خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-isajjad-

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
15/1/20
ارسال ها
117
امتیاز واکنش
897
امتیاز
163
زمان حضور
4 روز 10 ساعت 0 دقیقه
نویسنده این موضوع
عنوان GTA V پرفروش‌ترین بازی یک دهه‌ی اخیر در ایالات متحده است



گروه تحقیقاتی NPD که تخصص‌شان مطالعه‌ی بازار است، به تازگی آماری از پرفروش‌ترین بازی‌های یک دهه‌ی اخیر در آمریکا منتشر کرده‌اند که عنوان GTA V بدون غافلگیری در صدر جدول ایستاده است.

این تحقیقات تنها مختص به کشور ایالات محتده‌ی آمریکا و تمامی پلتفرم‌ها است. گروه NPD برای این نتایج فروش دلاری دیجیتالی و فیزیکی برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰، استیم، نینتندو سوئیچ و نینتندو Wii U را بررسی کرده است. نکته‌ی جالب این است که ۷ عنوان از ۱۰ عنوان برتر، متعلق به سری Call of Duty است، اما این سری از رسیدن به صدر جدول بازمانده است. فهرست کامل به شرح زیر است:

#Grand Theft Auto V
#Call of Duty: Black Ops
#Call of Duty: Black Ops
#Call of Duty: Modern Warfare
#Call of Duty: Black Ops
#Call of Duty: Ghosts
#Red Dead Redemption 2
#Call of Duty: WWII
#Call of Duty: Black Ops
#Minecraft
تنها بازی‌های Call of Duty که در این فهرست نیستند، ریبوت Modern Warfare است که امسال منتشر شده و Infinite Warfare که راستش را بخواهید، مورد استقبال هواداران قرار نگرفت و البته Advanced Warfare که اولین ورود Call of Duty به صورت گسترده به آینده‌ی خیلی دور بود. البته جالب است بدانید که حتی این بازی‌ها هم چندان دور از لیست ۱۰ برتر نبوده‌اند. از بین ۱۵ عنوان برتر از لحاظ فروش، ۱۰ تای آن‌ها متعلق به سری Call of Duty هستند. بله، یعنی تمامی آن‌ها. بی‌دلیل نیست که اکتیویژن (Activision) به صورت سالانه این بازی‌ها را عرضه می‌کند.

محبوبیت شدید Call of Duty در آمریکا، صدرنشینی GTA V را تحسین‌برانگیزتر از قبل می‌کند. صد البته GTA Online و پشتیبانی بی‌بدیل راکستار گیمز (Rockstar Games) از این بخش، دلیل عمده‌ی این محبوبیت هستند. نکته‌ی آخر این است که Red Dead Redemption 2 به مدت یک ماه انحصاری فروشگاه اپیک گیمز بود و گروه تحقیقاتی NPD آمار فروش این فروشگاه را دنبال نمی‌کند. با این حال این بازی موفق شده تا خود را به فهرست ۱۰ برتر برساند.



عنوان GTA V پرفروش‌ترین بازی یک دهه‌ی اخیر در ایالات متحده است

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا