خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

.Mahdieh

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/9/18
ارسال ها
659
امتیاز واکنش
9,861
امتیاز
263
سن
23
محل سکونت
⇇کره ی خاکی⇉
زمان حضور
7 روز 16 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
- ساعت مچی

شاید اولین گام استایل برای تبدیل شدن به یک فرد موفق، اضافه کردن یک ساعت مچی باشد. شاید تصور کنید این روزها کمتر کسی به ساعت مچی نیاز دارد چون با یک اشاره به گوشی همراه خود می‌تواند از زمان باخبر شود اما واقعیت چیز دیگری است. اثر و قدرت ساعت مچی در استایل آقایان موفق بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید. بستن ساعت مچی نشان می‌دهد که شما به زمان اهمیت می‌دهید و فردی منظم، خوش سلیقه و منضبط هستید، چیزی که در موفقیت شغلی جایگاه خاصی دارد. اما هر ساعتی نمی‌تواند چنین اثری داشته باشد به طور مثال ساعت‌های اسپورت با صفحه بزرگ و شلوغ و بندهای رنگی گزینه مناسبی برای موقعیت‌های شغلی نیستند، در مقابل یک ساعت کلاسیک، ساده و سطح بالا که گران و زیبا به نظر برسد کامل کننده استایل آقایان موفق است. شما می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف ساعت‌های متفاوتی تهیه کنید مثلا یک ساعت اسپورت برای ورزش و پیاده روی، یک ساعت معمولی برای استفاده روزمره و یک ساعت شیک و سطح بالا برای موقعیت‌های خاص و رسمی.






2- عطر

مقبولیت اجتماعی اولین قدم برای موفق شدن است و هیچ کس نسبت به فردی که بوی بدی می‌دهد نظر مثبتی نخواهد داشت. این مشکل را می‌توان با نظافت و بهداشت شخصی حل کرد اما کار به اینجا ختم نمی‌شود. آقایان موفق رایحه مخصوص به خود را دارند که حتی ممکن است متوجه آن نشوید اما این رایحه در ضمیر ناخودآگاه شما اثر خواهد کرد و یکی از دلایل موفقیت و مقبولیت اجتماعی آقایان موفق نیز همین رایحه خاص است. شما هم می‌توانید عطر مخصوص به خودتان را داشته باشید تا همیشه با آن شناخته شوید، یک عطر ملایم برای فصل‌های گرم و استفاده روزمره و یک عطر نسبتا قوی برای مهمانی‌ها و فصول سرد بهترین گزینه است. این نکته را هم فراموش نکنید که عطر زدن نمی‌تواند سرپوشی برای بوی عرق باشد پس نظافت شخصی را همیشه در اولویت قرار دهید.






3- عینک

بسیاری از افراد این روزها به دلیل ضعف و نقص بینایی از عینک استفاده می‌کنند و از این مساله چندان راضی به نظر نمی‌رسند. اما بهتر است بدانید که عینک زدن یکی از راز‌های شیک پوشی برای رسیدن به موفقیت است و با تنوع مدلی که این روزها در فریم‌های عینک وجود دارد هیچ بهانه‌ای برای کنار گذاشتن عینک، قابل قبول نیست. اگر سری به فروشگاه‌های عینک بزنید با صدها انتخاب متنوع و زیبا روبرو خواهید شد و حتما یکی از آن‌ها مناسب شما خواهد بود و شما را جذاب‌تر و موقرتر نشان خواهد داد. اگر به تنوع علاقه دارید و با محدودیت مالی هم مواجه نیستید می‌توانید به یک عینک هم بسنده نکنید و دو یا سه عینک متفاوت برای موقعیت‌های مختلف تهیه کنید تا بتوانید استایل جذاب و موفق خود را بسازید.






4- عینک آفتابی

همه به عینک آفتابی نیاز دارند چون نور خورشید باعث آسیب به چشم می‌شود و با استفاده از یک عینک آفتابی استاندارد می‌توان از این آسیب جلوگیری کرد اما قضیه به اینجا ختم نمی‌شود. تفاوت یک استایل بدون عینک آفتابی با زمانی که همین استایل با عینک آفتابی کامل شده باشد از زمین تا آسمان است. تقریبا همان منطقی که در مورد عینک طبی گفته شد برای عینک آفتابی هم صدق می‌کند یعنی شما با استفاده از یک عینک آفتابی مناسب می‌توانید استایل بسیار جذاب‌تری داشته باشید. در انتخاب عینک، به رنگ و کاربرد و شکل فریم آن توجه کنید، اگر فرم صورت خود را می‌دانید با نگاه به نمودار زیر می‌توانید مدل عینک مناسب خود را پیدا کنید.





5- کفش رسمی

لازم به ذکر نیست که یک استایل رسمی تنها با حضور یک جفت کفش رسمی شیک و چرم کامل می‌شود. همه آقایان موفق حداقل چند جفت از این کفش‌ها را در کمد لباس‌های خود دارند چون داشتن یک فقط یک جفت کفش رسمی نمی‌تواند نیاز شما را برطرف کند. اگر یک جفت کفش چرم را هر روز بپوشید عرق و بوی پا جذب چرم خواهد شد و دیگر از بین نخواهد رفت. چرم برای سالم ماندن و دوام، به استراحت نیاز دارد بنابراین بهتر است آن را حداکثر یک روز در میان بپوشید و در فاصله بین هر پوشیدن، آن را در قالب‌های چوبی مخصوص قرار دهید تا رطوبت و بوی بد آن از بین برود. واکس زدن را نیز هر دو هفته یک بار فراموش نکنید.






6- کتانی سفید

بیشتر آقایان تصور می‌کنند کفش چرم رسمی تنها چیزی است که برای استایل موفق خود به آن نیاز دارند و هر چیزی غیر از آن، به خصوص کفش کتانی، استایل آن‌ها را سطح پایین و شلخته و نوجوانانه نشان خواهد داد. اما واقعیت این است که با انتخاب کفش کتانی مناسب هم می‌توان استایلی زیبا و سطح بالا داشت. شاید پیدا کردن چنین کفشی ساده نباشد اما اگر در این کار موفق شدید می‌توانید این کفش را به یک انتخاب روزمره عالی تبدیل کنید و استایل خود را از تکرار نجات دهید. در مقالات بعدی درباره روش صحیح استفاده از کفش کتانی در استایل رسمی و نیمه رسمی مردانه مطالب کامل‌تری را بیان خواهیم کرد.






7- ژاکت یقه هفت

ژاکت‌های مردانه انواع مختلفی دارند و فرم یقه شاخص‌ترین تفاوت را در آن‌ها به وجود می‌آورد. به طور مثال استایل یک زاکت یقه گرد با ژاکت یقه هفت تفاوت زیادی دارد اما رنگ و طرح و بافت آن شاید تفاوت چندانی در ترکیب لباس‌های شما ایجاد نکند. اما همه آقایان شیک پوش در فصول سرد سال به ژاکت نیاز دارند و باید بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنند تا استایلی جذاب و موفق داشته باشند. ژاکت یقه هفت بهترین نوع ژاکت مردانه برای اکثریت قریب به اتفاق آقایان است. این لباس با هر لباس مردانه دیگری به خوبی هماهنگ می‌شود و به همه می‌آید. اگر در مورد رنگ ژاکت تردید دارید خاکستری و سرمه‌ای بهترین و تطبیق پذیرترین انتخاب است.






8- پیراهن اسپورت

همان طور که می‌دانید پیراهن مردانه انواع مختلفی دارد و پیراهن‌های اسپورت به نوعی از آن گفته می‌شود که غیررسمی است. این پیراهن‌ها را می‌توان همراه با شلوار جین، کتان و … با کت یا بدون کت پوشید اما نمی‌توان همراه با کت و شلوار رسمی از چنین پیراهنی استفاده کرد. در هر صورت یک آقای شیک پوش و موفق باید برای هر موقعیتی لباس داشته باشد و پیراهن اسپورت هم در موقعیت‌های بسیاری قابل استفاده خواهد بود. بنابراین اگر پیراهن غیررسمی و اسپورتی پیدا کردید که به شما می‌آید و تطبیق پذیری خوبی دارد برای خرید آن تردید نکنید و حتی اگر امکان آن را داشتید، دو عدد از آن تهیه کنید.





9- پیراهن رسمی مردانه

و اما پیراهن رسمی مردانه که یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها برای آقایان موفق و خوش لباس به شمار می‌رود، شما به حداق پنج عدد از این پیراهن‌ها نیاز دارید که بیشتر آن‌ها باید در رنگ سفید باشند اما می‌توانید یکی را در رنگ آبی آسمانی و یکی را نیز در بافت و طرحی متفاوت تهیه کنید. این پیراهن‌ها همیشه همراه با کت و شلوار رسمی پوشیده می‌شوند و استایل آن‌ها با پیراهن غیررسمی و اسپورت متفاوت است. این تفاوت را می‌توان در شکل سردست‌ها، یقه، جیب و دیگر قسمت‌های پیراهن مشاهده کرد. برخلاف آن که چه به نظر می‌رسد تنوع مدل پیراهن‌های رسمی، زیاد است و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و ویژگی‌های ظاهری خود بهترین مدل را انتخاب کنید .


10- کت نازک

کت و شلوار رسمی لازمه هر استایل رسمی و کاری است اما تنها انتخاب شما نیست. کت‌های نازک هم جزو مواردی هستند که آقایان شیک پوش و موفق به آن نیاز دارند. زمانی که به هر دلیلی نمی‌توان از کت و شلوار رسمی استفاده کرد (گرمای هوا یا موقعیتی که چندان رسمی نیست) کت‌های نازک بهترین گزینه هستند و استایل شما را کامل و زیبا می‌کنند.این مدل کت‌ها را طوری انتخاب کنید که انـ*ـدام شما را کشیده و کمر را باریک نشان دهند. آستین‌های کت اگر کمی تنگ و کوتاه باشد روی جذابیت استایل شما اثر مثبتی خواهد داشت و شما با بالا دادن این آستین‌ها می‌توانید ظاهری مردانه و چشمگیر داشته باشید.

منبع:بپوش رو


آقایان موفق برای استایل خود به این 10 مورد ضروری نیاز دارند!

 
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا