خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

.Mahdieh

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/9/18
ارسال ها
659
امتیاز واکنش
9,861
امتیاز
263
سن
24
محل سکونت
⇇کره ی خاکی⇉
زمان حضور
7 روز 16 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
طبق آخرین شایعات، احتمال حضور شخصیت‌های شرور و منفی هاروی دنت/دو چهره و دکتر جرویس تچ/مد هتر در فیلم The Batman مت ریوز وجود دارد.
شایعات زیادی در مورد شخصیت‌های شرور و منفی فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز وجود دارد و لیست اسامی شخصیت‌های شروری که احتمال حضور و معرفی آن‌ها در این فیلم وجود دارد، هر روز طولانی‌تر می‌شود.

بیش از یک سال از روی پرده رفتن فیلم Justice League (لیگ عدالت) می‌گذرد و آخرین مرتبه در این فیلم ابرقهرمانی بود که شخصیت بتمن را طرفداران ملاقات کردند؛ شخصیتی که بن افلک ایفاگر نقش آن بود. از زمان اکران فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، فیلمی مستقل از شخصیت محبوب کمیکی بتمن روی پردهٔ سینما نرفته است. در آن فیلم مستقل که امتیازات خوبی نیز از منتقدین دریافت کرد و فروش فوق‌العادهٔ ۱.۰۸۰ میلیارد دلاری در گیشه داشت، کریستین بیل نقش کارآگاه شنل‌پوش را ایفا می‌کرد و کارگردانی آن فیلم را کریستوفر نولان بر عهده داشت که با سه‌گانهٔ بتمن، جانی دوباره به این شخصیت ابرقهرمان بخشید. در فیلم جدید، رابرت پتینسون رسماً به عنوان شوالیه تاریکی جدید سینما برای نقش آفرینی در قسمت جدید فیلم شخصیت بتمن انتخاب و معرفی شده است. برادران وارنر (Warner Bros) تأیید کرد که پتینسون قرارداد خود با این شرکت برای بازی در نقش جدید بتمن سینما را امضاء کرده است. پتینسون در طول سال‌های اخیر در فیلم‌های دیگری چون فیلم Water for Elephants (آب برای فیل‌ها)، فیلم The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، فیلم Queen of the Desert (ملکه صحرا)، فیلم High Life و فیلم Life (زندگی)، حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته است. همچنین او مدتی پیش در فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) جلوی دوربین رفته بود و علاوه بر این، بازی او در فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) نیز مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. پتینسون در فیلم Tenet (تنت) به کارگردانی کریستوفر نولان نیز حضور دارد که فیلمبرداری و تولید این فیلم مدتی پیش آغاز شد.
...


...


| آخرین شایعات در مورد شخصیت شرور فیلم The Batman |

 

.Mahdieh

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/9/18
ارسال ها
659
امتیاز واکنش
9,861
امتیاز
263
سن
24
محل سکونت
⇇کره ی خاکی⇉
زمان حضور
7 روز 16 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در رابـ ـطه با بازیگر نقش بتمن، حال نوبت به حدس و گمان در رابـ ـطه با شخصیت‌های منفی و شروری که احتمال حضور و معرفی آن‌ها در این فیلم وجود دارد، رسیده است. تمرکز فیلم جدید شخصیت بتمن بیشتر روی این کاراکتر محبوب خواهد بود و حالت کارآگاهی داستان بیش از دیگر فیلم‌های بتمن است. طبق گزارش پیشین سایت هالیوود ریپورتر (THR)، شخصیت پنگوئن و کت وومن، دو آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن هستند. علاوه بر این، سایت کولایدر نیز گفته بود که از منابع خود شنیده که شخصیت ریدلر یکی دیگر از شخصیت‌های شرور و منفی فیلم جدید بتمن است. اما برخی از منابع می‌گویند در این فیلم شاهد حضور چند شخصیت شرور خواهیم بود که تمرکز آن روی دو شخصیت است و برخی از منابع دیگر نیز اعتقاد دارند فیلم The Batman دارای شِش شخصیت شرور است که تمرکز اصلی آن روی شخصیت پنگوئن خواهد بود. حال نیز در خبری جدید، شایعات حضور هاروی دنت/دو چهره و دکتر جرویس تچ/مد هتر در این فیلم به گوش می‌رسد.
| برخی از منابع می‌گویند در این فیلم شاهد حضور چند شخصیت شرور خواهیم بود که تمرکز آن روی دو شخصیت است و برخی از منابع دیگر نیز اعتقاد دارند فیلم The Batman دارای شِش شخصیت شرور است |
دو چهره یکی از سرسخت‌ترین دشمنان بتمن است. باب کین، خالق شخصیت بتمن، نخستین بار در ماه آگوست ۱۹۴۲، هاروی «آپولو» دنت را وارد مجموعه کمیک‌های کارآگاهی بتمن کرد. او این شخصیت را از فیلم Dr. Jekyll and Mr. Hyde (دکتر جکیل و آقای هاید)، محصول ۱۹۳۱، که از روی داستانی معروف و مؤلف در تاریخ ادبیات، اثررابرت لویی استیونسن، ساخته شده، الهام گرفته بود.
شخصیت مد هتر نیز توسط بیل فینگر و لو شوارتز خلق شده است و برای اولین بار در شمارهٔ ۴۹ از مجموعه کمیک بتمن (اکتبر-نوامبر سال ۱۹۴۸) حضور پیدا کرد. مد هتر به‌عنوان دانشمند دیوانه‌ای تصویر می‌شود که مخترع دستگاه‌های کنترل ذهن با هدف نفوذ و دستکاری ذهن قربانیان خود است. او فردی کوتاه قامت است و ۱۲۲ سانتی‌متر قد و ۶۷ کیلوگرم وزن دارد. او همچنین با کلاه سبزرنگش شناخته شده است که معمولاً اندازه آن کمی بزرگ است و از آن برای نگهداری دستگاه‌های شستشوی مغزی خود استفاده می‌کند.
مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.



| آخرین شایعات در مورد شخصیت شرور فیلم The Batman |

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا