خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

sami

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
23/12/19
ارسال ها
18
امتیاز واکنش
81
امتیاز
88
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
ایسنا/آذربایجان غربی ثبت نام از داوطلبین دانشگاهی ارومیه برای انتقام خون سردار بزرگ اسلام آغاز شد.

در ایامی که انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت به سالگرد ۴۱ سالگی خود نزدیک و محور مقاومت به اقتدار بی بدیل خود رسیده و پیام رسای انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مظلومان و مستضفان ،عدالت خواهی و مبارزه با استکبار را هرچه بیشتر به گوش جهانیان رسانده است،

جبهه کفر و استکبار ودر راس آن امریکای تروریست و جنایتکار و رژیم منحوس صیهونیستی برای دشمنی با ملت ایران از هیچ کاری دریغ نمی کنند و با وقاحت تمام دست به ترور، تحریم و ... می زنند و می‌خواهند به خیال خام خود اراده ملت ایران را تضعیف کنند که این آرزو را به گور خواند برد.

مردم شهید پرور ایران و مظلومان و ستم دیدگان سراسر عالم در سوگ سردار رشید اسلام،یار وفادار و بی مثال ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نشسته اند، جهانیان بدانند همانطور که امام بزرگوار ما فرمودند با ریختن این خون‌ها ملت ما بیدارتر می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ارومیه، بسیج دانشجویی و دانشگاهیان دانشگاه ارومیه، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم و اعلام می دارند آمریکای جنایتکار پاسخی دندان شکن و سخت دریافت خواهد کرد.

جوانان این ملت انتقام خون حاج قاسم و یارانش را با نابودی آمریکا و اسرائیل و آزادی قدس خواهند گرفت.

اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه منتظر اذن امام خود می باشند و آمادگی خود را برای اعزام به هر نقطه ای به منظور انتقام خون این شهید بزرگوار اعلام می دارند و از داوطلبین به منظور انتقام از خون شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمانی ثبت نام به عمل می آورد.

روش ثبت نام بدین شرح است: ارسال مشخصات(نام و نام خانوادگی و شماره تماس) به شماره ۰۹۳۹۶۳۷۲۳۲۱ یا مراجعه به دفاتر بسیج در سطح دانشگاه.


آغاز ثبت نام از داوطلبین دانشگاهی در ارومیه برای انتقام خون سردار بزرگ اسلام

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا