خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
مالک متمول باشگاه الدحیل با حضور سرزده در تمرینات آماده سازی این تیم در سال ۲۰۲۰ برای همه رقبا از جمله “پرسپولیس” هم گروهش در لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو خط و نشان کشید.
یک بار دیگر در اولین روزهای پنجره زمستانی نقل و انتقالات باشگاه الدحیل با خرید یک ستاره بزرگ و سرشناس نام خود را بر سر زبان ها انداخت. صدرنشین لیگ ستارگان یک سال بعد از خرید ستاره مراکشی یوونتوس این بار سراغ ستاره کروات و گلزن قهرمان ایتالیا رفت و ماریو مانزوکیچ را را به دوحه کشاند تا به یکی از پرستاره ترین تیم های خاورمیانه و آسیا تبدیل شود.

هم زمان با ورود مانزوکیچ به دوحه، شیخ خلیفه بن حمد آل ثانی رئیس متمول باشگاه الدحیل بدون برنامه ریزی قبلی سرزده در تمرینات آماده سازی حضور یافت و بعد از صحبت کوتاه با روی فاریا سرمربی پرتغالی الدحیل جلسه کوتاهی نیز با بازیکنان داشت. استاد الدوحه با اشاره به اتفاقات رخ داده در این جلسه مدعی شد رئیس الدحیل از ستاره های تیم خواسته در سال جدید میلادی تمام جام ها را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کنند.

به نوشته استاد الدوحه، شیخ خلیفه آل ثانی از بازیکنان به خاطر عملکردشان در ۲۰۱۹ تمجید و از آنها خواسته در سال ۲۰۲۰ برای ادامه این روند و کسب پیروزی و عناوین جدید با دو برابر توان تلاش کنند چون باشگاه رویاهای بزرگی همچون قهرمانی آسیا در سر دارد. الدحیل که در ACL2020 با پرسپولیس ایران هم گروه است یکی از اهداف اصلی اش در سال جدید میلادی کسب اولین قهرمانی تاریخ آسیا در این تورنمنت خواهد بود.


خط و نشان جدی رئیس متمول الدحیل برای پرسپولیسی ها

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا