توصیه: هر گاه در انجام این عملکرد گشایشی ذهنی، تمرکز و تسلط کافی کسب کرده، آنرا بصورت ذهنی اجرا کنید، متوجه خواهید شد که وزنه‎ی خیالی پشت چشمهای شما در یک سمت آسانتر از سمت دیگر بالا کشیده می‎شود،که معمولاً سمت راست آسانتر است. اصولا‎ً این احساس ناشی از تفاوت بین دو نیمکره‎‎ی مغز شما است که استفاده از یکی به مراتب آسانتر از دیگری است ( نیمکره‎ی غالب ). اگر این مورد برای شما ایجاد اشکال می‎کند، با یک فعالیت چرخشی ذهنی، در جهت چرخش عقربه‎های ساعت در ناحیه‎ی بین ابروها، چشم سوم خود را علاقه‌مند کنید. منظور از جهت چرخش عقربه‎های ساعت این است که صورت خود را به عنوان صفحه‎ی ساعت در نظر بگیرید و جهت صحیح چرخش را با آن بسنجید. برای این فعالیت چرخشی نیز از همان فرمان ذهنی عضلانی استفاده کنید که قبلاً برای باز کردن چشمهای خسته به کار می‎بردید. اما اکنون آنرا برای چرخش به کار ببرید، چنان که گویی با حرکت چرخشی یک مداد، این ناحیه را علاقه‌مند می‎کنید. بهترین روش این است که برای فعال کردن چشم سوم خود تمرین گشایشی اصلی و این تمرین چرخشی را یک در میان انجام دهید. فعالیت گشایشی ذهنی به هر حال برای هماهنگ کردن چشم سوم شما با هاله لازم است.

توجه: به یاد داشته باشید که همه‎ی این تمرینهای محرک انرژی، به آگاهی جسمانی موضعی خصوصاً آگاهی موضعی در سطح پوست وابسته‎اند. برای اینکه این تمرینها مؤثر باشند، باید احساس کنید که آنها واقعاً اتفاق می‎افتند.


چشم سوم

 
  • تشکر
Reactions: آیدا رستمی و MAHTAJ
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا