خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,898
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


بالش گربه‌ای رباتیک Qoobo در سال 2017 معرفی شد و توانست به محصول موفق و پرفروشی تبدیل شود. حالا شاهد معرفی یک مدل کوچک‌تر از آن هستیم که ویژگی‌های تازه‌ای دارد.


بالش گربه‌ای رباتیک Qoobo علاوه بر کودکان، ظاهرا مورد توجه کسانی قرار گرفته بود که نمی‌توانند از حیوان خانگی نگهداری کنند و حالا مدل کوچک‌تر آن نیز قرار است وارد بازار شود تا مخاطبان بیشتری بدست بیاورد.



شرکت Yukai Engineering از مدل کوچک‌تر بالش گربه‌ای رباتیک Qoobo رونمایی کرد که دم کوچک‌اش نه تنها با لمس شما، بلکه با صدای شما نیز واکنش نشان می‌دهد. این بالش حتی از یک حالت لرزش نیز بهره می‌برد که همانند تقلیدی از صدای خر خر یک گربه واقعی است.

افرادی که در جریان نمایشگاه CES 2020، این بالش را امتحان کرده‌اند، به این نکته اشاره داشته‌اند که در مقایسه با نسخه بزرگ‌تر، دلنشین‌تر است. با اینکه شاهد همان خز ضد آلرژی نسخه اصلی هستیم اما این حالت لرزش جدید، جذاب به نظر می‌رسد. همچنین این بالش رباتیک از شتاب سنج برای پاسخ‌گویی به لمس شما استفاده می‌کند که آن هم جالب توجه است.



سایز کوچک بالش گربه‌ای رباتیک Qoobo باعث شده تا همانند یک بچه گربه واقعی به نظر برسد و هنگامی که به صورت تصادفی و بدون هیچ دلیلی، دم‌اش تکان می‌خورد، توجه شما به آن جلب شده و حتی فراموش می‌کنید که این یک موجود زنده نیست.

با وجود ویژگی‌های جدید و اندازه کوچک‌تر، این بالش گربه‌ای جدید همانند نسخه اصلی، تنها 8 ساعت شارژ نگه می‌دارد. با اینکه قیمت آن هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که ارزان‌تر از قیمت 149 دلاری نسخه بزرگ‌تر باشد. طبق اعلام شرکت Yukai Engineering، شما در سه ماهه پایانی سال 2020 می‌توانید منتظر عرضه این بالش جذاب باشید.


مدل کوچک‌تر بالش گربه‌ای رباتیک Qoobo معرفی شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا