خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع

لباس های زیبای پشت ویترین مغازه ها همیشه مرا مجذوب خود می کند و با خودم فکر می کنم دکوراسیون خانه طراحانی که با این ظرافت و دقت لباس های زیبایی را خلق می کنند، چقدر زیبا و متفاوت باید باشد. در این مطلب به سراغ ۹ طراح برتر مد و لباس رفتیم تا طراحی فضای داخلی این طراحان را معرفی کنیم. ارتباط میان طراحی لباس و طراحی داخلی دکوراسیون منزل را از فضای این خانه ها می توان فهمید. دکوراسیون منزل بیشتر شبیه ست کردن لباس با یکدیگر است و نیازمند وسایل و اکسسوری های مناسب است که باعث می شود همه چیز به درستی ظاهر شود. این نکته نشان دهنده این است که مد و طراحی داخلی دست در دست و از یک گروه هستند.

Alison Antrobus و Ruby Ramirez/ استلا مک کارتنی




Alison و Ramirez طراحان مد، فضایی را طراحی کرده اند که به رنگ سیاه و بژ بوده و در ترکیب رنگی دکوراسیون از رنگ مسی متالیک در کنار بافت های پیچیده و متنوع استفاده شده است. در تعهد برند استلا مک کارتنی آمده است که از متریال و پارچه هایی که با خشونت بر علیه حیوانات ساخته شده است، استفاده نشود. در طراحی لباس او تنها مواد و متریال ارگانیک و طبیعی به کار بـرده می شود تا فضایی بوجود آید که در روند حمایت از حیوانات قرار گرفته باشد.



Cary Fernandez/ دولچه اند گابانا




Cary Fernandez طراح برند دولچه اند گابانا اولین طراحی داخلی خود را انجام داده و دکوراسیون اتاق خواب را با محوریت رنگ خرمایی، شاه بلوطی و بژ خلق کرد. چیدمان منحنی و لوازم چرمی به آشکار شدن ظرافت، زیبایی و اعتبار برند دلچه اند گابانا منجر شده است.



Cristina Souza و Monica Souza/ تام فورد




طراحی آوانگارد دو خواهر کریستینا و مونیکا سوزا، فضایی را برای برند تام فورد خلق کرده اند که با پالت رنگی سبز زمردی و سیاه بر جنبه زیبایی شناسی طراحان تمرکز دارد. اضافه شده قطعه هایی از مخمل در دکوراسیون داخلی نشان دهنده عناصر لوکس هستند که مترادف برند فورد است.


Daniela Saliba/ ‎Emilio Pucci




خانه مد پوچی دارای طراحی چشمگیری است و فضایی که Daniela Saliba طراحی کرده است، به علت ترکیب رنگی پر انرژی و شاداب سبز، صورتی و سفید با نام مستعار "راحتی در فضای باز" نیز شناخته می شود. نیمکت های براق فضا را آراسته کرده و صفحه چوبی مشبک که با لیزر برش خورده است، یادبودی از الگوی مورد علاقه پوچی است.



Jader Almeida / ‎Balenciaga




Jader Almeida طراح برند Balenciaga برای طراحی داخلی قطعات چوبی انتخاب کرد که دارای خطوط صاف هستند. چراغ های شیشه ای و به رنگ طلایی از سقف آویزان بوده و اشکال معماری گونه ای را نمایش می دهند که خانه مد اسپانیا می پسندد.


Mirtha Arriaran/ ولنتینو




تکه هایی از رنگ قرمز در دکوراسیون نشیمن Mirtha با زمینه رنگی سیاه، سفید و خاکستری حسی متفاوت به فضا داده است. به کمک تابلوهایی از هنر معاصر و مبلمان با فرم ساده و خطوط صاف و منظم، فضای داخلی خصوصیات برجسته برند ولنتینو را به تصویر می کشد.



Luciana Fragali/ ویکتوریا بکهام




فضای پر نور طراحی شده Luciana به رنگ های بژ گرم و قهوه ای بوده و نیمکت و صندلی های پارچه ای، دوخته شده با دست را به طور برجسته نشان می دهد. دکوراسیون داخلی فضا، عکس های سیاه و سفید طراحان مد و لباس خاصی را به نمایش گذاشته است که همکاری آنها را نشان می دهد.



Susy Acosta/ لانوین




طراحی فضای داخلی Susy به رنگ خاکستری تیره و سیاه بوده و برای افرادی که آن را می بینند از ظرافت و زیبایی خاصی دارد. انتخاب مبلمانی که در لبه دارای آینه کاری هستند و قطعات آینه ای را در آنها می توان دید، از نظر بصری فضایی هندسی را به وجود می آورد که در ذات خانه مد پاریس وجود دارد.


Marisol Pinto/ ‎Brunello Cucinelli




طراح برند ایتالیایی Brunello Cucinelli، طراحی فضای داخلی را با تصویری بر پایه رنگ بژ و شکلاتی انجام داده است و وسایل و مبلمانی را به نمایش می گذارد که تاییدی بر برند لباس Cucinelli است.


9 دکوراسیون داخلی به سبک بهترین طراحان مد جهان

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا