خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
استایل دانشجویی دخترانه؛ در دانشگاه چه بپوشیم؟


برترین‌ها: با رفتن به دانشگاه، علاوه بر اضافه شدن درس و فعالیت‌های بیشتر، معضل جدیدی به نام "لباس چی بپوشم؟! " نیز به دغدغه بسیاری از دختر خانم‌ها اضافه می‌شود! همانطور که می‌دانید، در دانشگاه نمی‌توان هر پوششی داشت و البته مقررات هر دانشگاه با دانشگاه دیگر نیز تا حدودی متفاوت است. مانتو‌های کوتاه و جلوباز، شلوار‌های کوتاه و بسیاری از موارد دیگر نیز معمولا در دانشگاه‌ها ممنوع هستند.

از سوی دیگر، در انتخاب کفش نیز باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که در عین سادگی، بسیار راحت و مناسب باشد. در ادامه این مقاله، چند ست مناسب دانشگاه برایتان جمع آوری کرده‌ایم. در تمامی این موارد، سعی کردیم سادگی و راحتی آیتم‌ها را مدنظر قرار دهیم.

استایل طوسی و مشکی برای دانشگاه

یک ست نسبتا مقرون به صرفه، شیک، ساده و راحت. مانتوی انتخاب شده در این ست، یکی از کاربردی‌ترین مانتو‌های موجود است. این مانتو علاوه بر دانشگاه، برای بسیاری از موقعیت‌های دیگر نیز کاملا مناسب است. از ویژگی‌های دیگر این مانتو نیز می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. شلواری که برای این ست در نظر گرفتیم، رنگ طوسی تیره یا زغالی آن با سنگ شویی که در قسمت جلویی شلوار وجود دارد، همخوانی مناسبی با مانتو مشکی پیدا خواهد کرد. در نهایت، کتانی انتخابی برای این ست، به رنگ مشکی است که با رنگ مانتو ست شده و با شلوار نیز ترکیب جذابی ایجاد می‌کند.

در نهایت، کوله پشتی که برای این ست در نظر گرفته‌ایم، یک کوله پشتی ساده مشکی با زیپ‌های طوسی است که کاملا برای این ترکیب مناسب خواهد بود. علاوه بر این ترکیب، با هر استایلی که داشته باشید می‌توانید این کوله پشتی ساده را استفاده کنید.















استایل قرمز و سرمه‌ای برای دانشگاه

یک استایل جوانانه و خاص برای دانشجویانی که به دنبال استایل‌های راحت و اسپرت هستند. مانتویی که برای این ست در نظر گرفته ایم، زمینه سرمه‌ای داشته و چهارخانه‌های درشت قرمز و سفید دارد. این مانتو جلو بسته بوده، یک کمربند داشته و ۲ جیب در قسمت روی سـ*ـینه دارد.

شلواری که با این مانتو ست کرده ایم، یک شلوار جین ساده بسیار کاربردی است که علاوه بر دانشگاه، برای بسیاری از موقعیت‌های دیگر نیز مناسب می‌باشد. در انتخاب کفش، به سراغ گزینه‌ای رفتیم که یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کتانی در میان جوانان در طی چندین و چند سال متوالی است و هیچ گاه از مد خارج نخواهد شد. رنگ سرمه‌ای این کتانی، هم با مانتو و هم با شلوار شما همخوانی دارد.

در نهایت کوله پشتی انتخابی برای این ست، یک کوله پشتی ساده قرمز است. این مدل کوله پشتی ساده و خوش سایز، برای دانشجویان بسیار مناسب است و همچنین با دیگر آیتم‌های این استایل، کاملا همخوانی دارد.

















استایل چهارخانه با آیتم‌های ساده

یکی از اصول اصلی در ست کردن لباس، این است که اگر از یک آیتم چند رنگ در استایل خود استفاده می‌کنید، در دیگر آیتم‌های استایل تان از گزینه‌های تک رنگ و ساده استفاده کنید. مثال بارز این اصل را می‌توانید در این ست مشاهده کنید. مانتویی که انتخاب کردیم، یک مانتو اسپرت چهارخانه دخترانه، که ترکیبی از رنگ‌های مشکی، سرمه ای، سبز و قرمز است.

از این رو تصمیم گرفتیم که برای انتخاب آیتم‌های دیگر، از رنگ مشکی ساده استفاده کنیم تا هم مانتو بیشتر توجهات را به سمت خود جلب کند و هم همخوانی مناسبی داشته باشد. علاوه بر مشکی، می‌توانید آیتم‌های سرمه‌ای نیز برای این استایل انتخاب کنید.

شلوار انتخابی برای این ست، مشکی ساده است که تقریبا جزء اعضای ثابت کمد لباس خانم هاست. یک کیف و کفش مشکی ساده اسپرت نیز استایل شما را تکمیا خواهند کرد. جنس کوله پشتی و همچنین کتانی این ست نیز از چرم مصنوعی است.

















استایل بته‌جقه‌ای برای دانشگاه

این استایل را می‌توان در گروه استایل‌های هنری جای داد. بتجقه کار شده روی بالا تنه و سر آستین‌های این مانتو، آن را از سادگی خارج کرده و وارد دسته لباس‌های هنری می‌کند. قد این مانتو کاملا مناسب دانشگاه بوده و دکمه‌های جلوی آن نیز این موضوع را تایید می‌کند.

در انتخاب شلوار مناسب برای این مانتو، پیشنهاد می‌کنیم از شلوار‌های جین فاصله گرفته و بیشتر از جنس کتان استفاده کنید. یک شلوار سرمه‌ای کتان جذب، مناسب‌ترین گزینه‌ای است که می‌توان برای این ست در نظر گرفت. کفشی که برای این ست انتخاب کرده‌ایم، زمینه آبی داشته و نقش و نگار سفید رنگی دارد که با حال و هوای مانتو، همخوانی خواهد داشت.

کوله پشتی که برای تکمیل کردن این ست انتخاب کردیم، طرح بتجقه دارد و از این رو، مناسب‌ترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای مانتو بتجقه‌ای خود انتخاب کنید.

















استایل یشمی و مشکی برای دانشگاه

مانتویی که برای این ست در نظر گرفته‌ایم، مدلی کاملا اسپرت و دخترانه دارد؛ قد متوسط و دکمه‌های کار شده در قسمت جلویی این مانتو باعث شده تا بتوانید آن را به راحتی برای دانشگاه مورد استفاده قرار دهید. شلواری که برای این ست انتخاب کردیم، یک شلوار مشکی ساده جذب است؛ چراکه در این ست، مهم‌ترین آیتمی که روی آن تمرکز داریم مانتو است.

کفش انتخابی برای این مانتو هم می‌تواند مشکی ساده بوده و هم کتانی تقریبا همرنگ مانتو. در این مدل کتانی که ما انتخاب کرده‌ایم، رنگ اصلی سبز یشمی بوده و در قسمت زبانه و پشت کفش، رنگ مشکی استفاده شده است و همین ویژگی باعث شده تا این آیتم با استایل کلی شما همخوانی خوبی داشته باشد.

در نهایت، یک کوله پشتی هولوگرامی جذاب و مد روز برایتان در نظر گرفته ایم که از نظر رنگی با دیگر آِتم‌های استایل شما همخوانی خواهد داشت و در کل، ترکیب جذابی را خلق خواهد کرد.

















استایل قهوه‌ای تیره برای دانشگاه

بیشتر ست‌هایی که تا اینجا ارائه کردیم، استایل‌های اسپرت و غیررسمی بودند. اما اگر شما از طرفداران استایل‌های کمی رسمی‌تر هستید، این ست مناسب شما خواهد بود. از آنجا که پیشنهاد می‌شود در محیط‌های اداری و آموزشی، از پوشیدن لباس‌های بیش از اندازه مجلسی و رسمی دوری کنید، این استایل نسبتا ساده را برایتان انتخاب کردیم تا در عین سادگی و داشتن حالتی رسمی، مناسب یک استایل دانشجویی باشد.

رنگ زمینه مانتوی انتخابی این ست، قهوه‌ای تیره بوده و درختان بلند قسمت پایینی آن که به رنگ کرم هستند، باعث شده تا از سادگی خارج شود. برای انتخاب شلوار پیشنهاد می‌کنیم از رنگ قهوه‌ای دوری کرده و یک شلوار کتان مشکی ساده را با آن ترکیب کنید.

کفشی که برایتان در نظر گرفته‌ایم، یک کفش ساده قهوه‌ای است؛ چراکه به دلیل رسمی بودن نسبی مدل مانتو، بهتر است در این استایل از کتانی استفاده نشود. در نهایت، یک کوله پشتی متناسب با استایل تان را در نظر گرفته‌ایم که با زمینه قهوه‌ای تیره خود، کاملا برای استایل شما مناسب خواهد بود. نوشته فارسی جذاب روی کوله پشتی نیز، حال و هوای استایل شما را جذاب‌تر و دانشجویی‌تر خواهد کرد.

















استایل سفید و سرمه‌ای برای دانشگاه

اگر از طرفداران مانتو‌های بلند یا به اصلاح ابایی هستید، این گزینه کاملا برای شما مناسب خواهد بود. مانتویی که برای این ست در نظر گرفته‌ایم، رنگ و قد مناسبی برای دانشگاه دارد. اگرچه در قسمت جلویی مانتو هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود، اما جلوی این مانتو توسط چند قزن بسته شده و در نتیجه، باز هم در گروه مانتو‌های مناسب و راحت برای دانشگاه قرار می‌گیرد.

این شلوار جین با رنگ متوسط نیز گزینه مناسبی برای استایل دانشجویی شما خواهد بود. در این ست برای انتخاب کیف و کفش، از رنگ سفید استفاده کردیم که با طرح روزی مانتو همخوانی داشته و همچنین، استایل شما را از سادگی خارج کند.
















استایل دانشجویی دخترانه؛ در دانشگاه چه بپوشیم؟

 
  • تشکر
Reactions: N.99
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا