خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

sami

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
23/12/19
ارسال ها
18
امتیاز واکنش
81
امتیاز
88
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا،گفت: با تصویب اعضای شورای شهر میدان ورودی یزد به نام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

شب گذشته 14 دیماه«غلامعلی سفید» در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثر اعضای شورا برگزار شد، ضمن تسلیت بابت شهادت سردار«قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس، اظهار کرد:‌ شهید سلیمانی نماد مقاومت و ایثار و الگویی بارز از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان این که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی است،‌ افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت ایران اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی بیمه می‌کند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به محکوم کردن ترور مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط شقی‌ترین افراد، گفت: این شورا با تنظیم و ارائه طرح دو فوریتی، به پاس خدمات این سردار سرافراز اسلام، میدان ورودی شهر یزد،‌روبروی محمدآباد را به نام «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کرده است.

سفید در پایان سخنان خود زنده نگه داشتن یاد و خاطره این مجهاد فی سبیل الله را از جمله مهمترین اهداف مدیریت شهری یزد در نامگذاری این میدان دانست و بیان کرد:‌ سردار سلیمانی مجهادی الهی و سربازی خالص و خاص برای ولایت بود که یادش همیشه در دل‌های ما باقی است.


میدان ورودی یزد به نام «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد

 
  • تشکر
Reactions: زهرا قریب
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا