خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Michael

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/12/19
ارسال ها
67
امتیاز واکنش
1,408
امتیاز
228
محل سکونت
کشمیر
زمان حضور
2 روز 20 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
جاده‌های ۱۳ استان درگیر برف و باران؛ محدودیت ترافیکی در هراز

فارس نوشت: مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان، گفت: راننده‌ها برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در خودرو خود داشته باشند.

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق ۷۹۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۲۴۳ دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۲۴۳ دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌ روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت ‌به روز قبل ۷.۱ درصد افزایش دارد، در همین مدت ‌سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۱ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.‌

* ترافیک در محور کندوان‌ و آزادراه قزوین-کرج

وی گفت: هم‌اکنون طبق‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، ‌شاهد ‌ترافیک نیمه سنگین در مسیر رفت و برگشت برخی مقاطع محور کندوان و ‌تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت ‌گزارش شده است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری هم‌اکنون ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن - تهران حدفاصل خرمدشت تا کمرد را نشان می‌دهد، از بروز ‌ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

‌* برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان/تهران-شمال برفی است

محرابی‌نیا با اشاره به ‌بارش باران در برخی از محورهای استان‌های بوشهر و گیلان، از ‌بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، زنجان،‌ تهران‌، چهارمحال و بختیاری، کردستان‌، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و قزوین خبر داد

وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای منتهی به شمال کشور، تأکید کرد: راننده‌ها برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در خودرو خود داشته باشند.

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا روز ‌شنبه ۲۱ دی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در ‌محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا۲۳ روز جمعه ۲۰ دی‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام پلیس راه در مسیر، ‌تردد خودرو از ساعت ۱۸ تا ۲۳ روز جمعه‌ از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در ‌محور کندوان‌ تردد کامیون و تریلر و در محور هراز تردد ‌تریلر کماکان ممنوع است.

محرابی‌نیا اضافه کرد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۱ دی از محورهای ‌هراز، کندوان، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

‌*‌ ‌انسداد ۱۲ جاده ‌به دلیل نبود ایمنی ‌

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد:‌ در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر، محور ‌و جاده شهداد-نهبندان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی گفت: همچنین در حال حاضر جاده وازک-بلده در استان مازندران، محور ‌سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سروآباد -پاوه‌ واقع دراستان کردستان‌، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

محرابی‌نیا افزود: همچنین در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور بزمان-دلگان، محور ایرانشهر-سه راهی خیرآباد و جاده جلگه-چاه اسحاق به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* آزادراه ‌قزوین‌-کرج پرترددترین جاده‌ کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در ‌۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد ‌در آزادراه کرج - تهران‌، آزادراه‌ قزوین-کرج، آزادراه تهران-کرج‌ ثبت شد


جاده‌های ۱۳ استان درگیر برف و باران؛ محدودیت ترافیکی در هراز

 
  • تشکر
Reactions: PAr
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا