خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

sami

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
23/12/19
ارسال ها
18
امتیاز واکنش
81
امتیاز
88
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع


ایسنا/اصفهان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۲۶۴ هزار و ۲۷۲ خانواده اصفهانی تحت حمایت این نهاد سبد کالای طرح حمایت غذایی دولت را دریافت کردند.

محمدرضا متین پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این تعداد سبد کالا در سه نوبت ماه رمضان، شهریور و آبان ماه به مددجویان پرداخت شد و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال در دو نوبت دیگر نیز پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌هزینه از طرف دولت و به‌ صورت مستقیم به‌ حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اصفهان واریز می‌شود، گفت: در آبان ماه ۹۱ هزار و ۵۶۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان از بسته حمایت غذایی بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، با اشاره به افزایش مبلغ پرداختی در این مرحله نسبت به مرحله‌های قبل، خاطر نشان کرد: خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، خانوارهای دو نفره ۱۵۰، سه نفره ۲۰۰، چهار نفره ۲۵۰ و پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

متین پور یادآور شد: در ماه رمضان امسال ۸۵ هزار و ۴۷۳ خانوار و همچنین در شهریورماه ۸۷ هزار و ۲۲۴ خانوار از سبد کالای طرح حمایت غذایی بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه مشمولان دریافت این بسته حمایتی تنها مجاز به خرید از مراکز طرف قرارداد هستند، افزود: فروشگاه‌های رفاه، هایپر می، اتکا، اتحادیه‌های فرهنگیان، افق کوروش، جانبو و ... طرف قرارداد هستند و هزینه کرد مبلغ بسته حمایت غذایی دولت تنها از مسیر خرید کالاهای خوراکی ضروری در این فروشگاه‌ها ممکن خواهد بود.


اعطای ۲۶۴ هزار سبد کالا به خانواده‌های اصفهانی تحت حمایت کمیته امداد

 
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا