خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.
  • شروع کننده موضوع Michael
  • تاریخ شروع

Michael

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/12/19
ارسال ها
67
امتیاز واکنش
1,408
امتیاز
228
محل سکونت
کشمیر
زمان حضور
2 روز 20 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
خوزستانی‌ها میزبان سردار سلیمانی می‌شوند /پیکر حاج قاسم از مرز شلمچه وارد کشور می‌شود

ایرنا نوشت: استاندار خوزستان گفت: خوزستان مهد شهدای هشت سال دفاع مقدس، با افتخار اولین میزبان پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی در کشور خواهد بود.

غلامرضا شریعتی اظهار داشت: با توجه به علقه و روابط عاطفی فراوان مردم خوزستان با شهید سلیمانی به خصوص خدمات در جریان سیل وی در فروردین ماه امسال به مناطق سیل زده، مردم شهید پرور استان خوزستان تقاضاهای فراوانی برای میزبانی تشییع شهید سلیمانی در ورود پیکر پاکشان به کشور را کردند که با پیگیری‌های انجام شده با این تقاضا موافقت شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس پیکر پاک و مطهر شهید قاسم سلیمانی امروز پس از تشییع در کربلا و نجف از مرز شلمچه وارد استان خوزستان خواهد شد تا مردم قدرشناس استان فردا یکشنبه ضمن تشییع با شکوه این شهید والامقام محبت خود را به وی اعلام کرده و بار دیگر شهیدی از مکتب امام حسین (ع) را از این استان تشییع و بدرقه نمایند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: شهید سلیمانی در جریان سیل فروردین ماه امسال به کمک مردم سیل زده استان خوزستان شتافت تا ثابت کند که خدمت جهادی مرز و حد نمی شناسد و مردمی که هشت سال دفاع مقدس را میزبانی کردند شایسته خدمت بوده و در کنار سختی‌های آنان قرار گیرد.

وی گفت: شهید سلیمانی در طول مدتی که در جریان سیل در کنار مردم سیل زده استان قرار گرفت خاضعانه و خالصانه به مردم کمک کرده و در درد و رنج آنها مشارکت کرد تا روحیه آن‌هارا در برابر سختی‌ها مضاعف نماید.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
منبع:خبر انلاین


خوزستانی ها، میزبان سردار سلیمانی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~elнa_м~ و PAr
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا